globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje brzdeni motorem ?
 
18.6.2009 v 13:32
je tu nekdo kdo popise technicky jak funguje brzdeni motorem ? proc 4takt brzdi vic ? a 2takt ne ? proc brzdi lip motorem 2valec do V a 4valec radak ne ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 14:05 | Nahoru | #1

zx6rmichal>Podle me je to diky kompresnimu pomeru - cim vetsi tim vic brzdi protoze pri zavrenem plynu (motor bez paliva ) musi pist prekonat odpor vzduchu, ktery ve valci samozdrejme je , a kompresni pomer udava kolikrat se objem plynu ve valci staci pri pohybu valce z dolni uvrate do horni
Si teda aspon myslim



no... moje Guzza má 9,3:1 kompresi. Když se podívám na nový 4válcový rakety, ty maj až 13:1. Proč teda stará dvouválcová kozza brzdí motorem líp?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 14:07 | Nahoru | #2

illMedvědGuzzin>zx6rmichal>Podle me je to diky kompresnimu pomeru - cim vetsi tim vic brzdi protoze pri zavrenem plynu (motor bez paliva ) musi pist prekonat odpor vzduchu, ktery ve valci samozdrejme je , a kompresni pomer udava kolikrat se objem plynu ve valci staci pri pohybu valce z dolni uvrate do horni
Si teda aspon myslim

no... moje Guzza má 9,3:1 kompresi. Když se podívám na nový 4válcový rakety, ty maj až 13:1. Proč teda stará dvouválcová kozza brzdí motorem líp?



Protože
a) větší rameno kliky daný větším zdvihem
b) větší objem válce
c) už z přirozenosti guzzin je motor brzda

Naposledy editováno 18.06.2009 14:08:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist