globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suchá spojka Ducati
22.6.2009 v 11:48
Zdarec motodraci. Po mém předchozím dotazu a odpovědích v něm(zvláště po tom, co mi napsal Dědko i ostatní, kterým děkuji) vážně uvažuju o koupi Ducati ST2. Jen bych se chtěl zeptat na výdrž té suché spojky, jaké jsou cca intervaly pro její výměnu a jaké jsou intervaly pro udělání rozvodů(případně na kolik výměna spojky a rozvody v budoucnu přijdou- abych věděl, jestli už mám začít šetřit Díky moc Mára

(reakce na) Suchá spojka Ducati

25.6.2009 v 13:20 | Nahoru | #31
illMedvědGuzzin> PS: plácni mi tu tak do větru na kolik vyjdou ty dátěné kola? to si v zásadě asi vysvapoval za originál ne? (plus nějakej doplatek)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

25.6.2009 v 13:20 | Nahoru | #32

Dedko>illMedvědGuzzin> NESER ať tě nevychrastím ty italská kozo



už jsi byl dneska v servisu že si kasáš tričko?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

25.6.2009 v 13:26 | Nahoru | #33

illMedvědGuzzin>Dedko>illMedvědGuzzin> NESER ať tě nevychrastím ty italská kozo

už jsi byl dneska v servisu že si kasáš tričko?



nebyl nebyl pane...já tam vůbec nejezdím - DIY (do it yourself)

ikdyž tam teď asi budu muset vyjímečně (sice nerad) zajet...nějak si s mou výbavou nedokáži poradit s přesným nastavením a synchronizací vstřikování, potřeboval bych bud Matesis tester nebo aspoň VDSTS

- neválí se ti to náhodou doma na zapůjčení za nějaký úplatek tekutý ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

25.6.2009 v 13:29 | Nahoru | #34

Dedko>illMedvědGuzzin>Dedko>illMedvědGuzzin> NESER ať tě nevychrastím ty italská kozo

už jsi byl dneska v servisu že si kasáš tričko?

nebyl nebyl pane...já tam vůbec nejezdím - DIY (do it yourself)

ikdyž tam teď asi budu muset vyjímečně (sice nerad) zajet...nějak si s mou výbavou nedokáži poradit s přesným nastavením a synchronizací vstřikování, potřeboval bych bud Matesis tester nebo aspoň VDSTS

- neválí se ti to náhodou doma na zapůjčení za nějaký úplatek tekutý ?



tak to bohužel neválí :(
U guzzi je to asi jednodušší, stačí voltmetrem napíchnout správný dráty, odpojit klapky, oboje uplně zavřít, nastavit jednu, připojit druhou a dotáhnout na první ;) pro kontrolu udělat podtlaky a hotovo ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

25.6.2009 v 13:40 | Nahoru | #35

illMedvědGuzzin>
tak to bohužel neválí :(
U guzzi je to asi jednodušší, stačí voltmetrem napíchnout správný dráty, odpojit klapky, oboje uplně zavřít, nastavit jednu, připojit druhou a dotáhnout na první ;) pro kontrolu udělat podtlaky a hotovo ;)



no tak úplně stejně se to děla i u Duc s IAW59M, bohužel tato řídící jednotka je tak nešťastná, že nejde na ní vyměnit mikročip a bohatost volnoběhu na trimru se musí nastavit přes tyto programy. U starších to šlo šrubovákem.

Jo, když nastavuješ potenciometr na vstřiku, taky ses setkal s těmi problémy při nastavení za pomoci voltmetru? při povolených všech šroubech a nulování polohy do 150mV u Duc, když pak dotáhneš motýlky a otevřeš klapku a zas vrátíš do nulové polohy, hodnota je hodně plovoucí a ony ty motorky jsou na to velmi citlivé v projevu jízdy. Je to víceméně hra pokusu to úplně ideálně nastavit.

Jaké máš s tím zkušenosti, počítám, že u tvé Guzzi je stejny potenciometr Mag.Marelli PF09 tusim je to...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

25.6.2009 v 13:52 | Nahoru | #36

Dedko>illMedvědGuzzin>
tak to bohužel neválí :(
U guzzi je to asi jednodušší, stačí voltmetrem napíchnout správný dráty, odpojit klapky, oboje uplně zavřít, nastavit jednu, připojit druhou a dotáhnout na první ;) pro kontrolu udělat podtlaky a hotovo ;)

no tak úplně stejně se to děla i u Duc s IAW59M, bohužel tato řídící jednotka je tak nešťastná, že nejde na ní vyměnit mikročip a bohatost volnoběhu na trimru se musí nastavit přes tyto programy. U starších to šlo šrubovákem.

Jo, když nastavuješ potenciometr na vstřiku, taky ses setkal s těmi problémy při nastavení za pomoci voltmetru? při povolených všech šroubech a nulování polohy do 150mV u Duc, když pak dotáhneš motýlky a otevřeš klapku a zas vrátíš do nulové polohy, hodnota je hodně plovoucí a ony ty motorky jsou na to velmi citlivé v projevu jízdy. Je to víceméně hra pokusu to úplně ideálně nastavit.

Jaké máš s tím zkušenosti, počítám, že u tvé Guzzi je stejny potenciometr Mag.Marelli PF09 tusim je to...



přesně tak. 150mV je výchozí poloha. S trochou cviku se to dá nastavit s přesností 1mV. A to už je zanedbatelný rozdíl.

Naposledy editováno 25.06.2009 13:56:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

25.6.2009 v 14:13 | Nahoru | #37
illMedvědGuzzin> jj, na 150mV to nastavím i přesně, jde mi o to, jak moc dovíráš klapku, na ktere je ten potenciometr ? mělo by se to podle mojich znalosti dovřit zlehka, ne žádne prudké puštění - zkresluje to hodnoty.

ale když pak mam napojeny na tom voltmetr a otevřu klapku a zas ji vrátím pro překontrolování hodnoty...při různě rychlem dovření klapky hodnota skáče v rozmezí od 110 do 190mV...toto jsem myslel. Proto se na to ptam pro info, jak to delas...mysleno nejaky podrobnejsi popis, at si z toho muzu popripade vycucnout nejake moudro

ps: proc nemaji nase motorky linearní TPS jako modely 06 a výš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

25.6.2009 v 14:15 | Nahoru | #38

Dedko>illMedvědGuzzin> jj, na 150mV to nastavím i přesně, jde mi o to, jak moc dovíráš klapku, na ktere je ten potenciometr ? mělo by se to podle mojich znalosti dovřit zlehka, ne žádne prudké puštění - zkresluje to hodnoty.

ale když pak mam napojeny na tom voltmetr a otevřu klapku a zas ji vrátím pro překontrolování hodnoty...při různě rychlem dovření klapky hodnota skáče v rozmezí od 110 do 190mV...toto jsem myslel. Proto se na to ptam pro info, jak to delas...mysleno nejaky podrobnejsi popis, at si z toho muzu popripade vycucnout nejake moudro

ps: proc nemaji nase motorky linearní TPS jako modely 06 a výš



protože by to byla nuda :)

nastavím, 5x za sebou otevřu, zavřu, hadříkem vyčistím okolí klapky, pomodlím se, dvakrát zlevadoprava obejdu motku a aritmetickým průměrem jednotlivých údajů usoudím jestli se to 150 blíží nebo ne ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

25.6.2009 v 14:19 | Nahoru | #39

illMedvědGuzzin>
protože by to byla nuda :)

nastavím, 5x za sebou otevřu, zavřu, hadříkem vyčistím okolí klapky, pomodlím se, dvakrát zlevadoprava obejdu motku a aritmetickým průměrem jednotlivých údajů usoudím jestli se to 150 blíží nebo ne ;)



LOL dobrá metoda, no když přivřu oči, dělám to i já tak

jo kdyz otviras a doviras tu klapku do nulove polohy, jak to delas? pr: otevres ji treba do pulky a volne pustis a nebo ji drzis a hezky zlehka plynule nechas dovrit do nulove polohy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

25.6.2009 v 14:29 | Nahoru | #40

Dedko>illMedvědGuzzin>
protože by to byla nuda :)

nastavím, 5x za sebou otevřu, zavřu, hadříkem vyčistím okolí klapky, pomodlím se, dvakrát zlevadoprava obejdu motku a aritmetickým průměrem jednotlivých údajů usoudím jestli se to 150 blíží nebo ne ;)

LOL dobrá metoda, no když přivřu oči, dělám to i já tak

jo kdyz otviras a doviras tu klapku do nulove polohy, jak to delas? pr: otevres ji treba do pulky a volne pustis a nebo ji drzis a hezky zlehka plynule nechas dovrit do nulove polohy?



hele jak se mi chce, vždy jí ale otevřu naplno. Je dobrý ale taky pořádně očistit všechen bordel kolem ;) kamínky v pružince, dorazy a pod.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

25.6.2009 v 14:39 | Nahoru | #41

illMedvědGuzzin>Dedko>illMedvědGuzzin>
protože by to byla nuda :)

nastavím, 5x za sebou otevřu, zavřu, hadříkem vyčistím okolí klapky, pomodlím se, dvakrát zlevadoprava obejdu motku a aritmetickým průměrem jednotlivých údajů usoudím jestli se to 150 blíží nebo ne ;)

LOL dobrá metoda, no když přivřu oči, dělám to i já tak

jo kdyz otviras a doviras tu klapku do nulove polohy, jak to delas? pr: otevres ji treba do pulky a volne pustis a nebo ji drzis a hezky zlehka plynule nechas dovrit do nulove polohy?

hele jak se mi chce, vždy jí ale otevřu naplno. Je dobrý ale taky pořádně očistit všechen bordel kolem ;) kamínky v pružince, dorazy a pod.



aaha, no já to dřív dělal taky jak se mi chtělo a furt to nebylo ono, tak to teď dělám nakonec podle posledních informací, že klapku přidržuji a nechám ji plynule(žádné rychlé puštění) dosednout pod tíhou její pružinky (samo odpojena spojovací tyčka na druhe hrdlo/klapku, povolený šroub dorazu a odpojené plynové lanko) a jěště prý je to lepší dělat na motoru zahřátém na provozní teplotu, někdo zas udává na studeném.

když to čistím, vytáhnu si hrdla ven a rozmontuji je kompletně, vymyji v benzinu, namaži vazelinou kluzne plošky zlehka a smontuji do sebe a šroubky plíšků klapek potřu lepidlem na šrouby(či jak se to u nás volá) a hotovo

jen soused furt chodi kolem a klepe si na celo co se v tom furt hrabu páč mě vždy chytne blbá a jdu to zkoušet vyladit líp, než to je a otestovat, jak se to bude chovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

25.6.2009 v 14:41 | Nahoru | #42

Dedko>illMedvědGuzzin>Dedko>illMedvědGuzzin>
protože by to byla nuda :)

nastavím, 5x za sebou otevřu, zavřu, hadříkem vyčistím okolí klapky, pomodlím se, dvakrát zlevadoprava obejdu motku a aritmetickým průměrem jednotlivých údajů usoudím jestli se to 150 blíží nebo ne ;)

LOL dobrá metoda, no když přivřu oči, dělám to i já tak

jo kdyz otviras a doviras tu klapku do nulove polohy, jak to delas? pr: otevres ji treba do pulky a volne pustis a nebo ji drzis a hezky zlehka plynule nechas dovrit do nulove polohy?

hele jak se mi chce, vždy jí ale otevřu naplno. Je dobrý ale taky pořádně očistit všechen bordel kolem ;) kamínky v pružince, dorazy a pod.

aaha, no já to dřív dělal taky jak se mi chtělo a furt to nebylo ono, tak to teď dělám nakonec podle posledních informací, že klapku přidržuji a nechám ji plynule(žádné rychlé puštění) dosednout pod tíhou její pružinky (samo odpojena spojovací tyčka na druhe hrdlo/klapku, povolený šroub dorazu a odpojené plynové lanko) a jěště prý je to lepší dělat na motoru zahřátém na provozní teplotu, někdo zas udává na studeném.

když to čistím, vytáhnu si hrdla ven a rozmontuji je kompletně, vymyji v benzinu, namaži vazelinou kluzne plošky zlehka a smontuji do sebe a šroubky plíšků klapek potřu lepidlem na šrouby(či jak se to u nás volá) a hotovo

jen soused furt chodi kolem a klepe si na celo co se v tom furt hrabu páč mě vždy chytne blbá a jdu to zkoušet vyladit líp, než to je a otestovat, jak se to bude chovat



jojo, na zahřátém to jde mnohem líp ;) je dobrý když to chytne bez sytiče, aby se to nerozhodilo ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

25.6.2009 v 14:56 | Nahoru | #43

illMedvědGuzzin>
jojo, na zahřátém to jde mnohem líp ;) je dobrý když to chytne bez sytiče, aby se to nerozhodilo ;)



jak to myslis, jako ze to pak po dobrem vyladeni chyta hezky bez sytice?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

25.6.2009 v 15:15 | Nahoru | #44
Dedko> no určo se nějak domluvíme jak to spískáme.ta cena co si psal už je vyhovující víc,(a pro popíchnuní chytráků,nejsem magor abych dával 13 tisíc za komplet spojku,jen proto že koš je trochu oklepanej.A jestli někdo říká že at si to nekupuje když na to nemá tak je to špatně.všichni nejsou tak bohatý jako vy,kteří mají umetenou cestičku,já si na to vydělávám dost tvrdou prací,a nemůže se mi nikdo divit že ty prachy jen tak někomu nenacpu do huby.)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

25.6.2009 v 15:16 | Nahoru | #45

Dedko>illMedvědGuzzin>
jojo, na zahřátém to jde mnohem líp ;) je dobrý když to chytne bez sytiče, aby se to nerozhodilo ;)

jak to myslis, jako ze to pak po dobrem vyladeni chyta hezky bez sytice?



ne, že to chytne hned a nemusím to dlouho točit jako za studenýho motoru, navíc na teplým motoru rovnou poznám jestli to nebude chípat či co ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

25.6.2009 v 15:18 | Nahoru | #46

lewisss>Dedko> no určo se nějak domluvíme jak to spískáme.ta cena co si psal už je vyhovující víc,(a pro popíchnuní chytráků,nejsem magor abych dával 13 tisíc za komplet spojku,jen proto že koš je trochu oklepanej.A jestli někdo říká že at si to nekupuje když na to nemá tak je to špatně.všichni nejsou tak bohatý jako vy,kteří mají umetenou cestičku,já si na to vydělávám dost tvrdou prací,a nemůže se mi nikdo divit že ty prachy jen tak někomu nenacpu do huby.)



kdo vy? kdo má zase zametenou cestičku? Co to plácáš za nesmysle? Koupíš si vodního skůtra když víš že nebudeš mít na servis a na to ho vozit k vodě a na provoz obecně? Asi těžko, motorka je stejnej případ. A koupit se stroj a pak srát na servis protože na něj nemám? To jsi musel vědět než sis ho kupoval ne?

Suchá spojka Ducati

25.6.2009 v 15:27 | Nahoru | #47
ale tos neperte se zase

lewisss> pokud tu spojku chces poresit co nejlevneji, tak na tvem miste koupim jen oblozeni, plechy pouziji stare(mely by byt v poradku) a kos? ten teoreticky neni potreba a pokud na novy nemas a mas stary ocelovy, sundej ho dole do celisti do kterych se opira oblzeni pri zaberu motoru zarovnej(at na nem nejsou vlny z osekani) az to budes mit na opacnou stranu si nech treba COckem navarit material, ktery nasledne odbrousis. bude to rypacka(hlavne na presnost at ti tam pak vejde nove oblozeni) ale jde to a kos bude mit razem funkci noveho

naklady tak 200 nekomu za vyvareni a pak pul dne rypacky s odbrusovanim a premerovanim

Naposledy editováno 25.06.2009 15:31:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

25.6.2009 v 15:38 | Nahoru | #48
illMedvědGuzzin> jo tobě dík za rozumný pokec k věci

ps: smažu ti za to nějake mínus v deníčku za předchozí blbé kecy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

25.6.2009 v 15:42 | Nahoru | #49

Dedko>illMedvědGuzzin> jo tobě dík za rozumný pokec k věci

ps: smažu ti za to nějake mínus v deníčku za předchozí blbé kecy



mám ti znova zopakovat že Ducati je až ta druhá správná Italská značka ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

25.6.2009 v 17:11 | Nahoru | #50

illMedvědGuzzin>Dedko>illMedvědGuzzin> jo tobě dík za rozumný pokec k věci

ps: smažu ti za to nějake mínus v deníčku za předchozí blbé kecy

mám ti znova zopakovat že Ducati je až ta druhá správná Italská značka ?



Věc názoru

(reakce na) Suchá spojka Ducati

25.6.2009 v 17:11 | Nahoru | #51

Jawař>illMedvědGuzzin>Dedko>illMedvědGuzzin> jo tobě dík za rozumný pokec k věci

ps: smažu ti za to nějake mínus v deníčku za předchozí blbé kecy

mám ti znova zopakovat že Ducati je až ta druhá správná Italská značka ?

Věc názoru



dyk jo ;) co by měla říkat Agusta

(reakce na) Suchá spojka Ducati

25.6.2009 v 17:24 | Nahoru | #52

illMedvědGuzzin>Dedko>illMedvědGuzzin> jo tobě dík za rozumný pokec k věci

ps: smažu ti za to nějake mínus v deníčku za předchozí blbé kecy

mám ti znova zopakovat že Ducati je až ta druhá správná Italská značka ?



věř a víra tvá tě uzdraví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

25.6.2009 v 21:12 | Nahoru | #53

illMedvědGuzzin>lewisss>Dedko> no určo se nějak domluvíme jak to spískáme.ta cena co si psal už je vyhovující víc,(a pro popíchnuní chytráků,nejsem magor abych dával 13 tisíc za komplet spojku,jen proto že koš je trochu oklepanej.A jestli někdo říká že at si to nekupuje když na to nemá tak je to špatně.všichni nejsou tak bohatý jako vy,kteří mají umetenou cestičku,já si na to vydělávám dost tvrdou prací,a nemůže se mi nikdo divit že ty prachy jen tak někomu nenacpu do huby.)

kdo vy? kdo má zase zametenou cestičku? Co to plácáš za nesmysle? Koupíš si vodního skůtra když víš že nebudeš mít na servis a na to ho vozit k vodě a na provoz obecně? Asi těžko, motorka je stejnej případ. A koupit se stroj a pak srát na servis protože na něj nemám? To jsi musel vědět než sis ho kupoval ne?



Kdo proboha říká že chci zanedbávat servis?já jen nechci prohlubovat tuhle českou zlodějnu.všichni nemůžou mít kupu prachů a chtěj kvalitně jezdit.Nebudu to rači dál rozebírat protože tohle pochopí jen člověk ve stejné situaci.Jinak všichni co nemáte prachy,Máte zákaz si kupovat motorky

1 reakcí na tento příspěvek Suchá spojka Ducati

25.6.2009 v 23:52 | Nahoru | #54
No u motorky je jedna velká výhoda, že když nemáš na servis, palivo, díly atd. tak holt chvíly nebudeš jezdit dokud se to nezlepší, horší je to třeba se zvířetem, proto já žádné nemám, ale jinak já ten servis opravdu zanedbávam, to je pravda, oleje, filtry, řemeny a další spotřební věci sice měním dle servisního manuálu, ale pořád ještě kašlu na ty ventily, ale to se dá vysvětlit tím že po světě kolují fámy o nespolehlivosti Desma, a o jeho bezpodmínečném servisování v pravidelných intervalech, a já se to holt snažím vyvrátit, chci světu ukázat že je to spolehlivý rozvod ventilů, a můj cíl je najet na tom 100 tisíc bez jediného seřízení, no uvidíme, zatím mám asi tak 30 tisíc a pořád to jede stejně, ještě najedu tak dvacet, a pak se možná podívam na vůle, teda pokud se to do té doby nerozlítne, a pokud by to už pak bylo nějak extra rozhozený, tak to možná udělám, ale nejspíš to nebude taková hrůza, no a kdyby něco tak by to byl alespoň konečně důvod pro upgrade na motor z M900 / 900SS, to se ještě uvidí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

26.6.2009 v 07:22 | Nahoru | #55

lewisss>illMedvědGuzzin>lewisss>Dedko> no určo se nějak domluvíme jak to spískáme.ta cena co si psal už je vyhovující víc,(a pro popíchnuní chytráků,nejsem magor abych dával 13 tisíc za komplet spojku,jen proto že koš je trochu oklepanej.A jestli někdo říká že at si to nekupuje když na to nemá tak je to špatně.všichni nejsou tak bohatý jako vy,kteří mají umetenou cestičku,já si na to vydělávám dost tvrdou prací,a nemůže se mi nikdo divit že ty prachy jen tak někomu nenacpu do huby.)

kdo vy? kdo má zase zametenou cestičku? Co to plácáš za nesmysle? Koupíš si vodního skůtra když víš že nebudeš mít na servis a na to ho vozit k vodě a na provoz obecně? Asi těžko, motorka je stejnej případ. A koupit se stroj a pak srát na servis protože na něj nemám? To jsi musel vědět než sis ho kupoval ne?

Kdo proboha říká že chci zanedbávat servis?já jen nechci prohlubovat tuhle českou zlodějnu.všichni nemůžou mít kupu prachů a chtěj kvalitně jezdit.Nebudu to rači dál rozebírat protože tohle pochopí jen člověk ve stejné situaci.Jinak všichni co nemáte prachy,Máte zákaz si kupovat motorky



nezlob se ale vyplynulo to z tvého předchozího příspěvku tak se nečerti. O jaký český zlodějně prosímtě ještě mluvíš? Jen abych byl v obraze?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

26.6.2009 v 07:46 | Nahoru | #56

DMC.motobiker>No u motorky je jedna velká výhoda, že když nemáš na servis, palivo, díly atd. tak holt chvíly nebudeš jezdit dokud se to nezlepší, horší je to třeba se zvířetem, proto já žádné nemám, ale jinak já ten servis opravdu zanedbávam, to je pravda, oleje, filtry, řemeny a další spotřební věci sice měním dle servisního manuálu, ale pořád ještě kašlu na ty ventily, ale to se dá vysvětlit tím že po světě kolují fámy o nespolehlivosti Desma, a o jeho bezpodmínečném servisování v pravidelných intervalech, a já se to holt snažím vyvrátit, chci světu ukázat že je to spolehlivý rozvod ventilů, a můj cíl je najet na tom 100 tisíc bez jediného seřízení, no uvidíme, zatím mám asi tak 30 tisíc a pořád to jede stejně, ještě najedu tak dvacet, a pak se možná podívam na vůle, teda pokud se to do té doby nerozlítne, a pokud by to už pak bylo nějak extra rozhozený, tak to možná udělám, ale nejspíš to nebude taková hrůza, no a kdyby něco tak by to byl alespoň konečně důvod pro upgrade na motor z M900 / 900SS, to se ještě uvidí...



no kluku kluku, ze tam davas nebo si chtel remeny z Toyoty mne nevadi, jak jsem psal vys, taky tam davam neoriginal - ale se stejnymi specifikacemi jako original. ale srat na ventily a myslet si, ze to vydrzi vecnost ja treba ventily kontroluji pred kazdou sezonou, tuto me cekala i vymena pulkrouzku za nove, uz najezdila od predchozi 11kkm, tak se to muselo udelat a vysledek byl, ze jsem premeril vule, rozebral jsem kompletne vacky a vytahl pulkrouzky a zjisti, ze vypadaji jak nove, premeril jsem je a pri lehkem sevreni suplerou ukazala jejich tloutku 1,7mm a pri silnem 1,68mm (nove maji tloustku 1,7mm) tak tam ty pulkrouzky supaly zpatky a zbytecne jsem nekupoval nove, vule v poradku, takze to bylo ve vysledku jen pocisteni motoru

tim jsem chtel jen ukazat, ze nastaveni desma(podle zachazeni) dokaze zvladnout bez problemu i vic km, ale chce to kontrolovat...ty pak zaplaces az zjistis, ze se ti vydrely vahadla a hrozi i poniceni vacky...nedejboze kdyby se ti uplne rozletel pulkrouzek a potkal pist s motorem(to je malo pravdepodobne ale muze se stat) a jeste si muzes nadrat hubu az budes tu tvou malorazkovou kubaturu nekde dusit pod plnym

jo a swapnuti motoru na 900 neni az tak lehke, jak si predstavujes, navic ho u nas sezen v dobrem stavu za prijatelne dobry peniz.

no ale delej jak chces, me by to teda za to nestalo kvuli trosku prace a 500kc za nove pulkrouzky plus mozna nejaka dalsi kacka za novou podlozku a treba ti ji nekde vymeni za rozmer ktery se ti hodi

Naposledy editováno 26.06.2009 07:47:18

1 reakcí na tento příspěvek Suchá spojka Ducati

26.6.2009 v 07:55 | Nahoru | #57
imho - staci se o Ducati s laskou starat a nesrat na ni, pak ty motorky dokazi pojezdit ledasjakou vehlasne spolehlivou japonskou motorku (mysleno kilometrove)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

26.6.2009 v 08:07 | Nahoru | #58

Dedko>imho - staci se o Ducati s laskou starat a nesrat na ni, pak ty motorky dokazi pojezdit ledasjakou vehlasne spolehlivou japonskou motorku (mysleno kilometrove)



no... na Italmotu byly dvě motorky, jedna opečovávaná SPII s motorem z Le Mans II (kit 1000ccm+vačky) a ta měla najeto 297000km. A druhá, původní SPII, špinavá jak jetel, olej z toho tekl, majitel to měl evidentně jako rat-bike, na sedle kůže z divočáka, ostatní parkovali na parkovišti, on na poli a pod. Ta měla natočeno o trochu míň... asi 250000km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

26.6.2009 v 08:19 | Nahoru | #59

illMedvědGuzzin>
no... na Italmotu byly dvě motorky, jedna opečovávaná SPII s motorem z Le Mans II (kit 1000ccm+vačky) a ta měla najeto 297000km. A druhá, původní SPII, špinavá jak jetel, olej z toho tekl, majitel to měl evidentně jako rat-bike, na sedle kůže z divočáka, ostatní parkovali na parkovišti, on na poli a pod. Ta měla natočeno o trochu míň... asi 250000km



Čéče, tak to jsem čekal, že tam bude větší účast....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

26.6.2009 v 08:22 | Nahoru | #60

Droppi>illMedvědGuzzin>
no... na Italmotu byly dvě motorky, jedna opečovávaná SPII s motorem z Le Mans II (kit 1000ccm+vačky) a ta měla najeto 297000km. A druhá, původní SPII, špinavá jak jetel, olej z toho tekl, majitel to měl evidentně jako rat-bike, na sedle kůže z divočáka, ostatní parkovali na parkovišti, on na poli a pod. Ta měla natočeno o trochu míň... asi 250000km

Čéče, tak to jsem čekal, že tam bude větší účast....



majitel taky, asi si vypočítal že 300 motorek = 600 lidí a tak koupil snad 30 sudů jenom 12° a pod? Nemluvě o snídani - 2 míchaná vajíčka a hnusný kafe za lidových 90Kč (!!!) ještě že tam byl Mauricio a jeho čerstvé Panini

jinak jsme to debatovali, je to jasný poměr Duci/Guzzi na Italmotu je jasně danej počasím. Když prší je tam víc Guzzin páč Ducati nenastartujou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... adrianosciro 14 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild
Ducati-dnes mě nechala na holičkách Ducati ST2 viktos123 29 24.9.2019 v 21:17 Gahan37
Prodat celou nebo na díly? Ducati ST2 viktos123 17 18.9.2017 v 19:10 viktos123
Za blbost se platí,aneb když člověk... Ducati ST2 viktos123 9 30.8.2017 v 21:38 Keek
Výměna ložiska na předním kole Ducati ST2 viktos123 0 25.8.2017 v 20:10 viktos123


TOPlist