3 reakcí na tento příspěvek Jak funguje brzdeni motorem ?
Si teda aspon myslim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?
zx6rmichal>Podle me je to diky kompresnimu pomeru - cim vetsi tim vic brzdi protoze pri zavrenem plynu (motor bez paliva ) musi pist prekonat odpor vzduchu, ktery ve valci samozdrejme je , a kompresni pomer udava kolikrat se objem plynu ve valci staci pri pohybu valce z dolni uvrate do horni
Si teda aspon myslim
no... moje Guzza má 9,3:1 kompresi. Když se podívám na nový 4válcový rakety, ty maj až 13:1. Proč teda stará dvouválcová kozza brzdí motorem líp?
zx6rmichal>Podle me je to diky kompresnimu pomeru - cim vetsi tim vic brzdi protoze pri zavrenem plynu (motor bez paliva ) musi pist prekonat odpor vzduchu, ktery ve valci samozdrejme je , a kompresni pomer udava kolikrat se objem plynu ve valci staci pri pohybu valce z dolni uvrate do horni
Si teda aspon myslim
tak napůl máš pravdu.... ale myslíš si ze napr 125ccm 4takt s kompresí 11:1 bude brzdit motorem víc než 600ccm 4takt s kompresí 9,5:1??
Správně, nebude... je to taky o objemu na válec
Naposledy editováno 18.06.2009 14:08:02