1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?
illMedvědGuzzin>zx6rmichal>Podle me je to diky kompresnimu pomeru - cim vetsi tim vic brzdi protoze pri zavrenem plynu (motor bez paliva ) musi pist prekonat odpor vzduchu, ktery ve valci samozdrejme je , a kompresni pomer udava kolikrat se objem plynu ve valci staci pri pohybu valce z dolni uvrate do horni
Si teda aspon myslim
no... moje Guzza má 9,3:1 kompresi. Když se podívám na nový 4válcový rakety, ty maj až 13:1. Proč teda stará dvouválcová kozza brzdí motorem líp?
Protože
a) větší rameno kliky daný větším zdvihem
b) větší objem válce
c) už z přirozenosti guzzin je motor brzda
Naposledy editováno 18.06.2009 14:08:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?
FiZzeR>illMedvědGuzzin>zx6rmichal>Podle me je to diky kompresnimu pomeru - cim vetsi tim vic brzdi protoze pri zavrenem plynu (motor bez paliva ) musi pist prekonat odpor vzduchu, ktery ve valci samozdrejme je , a kompresni pomer udava kolikrat se objem plynu ve valci staci pri pohybu valce z dolni uvrate do horni
Si teda aspon myslim
no... moje Guzza má 9,3:1 kompresi. Když se podívám na nový 4válcový rakety, ty maj až 13:1. Proč teda stará dvouválcová kozza brzdí motorem líp?
Protože
a) větší rameno kliky daný větším zdvihem
b) větší objem válce
objem válce? objem dejme tomu mám stejný jako nějaká suzi 1100.
zůstává rameno kliky...