globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje brzdeni motorem ?
 
18.6.2009 v 13:32
je tu nekdo kdo popise technicky jak funguje brzdeni motorem ? proc 4takt brzdi vic ? a 2takt ne ? proc brzdi lip motorem 2valec do V a 4valec radak ne ?
Předchozí
1 2 3 4
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 13:37 | Nahoru | #1
kvulio kompressim , 2v ma vetsi kompresy na valcich nez 4 v asi ...

Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 13:45 | Nahoru | #2
Opravdu luxusní otázka sem zvědavej na ty vodpovědi....už ta první je zajímavá

Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 13:46 | Nahoru | #3
Brždění motorem? No, představ si třeba takovej kopresor...

Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 13:46 | Nahoru | #4
Protože bagr

Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 13:47 | Nahoru | #5
ještě si se zapoměl zeptat proč padesátka brzdí míň než třináčtka

Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 13:48 | Nahoru | #6
tož zweitakt nemá ventyle tož sa ten air nemá vo co vopřít aby jakože se nechal ztlačovat tím hřébkem, myslím že se temu říká píst, nééé??

1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 13:50 | Nahoru | #7
tak podle mě je to hlavně tím, že brzdit motorem u dvoutaktu by se vubec nemělo, motor v tu chvíli je bez směsi, kterou je mazán a jde tím pádem na sucho a hrozí zadření. co se týče samotného brždění , tak jen pro pobavení přednesu svoji teorii že 3hluché takty na jeden pracovní u 4T ubrzdí víc než jeden pracovní na jeden hluchý u 2T.
Odborníci projevte se. vidíte, ani bych neřekl jak jsem hloupej že si na to sám nedokážu uspokojivě odpovědět

Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 13:50 | Nahoru | #8
tady bude legrace:)

Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 13:51 | Nahoru | #9
a jak to funguje?Zaklapneš plyn a tudíš do motoru v podstatě proudí jen množství paliva na volnoběh.Tudíž tam nemá moc co hořet a dělat výkon.Tudíš zákonitě musíš zpomalovat!

Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 13:51 | Nahoru | #10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 13:52 | Nahoru | #11

Jawasaki>tak podle mě je to hlavně tím, že brzdit motorem u dvoutaktu by se vubec nemělo, motor v tu chvíli je bez směsi, kterou je mazán a jde tím pádem na sucho a hrozí zadření. co se týče samotného brždění , tak jen pro pobavení přednesu svoji teorii že 3hluché takty na jeden pracovní u 4T ubrzdí víc než jeden pracovní na jeden hluchý u 2T.
Odborníci projevte se. vidíte, ani bych neřekl jak jsem hloupej že si na to sám nedokážu uspokojivě odpovědět



kurva tolik mašin v profilu a víš vo tom kulový

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 13:54 | Nahoru | #12
racek> uvědomuji si to a stydím se

(reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 13:55 | Nahoru | #13
Jawasaki> f pohodě, život jde dál

2 reakcí na tento příspěvek Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 13:56 | Nahoru | #14
ano vsichni vime ze to tak funguje a nikdo nevi proc, vetsina tu pise jen spam :) myslim ze hodne lidi zajima jak a proc to tak dopravdy je, tak snad se tu najde nekdo kdo nam to tu technicky pekne vysvetli

Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 13:57 | Nahoru | #15
hele pokud má dvoutakt mazání odděleným čerpadlem,tak to dávkuje taky podle otáček.Tudíž zaklapnout plyn bez obav zadření můžeš.Neco jiného jet na něčem,co má olej v nádrži,sjíždět ze sněžky dolů se zakvaltovanou dvojkou bez plynu a motor v točkách.Tak to pak s největší pravděpodobností hvízdneš

Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 13:58 | Nahoru | #16
Ja teda brzdim brzdama. Motorem motoruju.

(reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 13:59 | Nahoru | #17

Valmont>ano vsichni vime ze to tak funguje a nikdo nevi proc, vetsina tu pise jen spam :) myslim ze hodne lidi zajima jak a proc to tak dopravdy je, tak snad se tu najde nekdo kdo nam to tu technicky pekne vysvetli



hele kámo, zweitakt jsem ti vysvetlil. co se ti nelíbí??

4takt se mi nechce vypisovat. kdyz si pockas nekdo se najde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 14:00 | Nahoru | #18

Valmont>ano vsichni vime ze to tak funguje a nikdo nevi proc, vetsina tu pise jen spam :) myslim ze hodne lidi zajima jak a proc to tak dopravdy je, tak snad se tu najde nekdo kdo nam to tu technicky pekne vysvetli



Já taky radši píšu spam, protože tomu houno rozumim. Ale selský rozum mi říká, že přes zavřenou klapku vzduch neteče (téměř, pro rejpaly), a vzniká podtlak který při sacím zdvihu brání pístu v pohybu. plus když přičteš vlastní odpory motoru (čtyřtakt je má větší)...

3 reakcí na tento příspěvek Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 14:03 | Nahoru | #19
Podle me je to diky kompresnimu pomeru - cim vetsi tim vic brzdi protoze pri zavrenem plynu (motor bez paliva ) musi pist prekonat odpor vzduchu, ktery ve valci samozdrejme je , a kompresni pomer udava kolikrat se objem plynu ve valci staci pri pohybu valce z dolni uvrate do horni
Si teda aspon myslim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 14:05 | Nahoru | #20

zx6rmichal>Podle me je to diky kompresnimu pomeru - cim vetsi tim vic brzdi protoze pri zavrenem plynu (motor bez paliva ) musi pist prekonat odpor vzduchu, ktery ve valci samozdrejme je , a kompresni pomer udava kolikrat se objem plynu ve valci staci pri pohybu valce z dolni uvrate do horni
Si teda aspon myslim



no... moje Guzza má 9,3:1 kompresi. Když se podívám na nový 4válcový rakety, ty maj až 13:1. Proč teda stará dvouválcová kozza brzdí motorem líp?

(reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 14:06 | Nahoru | #21
zx6rmichal> Kolikrát 4vál a 2vál mají stejný kompresní poměr a přesto 2vál bude brzdít víc

(reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 14:07 | Nahoru | #22

zx6rmichal>Podle me je to diky kompresnimu pomeru - cim vetsi tim vic brzdi protoze pri zavrenem plynu (motor bez paliva ) musi pist prekonat odpor vzduchu, ktery ve valci samozdrejme je , a kompresni pomer udava kolikrat se objem plynu ve valci staci pri pohybu valce z dolni uvrate do horni
Si teda aspon myslim



tak napůl máš pravdu.... ale myslíš si ze napr 125ccm 4takt s kompresí 11:1 bude brzdit motorem víc než 600ccm 4takt s kompresí 9,5:1??

Správně, nebude... je to taky o objemu na válec

Naposledy editováno 18.06.2009 14:08:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 14:07 | Nahoru | #23

illMedvědGuzzin>zx6rmichal>Podle me je to diky kompresnimu pomeru - cim vetsi tim vic brzdi protoze pri zavrenem plynu (motor bez paliva ) musi pist prekonat odpor vzduchu, ktery ve valci samozdrejme je , a kompresni pomer udava kolikrat se objem plynu ve valci staci pri pohybu valce z dolni uvrate do horni
Si teda aspon myslim

no... moje Guzza má 9,3:1 kompresi. Když se podívám na nový 4válcový rakety, ty maj až 13:1. Proč teda stará dvouválcová kozza brzdí motorem líp?



Protože
a) větší rameno kliky daný větším zdvihem
b) větší objem válce
c) už z přirozenosti guzzin je motor brzda

Naposledy editováno 18.06.2009 14:08:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 14:09 | Nahoru | #24

FiZzeR>illMedvědGuzzin>zx6rmichal>Podle me je to diky kompresnimu pomeru - cim vetsi tim vic brzdi protoze pri zavrenem plynu (motor bez paliva ) musi pist prekonat odpor vzduchu, ktery ve valci samozdrejme je , a kompresni pomer udava kolikrat se objem plynu ve valci staci pri pohybu valce z dolni uvrate do horni
Si teda aspon myslim

no... moje Guzza má 9,3:1 kompresi. Když se podívám na nový 4válcový rakety, ty maj až 13:1. Proč teda stará dvouválcová kozza brzdí motorem líp?

Protože
a) větší rameno kliky daný větším zdvihem
b) větší objem válce



objem válce? objem dejme tomu mám stejný jako nějaká suzi 1100.

zůstává rameno kliky...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 14:09 | Nahoru | #25

FiZzeR>Valmont>ano vsichni vime ze to tak funguje a nikdo nevi proc, vetsina tu pise jen spam :) myslim ze hodne lidi zajima jak a proc to tak dopravdy je, tak snad se tu najde nekdo kdo nam to tu technicky pekne vysvetli

Já taky radši píšu spam, protože tomu houno rozumim. Ale selský rozum mi říká, že přes zavřenou klapku vzduch neteče (téměř, pro rejpaly), a vzniká podtlak který při sacím zdvihu brání pístu v pohybu. plus když přičteš vlastní odpory motoru (čtyřtakt je má větší)...




Ja si myslim - ze motor je plnen i pri zavrenem plynu - ale mozna se pletu -

(reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 14:11 | Nahoru | #26

illMedvědGuzzin>FiZzeR>illMedvědGuzzin>zx6rmichal>Podle me je to diky kompresnimu pomeru - cim vetsi tim vic brzdi protoze pri zavrenem plynu (motor bez paliva ) musi pist prekonat odpor vzduchu, ktery ve valci samozdrejme je , a kompresni pomer udava kolikrat se objem plynu ve valci staci pri pohybu valce z dolni uvrate do horni
Si teda aspon myslim

no... moje Guzza má 9,3:1 kompresi. Když se podívám na nový 4válcový rakety, ty maj až 13:1. Proč teda stará dvouválcová kozza brzdí motorem líp?

Protože
a) větší rameno kliky daný větším zdvihem
b) větší objem válce

objem válce? objem dejme tomu mám stejný jako nějaká suzi 1100.

zůstává rameno kliky...



Nezáleží na objemu celku, ale na objemu JEDNOHO válce, kterej je zrovna "v akci"

(reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 14:11 | Nahoru | #27
zx6rmichal> to víš že je plňěn,jinak by zdechnul

(reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 14:11 | Nahoru | #28
zx6rmichal> jasne ze je, prave ze vzduch pusobi jako brzda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 14:11 | Nahoru | #29

zx6rmichal>FiZzeR>Valmont>ano vsichni vime ze to tak funguje a nikdo nevi proc, vetsina tu pise jen spam :) myslim ze hodne lidi zajima jak a proc to tak dopravdy je, tak snad se tu najde nekdo kdo nam to tu technicky pekne vysvetli

Já taky radši píšu spam, protože tomu houno rozumim. Ale selský rozum mi říká, že přes zavřenou klapku vzduch neteče (téměř, pro rejpaly), a vzniká podtlak který při sacím zdvihu brání pístu v pohybu. plus když přičteš vlastní odpory motoru (čtyřtakt je má větší)...


Ja si myslim - ze motor je plnen i pri zavrenem plynu - ale mozna se pletu -



Je, ale minimálně - ten podtlak tam je Onje tam teda i normálně, ale teď je tam větší

Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 14:13 | Nahoru | #30
kurva to jsou zase hlášky
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist