globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje brzdeni motorem ?
 
18.6.2009 v 13:32
je tu nekdo kdo popise technicky jak funguje brzdeni motorem ? proc 4takt brzdi vic ? a 2takt ne ? proc brzdi lip motorem 2valec do V a 4valec radak ne ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 14:07 | Nahoru | #1

illMedvědGuzzin>zx6rmichal>Podle me je to diky kompresnimu pomeru - cim vetsi tim vic brzdi protoze pri zavrenem plynu (motor bez paliva ) musi pist prekonat odpor vzduchu, ktery ve valci samozdrejme je , a kompresni pomer udava kolikrat se objem plynu ve valci staci pri pohybu valce z dolni uvrate do horni
Si teda aspon myslim

no... moje Guzza má 9,3:1 kompresi. Když se podívám na nový 4válcový rakety, ty maj až 13:1. Proč teda stará dvouválcová kozza brzdí motorem líp?



Protože
a) větší rameno kliky daný větším zdvihem
b) větší objem válce
c) už z přirozenosti guzzin je motor brzda

Naposledy editováno 18.06.2009 14:08:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?

18.6.2009 v 14:09 | Nahoru | #2

FiZzeR>illMedvědGuzzin>zx6rmichal>Podle me je to diky kompresnimu pomeru - cim vetsi tim vic brzdi protoze pri zavrenem plynu (motor bez paliva ) musi pist prekonat odpor vzduchu, ktery ve valci samozdrejme je , a kompresni pomer udava kolikrat se objem plynu ve valci staci pri pohybu valce z dolni uvrate do horni
Si teda aspon myslim

no... moje Guzza má 9,3:1 kompresi. Když se podívám na nový 4válcový rakety, ty maj až 13:1. Proč teda stará dvouválcová kozza brzdí motorem líp?

Protože
a) větší rameno kliky daný větším zdvihem
b) větší objem válce



objem válce? objem dejme tomu mám stejný jako nějaká suzi 1100.

zůstává rameno kliky...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist