bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vždycky začne znova cukat
23.7.2009 v 09:51
Ahoj, dával jsem dotaz i na jawamanii - a zkusím ještě tady, pokud budete vědět, prosím poraďte:

Moje J350 - 639 s bezkontaktem Ducati a oilmasterem, začala ve vyšších otáčkách (přes 4 tisíce) vynechávat. Tak jsem s kámošem vyčistil plovákovku a vypláchl nádrž, byl tam docela bordel, a pomohlo to. Po několika desítkách km se to vrátilo, tak jsem si říkal že tam je ještě nový bordel, protože několik zkušebních km jsem ujel bez filtru na hadičce, a nádrž nebyla úplně pečlivě vypláchnutá... Tak jsem koupil novej filtr na hadičku, i hadičku, a znova vyčistil plovákovku - opravdu trošku bordelu tam bylo. A jelo to zase supr, tak 50 km. Pak znova.
Tak jsem si myslel, že to tam může jít se vzduchem, přijel jsem včera večer za nepříjemného vynechávání a cukání domů, vyměnil vzduchovej filtr za novej, vymetl a vytřel airbox, zkontroloval filtr na hadičce od nádrže - čistej jak lilie (!). No a otevřel jsem plovákovku a tam ale bylo víceméně čisto - ale přecejen jsem ji vypláchl, profoukal trysky, a jelo to zase dobře. A dneska ráno zase všechno dobrý, dobrý, dobrý - 25 km do práce, a teď před příjezdem do práce to už zase zacukalo. Tak nevim co budu kontrolovat dneska, až přijedu domu? Nějaký nápady?
Napadá mě jenom jedno, když jsem včera sundal kryt plovákovky, a byl v něm benzín a skoro žádnej bordel, možná sem na dně viděl malý korálky - asi voda. Mohla by to dělat voda? Pokud jo, jak se tam objeví? Jen pro upřesnění - veškeré vypláchnutí a čištění - ať nádrže nebo karbu - jsme dělali POUZE benzínem, nikdy ne vodou ani ničím jiným.

Nebo hledám špatně, a je na vině elektrika? Projevuje se to jako vynechávání paliva, ale benzín přes filtr vidím že stále teče.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vždycky začne znova cukat

23.7.2009 v 10:10 | Nahoru | #1
GreenRF> Neměl. Ale když dokáže pak jet na jeden zátah 20 - 30 km v plnejch otáčkách na dálnici bez problému, nečekám že je v něm bordel. Na manii teď je teorie, že to má souvislost se zahřátím cívky, a o palivo vůbec nejde
Budu to muset zkusit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vždycky začne znova cukat

23.7.2009 v 10:16 | Nahoru | #2
rraol> Tak tento problém se měl a řešil sem ho přes rok. Bylo to v přerušovači zapalování jak je přinýtovaný pérko od kladívka. Byla tam nepatrná vůle a vždy po ujetí cca 20 km to začalo vynechávat až to třeba chcíplo a někdy stačilo počkat a jelo to zase jako zamlada, ale po 20 km se závada obevila znovu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vždycky začne znova cukat

23.7.2009 v 10:20 | Nahoru | #3

rraol>GreenRF> Neměl. Ale když dokáže pak jet na jeden zátah 20 - 30 km v plnejch otáčkách na dálnici bez problému, nečekám že je v něm bordel. Na manii teď je teorie, že to má souvislost se zahřátím cívky, a o palivo vůbec nejde
Budu to muset zkusit



to je taky možné dělala mi to 175 čz..... když byla studená perfektně chytla, ale po 10 minutách jízdy chcípla a dokud nezchladla nešla nastartovat co tam máš za cívku???? doma se mi válí Vape Z04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolo Jawa 1,85x16" s kotoučem Jawa 350/639, Jawa 350/639 Chopper Marec222 2 19.8.2022 v 08:24 Marec222
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Jawa 350 634 nestartuje po go Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/6... ales47 15 4.11.2019 v 20:01 Petan69
Dobíjení Jawa 350 - 638, 639, 640 Jawa 350/638, Jawa 350/639, Jawa 350/640, Jawa 350/6... Raptík 21 23.2.2019 v 13:06 Ivancic
Retro rukavice Jawa 350 Tramp, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350... maky_bart 6 9.7.2018 v 10:41 udinar


TOPlist