globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kraťas!! - Help!
15.6.2009 v 06:42
Zdravim.mam Yamahu R1 rok 98-2000.na jizdu to nema vliv a objevi se to jen OBCAS,ale i tak me to stve.Když jedu a mam rozsiveno a treba zapnu blinkry zacne mi problikavat kontrolka na dalkovy (pokud je mam zapnuty-pri tlumenych jen pohasne malicko tacho),kdyz do toho treba pribrzdim tak se mi budiky jakoby vyresetuji-zhasnou a znovu naskoci(rozviti se kontrolky a naskoci na displaych osmicky jako kdyz otocim klickem).Vypada to jako kdyz nekde mizi proud nebo je ho tam malo.Pak se to vzdy srovna a vsechno jde normalne takze jde asi o ten prvni kopanec.Kdyz jsem s kamosel hledal co kde je tak jsem nasel konektor od ragulatoru ulne utavenej.Jeden kabel byl prehorelej a konektor upalenek.Kabel i konektor jsme nahradily.ted po nejake dobe se to ozvalo zas a vypada to stejne jako na zacatku.Mylsite ze je v haji regulator nebo mam hledat nekde jinde jeste pred nim?A mohlo mi to zkurvit i budiky?(nejde mi otackomer jen se divne toci).Diky moc vsem..

Naposledy editováno 16.06.2009 12:22:24

1 reakcí na tento příspěvek Kraťas!! - Help!

15.6.2009 v 07:25 | Nahoru | #1
Mě to vůbec nepřipadne jako regulátor. Ten jenom dává dohromady napětí z alternátoru pro dobíjení baterie. I když nefunguje a máš nabitou baterku, tak to musí všechno fungovat. Jen to prostě nebude dobíjet. Tohle vypadá, že ti jde někde něco do zkratu. Jediná věc co je před regulátorem, je alternátor. Vedou z něj 3 dráty, zpravidla všechny černý. Zkontroluj, jestli sou celou cestu v cajku, jestli se někde nekratujou, jestli je nemáš skříplý mezi víkem a blokem motoru a pak ho zkus proměřit podle tohohle diagramu.

(reakce na) Kraťas!! - Help!

15.6.2009 v 07:49 | Nahoru | #2
Gal> Diky zkusim pohledat.taky me napadlo ze kdyz byl vyhorelej kabel i konektor tak to musel bejt slusnej kratas.Ale nikde sem nic nenasel.Zkusim odbuzirkovat vsechny kabely a pustit se do nich..Diky za tip.kdyby jeste neco nekoho napadlo....

1 reakcí na tento příspěvek Kraťas!! - Help!

15.6.2009 v 08:36 | Nahoru | #3
Projdi "všechny" konektory. Mě se třeba při vyších rychlostech rožínala kontrolka Fi-čka a nakonec to byla jen voda v konektoru. A taky to dělalo jen občas a jinak to v poho jezdilo. Tak se to vysušilo, nastřkalo kon.sprejem, líp zaizoloval konektor a už 40 000km NO PROBLEM

(reakce na) Kraťas!! - Help!

15.6.2009 v 08:41 | Nahoru | #4
Simír_01> Jasne musim na to mrknout.Bude to asi zapas cele to odplastovat a rozizolovat vsechny draty ale pustim se do toho hned.Snad to za den dam kdyz na to vezmu pul dne dovoleny...Diky

Kraťas!! - Help!

15.6.2009 v 12:32 | Nahoru | #5
Jdi po elektro instalaci budiku, muze to delat spatna kostra , spatne nacvakli konektor a nebo oxidace konektoru

1 reakcí na tento příspěvek Kraťas!! - Help!

16.6.2009 v 07:14 | Nahoru | #6
Tak vcera jsme rozebrali a koukali zas na regulator a byl uhorelej dalsi- ten nami opraveny byl v poradku ale odnesl to dalsi!!! je to tragedie. Zkusily jsme odpojovat a promerovat vsechny konektory a spoje. Jisty je ze jde do kostry nekde proud. Ale i po odpojeni vseho (vsechny konektory-budiky,spinacka,svetla, cidla, regulator, CDI, relatka...) porad tam je. Budiky jsou jistojiste v haji-na cernem dratu co vede z konektoru budiku (rozstipli jsme ho a z budiku jdou 3 volty a proti tomu tim samym 1,5 voltu!!!) coz je docela sila-z toho vyplyva ze sel skrat do budiku a odpalil je a ty ted provadi proud do kostry. Ale problem je uz tou kostrou jde taky takze hledam tu prvni pricinu. Uz nevime co odpojit, kdyz vse viditelne je a porad tam jde kostrou napeti. Z alternatoru to neni-na konektoru je nula! PROSIM JESTE MI NEKDO DEJTE ODKAZ NA SCHEMA!! TO BY MOC POMOHLO!! DÍKY

Kraťas!! - Help!

16.6.2009 v 12:21 | Nahoru | #7
To nemel nikdo na R1 problem s kostrou??Nikdo nema na R1 schema eletroinstalace??

Kraťas!! - Help!

16.6.2009 v 14:24 | Nahoru | #8
Něco málo je tady zkus to prohledat.
Taky tady sem něco našel
Jo a ještě tady

Naposledy editováno 16.06.2009 14:27:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kraťas!! - Help!

16.6.2009 v 16:37 | Nahoru | #9
hnjupis> čau kdyby ti šel proud do kostry tak ti to vyrazí pojistku. Měřil jsi odběr? Kdyby to mělo odběr tak postupně vytahuj pojistky až klesne tak v tom obvodu bude ten problém(zkrat). Já si myslím že ty problémy dělá ten regulátor. Nespekly se ti ty dráty co z něj vedou? Hodně podobnej problém má teď kámoš taky na R1 98 tak se na to podíváme pak sem napíšu co stím bylo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kraťas!! - Help!

16.6.2009 v 21:20 | Nahoru | #10
Findy> taky jsme si to mysleli a ty kabely jsem oddelil(za cenu toho ze jsem ten ohorelej konektor rozlamal),draty obalil s oizoloval zvlast.PRUSER JE ZE TAM JDE PROUD I KDYZ JE TEN REGULATOR ODPOJENEJ!!!PROSTE VSECHNO JE ODPOJENY A PORAD JE TO V CUDU.Popis co jsme odpojili-predek-2 relatka u svetel,oba blinkry,hlavni konektor svetel(dlouhej dvouradej),ctyri konektory na leve strane(dva spinacka,dva leve rukovitko),ventilator,budiky,na prave strane dva konektory na prave rukovitko,cidlo na neutral,cidlo na stojanek,cidlo oleje,cidlo paliva,regulator dobijeni(odpojen z konektoru plus vyndan) a odpojen i konektor tech trech dratu co jdou do zapalka,ridici jednotka,vsechny relatka pod sedlem.zustaly zapojene jen civky(promerili jsme kabely a kabel do starteru a ten je v pohode),zadni svetla,pojistky.mame v palnu to propiskat jestli na neco prijdeme.Pojistky prej vyletet nemusi kdyz to neni primej skrat..Taky to ze do budiku jde kostrou jeden volt a tim samym z budiku jdou tri???A vsechno souvisi se spotrebicema-PROUD NARUSTA KDYZ ROZSVITIM PARKOVACKY JE NA KOSTRE 0,4,S POTKAVACIMA 0,8,KDYZ DO TOHO ZABRZDIM JSEM NA 1,4!!!!MASAKR ZE JSEM SE DO TOHO HRABAL...

Kraťas!! - Help!

17.6.2009 v 06:45 | Nahoru | #11
No jo, elektriku nevidíš, v tom je ten problém. Kdyby to bylo něco zlomenýho, tak to najdeš pouhym okem a je to. Ale ty zasraný elektrony si dělaji co chtěji
Teď koukám, že si z Tejna, kousek ocud, v Neznašově, máme chatu, tak jestli přijede bratr, tak bysme se tam o víkendu mohli zastavit. Je od elektriky a veškerý tyhle věci na našich mašinách dělá on. Nechci nic slíbit, ale je docela šikovnej. Jen nevim jestli bude moct dorazit, pořád jezdí po republice a opravuje roboty na výrobních linkách. Pošli mi kontakt do PM a třeba to klapne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kraťas!! - Help!

17.6.2009 v 09:27 | Nahoru | #12
hnjupis> Měl sem podobný problém u R6 00 při zapnutí blinkru se mi resetovali budíky a blinkr neblikal, zkrat byl přímo v zadním blinkru v objímce žárovky, teď mám zase problém, že při zapnutém blinkru problikává přední světlo ...

(reakce na) Kraťas!! - Help!

17.6.2009 v 09:45 | Nahoru | #13
dimi256> super navod-urcite na to kouknu jelikoz jedina cast kterou jsem zatim nedelali je zadni svetlo plus blinkry.Ale objimky nas nenapadly...Diky.

Kraťas!! - Help!

17.6.2009 v 12:35 | Nahoru | #14
YAMAHA YZF R1 98-99 TAK PRO KAZDEHO KDO BY CHTEL JSEM NASEL TEN MANUAL NA KARBURATOR

1 reakcí na tento příspěvek Kraťas!! - Help!

18.6.2009 v 06:47 | Nahoru | #15
Tak vypada, ze je vyreseno.Po vic nez dvou dnech mereni,zapojovani,odpojovani,badani a satrani jsme cast vyresily.Prni den jsme merili a zmerili proudy v kostre.Pri parkovackach cca 0,4 V,pri tlumenych sv. cca 0.8 V a pri zabzdeni cca 1,4 V. Vcera jsme vsechno propiskavali piskackou na meraku a neresili hodnoty..Vysledek byl ze piskacka zadny primy zkrat neukazala(proto byly v poradky pojistky) a zkraty o nichz jsme si mysleli ze zkraty jsou se ukazaly jako bezviznamne vedeni proudu zarovkou!!!Totiz pri mereni zarovka prevadi proud jako by byla ve zkratu.Delaji to vsechny zarovky!Proto nam na meraku skakaly vetsi a vetsi cisla-rozsvecovalo se vice zarovek.Regulator je OK dobijeni taky,regulator nikdy npusti do baterky vice nez 13,4 V ani pri velkych ot..Vsechny relatka jsou taky OK,jen konektor od regulatoru(je na nej napojen,pet dratu) je fuc protoze shorel a utavil se,jeden konektor na predni H4 je fuc ale ten uz byl,jinak vse OK.Ale novy budiky to chce protoze ty jsou v haji.Tyk potrebuji cidlo neutralu(zasroubovane vzedu do bloku motoru).zatim diky za rady.Az vymenim budiky budu mit jistotu co a jak..

(reakce na) Kraťas!! - Help!

18.6.2009 v 10:04 | Nahoru | #16
hnjupis: Jen připomínka - 13,4V je na dobíjení hodně málo. Pokud to není překlep a nechtěl jsi napsat 14,3. To už by byla přímo vzorná hodnota.

Kraťas!! - Help!

18.6.2009 v 10:34 | Nahoru | #17
No to je hodnota pri vsem pustenem...Rikali mi kdyz to merili ze to je v pohode ze je to akorad.Jedna vec co me taky depta je ze je v haji baterka,nebo v haji,spis uz letita-vypada ze je original a to je 9 let takze...jak jsem psal,primej zkrat tam nikde neni a nam delaly bordel zarovky.Ted mam obednat budiky a pak merit dal..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1187, 1188] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35613 Dnes v 23:18 Ghostik
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist