Moje J350 - 639 s bezkontaktem Ducati a oilmasterem, začala ve vyšších otáčkách (přes 4 tisíce) vynechávat. Tak jsem s kámošem vyčistil plovákovku a vypláchl nádrž, byl tam docela bordel, a pomohlo to. Po několika desítkách km se to vrátilo, tak jsem si říkal že tam je ještě nový bordel, protože několik zkušebních km jsem ujel bez filtru na hadičce, a nádrž nebyla úplně pečlivě vypláchnutá... Tak jsem koupil novej filtr na hadičku, i hadičku, a znova vyčistil plovákovku - opravdu trošku bordelu tam bylo. A jelo to zase supr, tak 50 km. Pak znova.
Tak jsem si myslel, že to tam může jít se vzduchem, přijel jsem včera večer za nepříjemného vynechávání a cukání domů, vyměnil vzduchovej filtr za novej, vymetl a vytřel airbox, zkontroloval filtr na hadičce od nádrže - čistej jak lilie (!). No a otevřel jsem plovákovku a tam ale bylo víceméně čisto - ale přecejen jsem ji vypláchl, profoukal trysky, a jelo to zase dobře. A dneska ráno zase všechno dobrý, dobrý, dobrý - 25 km do práce, a teď před příjezdem do práce to už zase zacukalo. Tak nevim co budu kontrolovat dneska, až přijedu domu? Nějaký nápady?
Napadá mě jenom jedno, když jsem včera sundal kryt plovákovky, a byl v něm benzín a skoro žádnej bordel, možná sem na dně viděl malý korálky - asi voda. Mohla by to dělat voda? Pokud jo, jak se tam objeví? Jen pro upřesnění - veškeré vypláchnutí a čištění - ať nádrže nebo karbu - jsme dělali POUZE benzínem, nikdy ne vodou ani ničím jiným.
Nebo hledám špatně, a je na vině elektrika? Projevuje se to jako vynechávání paliva, ale benzín přes filtr vidím že stále teče.
1 reakcí na tento příspěvek Vždycky začne znova cukat
Když tohle naposled blblo kamarádovi, tak měl na eldách svíčky "kovový vlásek" který dle nálady zkratoval obě eldy a sem tam tonepálilo
Podle mě sis už odpověděl sám, když jsi napsal: "Tak jsem s kámošem vyčistil plovákovku a vypláchl nádrž, byl tam docela bordel, a pomohlo to" a když se to po pár desítkách km vrátilo, tak je to celkem jasné ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vždycky začne znova cukat
fockewulf>...Podle mě sis už odpověděl sám, když jsi napsal: "Tak jsem s kámošem vyčistil plovákovku a vypláchl nádrž, byl tam docela bordel, a pomohlo to" a když se to po pár desítkách km vrátilo, tak je to celkem jasné ne
No právě to konzultuju s kámošema po telefonech, a na jawamanii s jawistama - a začínám mít dojem, že vypláchnutím to asi nebylo. Sice když jsem tam viděl trochu bordýlku, zajásal jsem že je příčina na světě, a potom to zas jelo - ale při dalších pokusech o čištění tam nic nebylo, a přesto to opět pomohlo.... Podle některých to znamená, že zatímco jsem se věnoval zbytečné opravě, motorka trochu vychladla a já s radostí opět ujel 20 km s tím, že jsem borec co umí vyplachovat karbec, a po těch 20 km se opět cívka začala přehřívat a zlobit, a já opět počkal až vychladne, abych se nepopálil, a opět čistil a čistil...
Začínám se k tomu přiklánět, protože když se mi to stalo poprvé, zastavil jsem a volal kámošovi že to cuká. Poradil mi ať to dojedu k němu, že se na to kouknem. Tak jsem jel a už to necukalo, začalo to zase až po chvíli. Opravdu se zdá, že je na vině teplota motoru.
Naposledy editováno 23.07.2009 13:04:41
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolo Jawa 1,85x16" s kotoučem Jawa 350/639, Jawa 350/639 Chopper | Marec222 | 2 | 19.8.2022 v 08:24 Marec222 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Jawa 350 634 nestartuje po go Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/6... | ales47 | 15 | 4.11.2019 v 20:01 Petan69 |
Dobíjení Jawa 350 - 638, 639, 640 Jawa 350/638, Jawa 350/639, Jawa 350/640, Jawa 350/6... | Raptík | 21 | 23.2.2019 v 13:06 Ivancic |
Retro rukavice Jawa 350 Tramp, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350... | maky_bart | 6 | 9.7.2018 v 10:41 udinar |