paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suchá spojka Ducati
22.6.2009 v 11:48
Zdarec motodraci. Po mém předchozím dotazu a odpovědích v něm(zvláště po tom, co mi napsal Dědko i ostatní, kterým děkuji) vážně uvažuju o koupi Ducati ST2. Jen bych se chtěl zeptat na výdrž té suché spojky, jaké jsou cca intervaly pro její výměnu a jaké jsou intervaly pro udělání rozvodů(případně na kolik výměna spojky a rozvody v budoucnu přijdou- abych věděl, jestli už mám začít šetřit Díky moc Mára

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka Ducati

26.6.2009 v 07:46 | Nahoru | #1

DMC.motobiker>No u motorky je jedna velká výhoda, že když nemáš na servis, palivo, díly atd. tak holt chvíly nebudeš jezdit dokud se to nezlepší, horší je to třeba se zvířetem, proto já žádné nemám, ale jinak já ten servis opravdu zanedbávam, to je pravda, oleje, filtry, řemeny a další spotřební věci sice měním dle servisního manuálu, ale pořád ještě kašlu na ty ventily, ale to se dá vysvětlit tím že po světě kolují fámy o nespolehlivosti Desma, a o jeho bezpodmínečném servisování v pravidelných intervalech, a já se to holt snažím vyvrátit, chci světu ukázat že je to spolehlivý rozvod ventilů, a můj cíl je najet na tom 100 tisíc bez jediného seřízení, no uvidíme, zatím mám asi tak 30 tisíc a pořád to jede stejně, ještě najedu tak dvacet, a pak se možná podívam na vůle, teda pokud se to do té doby nerozlítne, a pokud by to už pak bylo nějak extra rozhozený, tak to možná udělám, ale nejspíš to nebude taková hrůza, no a kdyby něco tak by to byl alespoň konečně důvod pro upgrade na motor z M900 / 900SS, to se ještě uvidí...



no kluku kluku, ze tam davas nebo si chtel remeny z Toyoty mne nevadi, jak jsem psal vys, taky tam davam neoriginal - ale se stejnymi specifikacemi jako original. ale srat na ventily a myslet si, ze to vydrzi vecnost ja treba ventily kontroluji pred kazdou sezonou, tuto me cekala i vymena pulkrouzku za nove, uz najezdila od predchozi 11kkm, tak se to muselo udelat a vysledek byl, ze jsem premeril vule, rozebral jsem kompletne vacky a vytahl pulkrouzky a zjisti, ze vypadaji jak nove, premeril jsem je a pri lehkem sevreni suplerou ukazala jejich tloutku 1,7mm a pri silnem 1,68mm (nove maji tloustku 1,7mm) tak tam ty pulkrouzky supaly zpatky a zbytecne jsem nekupoval nove, vule v poradku, takze to bylo ve vysledku jen pocisteni motoru

tim jsem chtel jen ukazat, ze nastaveni desma(podle zachazeni) dokaze zvladnout bez problemu i vic km, ale chce to kontrolovat...ty pak zaplaces az zjistis, ze se ti vydrely vahadla a hrozi i poniceni vacky...nedejboze kdyby se ti uplne rozletel pulkrouzek a potkal pist s motorem(to je malo pravdepodobne ale muze se stat) a jeste si muzes nadrat hubu az budes tu tvou malorazkovou kubaturu nekde dusit pod plnym

jo a swapnuti motoru na 900 neni az tak lehke, jak si predstavujes, navic ho u nas sezen v dobrem stavu za prijatelne dobry peniz.

no ale delej jak chces, me by to teda za to nestalo kvuli trosku prace a 500kc za nove pulkrouzky plus mozna nejaka dalsi kacka za novou podlozku a treba ti ji nekde vymeni za rozmer ktery se ti hodi

Naposledy editováno 26.06.2009 07:47:18

(reakce na) Suchá spojka Ducati

26.6.2009 v 14:19 | Nahoru | #2

Dedko> no kluku kluku, ze tam davas nebo si chtel remeny z Toyoty mne nevadi, jak jsem psal vys, taky tam davam neoriginal


Já jsem tam ale žádný řemeny z Toyoty nikdá dávat nechtěl , a ani nevím co je to Toyota, to je zasejc nějaká blbá čína nebo? Řemeny z Toyoty si tam dáváš tak akorát ty a nevíš o tom, bo jsou bez nápisů! Já tam dávam jen origoš Ducati řemeny s origoš Ducati červenou woe Ducati barvou v Ducati napsanym Ducaťáckym nápisem Ducati woe... Akorát že za ty stejné řemeny platím polovinu co ostatní! A jsou proto snad horší? :\ Je to stejná věc od jednoho výrobce a proto že jsem za ně zaplatil jen nákupku je to něco špatného? No jasně to je přená logika Ducatistů... Né ale teď vážně, o motorku se starám dobře, až na ty ventily, bo zkouším co to všechno vydrží, a když nevydrží, smůla no, sloužila mi dobře ale nic netrvá věčně že, ale jak říkam, za dalších 9 tisíc, až zaokrohlím svůj 3x stočenej tachometr na 50 tisíc, pak se na to možná podívam, a do té doby budu doufat že to nějako doklepu... Jinak zase nemá smysl do toho rvát nějak moc peněz, když si chci koupit stejně něco pořádnýho, a když selže motor, pořád si to můžu hodit za výlohu nebo do obejváku, bo opticky je to skoro TOP stav , a nebo bych tam pak narval ten motor z M900, už jsem pár takových Monsterů 600 viděl, a není co nic extra nemožného, no ale snad mi to ještě vydrží bez úhony...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... adrianosciro 14 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild
Ducati-dnes mě nechala na holičkách Ducati ST2 viktos123 29 24.9.2019 v 21:17 Gahan37
Prodat celou nebo na díly? Ducati ST2 viktos123 17 18.9.2017 v 19:10 viktos123
Za blbost se platí,aneb když člověk... Ducati ST2 viktos123 9 30.8.2017 v 21:38 Keek
Výměna ložiska na předním kole Ducati ST2 viktos123 0 25.8.2017 v 20:10 viktos123


TOPlist