V místě, kde se napojuje na zbytek kabeláže zapracoval zub času. Čtyři kabely jsou OK, jeden se mi rozpadl v ruce a jeden byl odizolovaný. Takže normálně sem to obmotal izolačkou, to je myslím ok. Ten co mu kus chyběl jsem nahradil vodičem ze starého PC zdroje, jenže je o dost tenčí. Tak by mě zajímalo jestli to můžu nechat nebo to je jenom provizorně, zítra musím jet. Oba ty porušené vodiče jsou žluté, vedou do alternátoru.
1 reakcí na tento příspěvek Regulátor, tentokrát trochu jinak
Tenčí bych si nelajznul pokud by to nebylo třeba jen 10cm
1 reakcí na tento příspěvek Regulátor, tentokrát trochu jinak
Hawk>Pokud táhnou do alternátoru, tak táhnou až 70 voltů a max kolem 2 ampér. Pro sychr bych to opravdu natáhl dvojitě, aby ti jedním vodičem netekl takovej proud. Počítat ti to nebudu, předpokládám, že alternátor může mít do 200W. Pokud to bude slabí, tak ti shoří a poznáš to . Neni to zapalovací okruh, takže motorka ti pojede, akorát bude svítit jen do tý doby, než se vybije baterka
Kolipak ampér poteče vodiček, když altík dá 200W a soustava dobíjení je většinou nastavena na 14V ??? (napovím 14,3A)
A za další, ta motorka má "bateriové" zapalování, takže na akumulátor, když bude svítit a startovat, tak daleko nedojede
Naposledy editováno 22.05.2009 00:46:09
1 reakcí na tento příspěvek Regulátor, tentokrát trochu jinak
ad1) 14V je nastaveno na výstupu z regulátoru...na vstup může jít z alternátoru opravdu až 70 V... Přitom 200W je maximum alternátoru. Těžko bude dávat 200W při 14V na cívkách.
ad2) neni 14,3A nějak kua hodně? viz. bod 1 - k tomuhle stavu tam nemůže dojít a kdyby jo, tak to by musely bejt kabely jak na lokomotivu
ad3) s tim zapalováním se nechci hádat, ale zapalování by mělo být vždy nezávisle na baterii a jejím dobíjení, tudíž i funkci regulátoru - ale to může být motorka od motorky
Naposledy editováno 22.05.2009 01:03:38
Hawk>Dovolím si nesouhlasit...
ad1) 14V je nastaveno na výstupu z regulátoru...na vstup může jít z alternátoru opravdu až 70 V... Přitom 200W je maximum alternátoru. Těžko bude dávat 200W při 14V na cívkách.
ad2) neni 14,3A nějak kua hodně? viz. bod 1 - k tomuhle stavu tam nemůže dojít a kdyby jo, tak to by musely bejt kabely jak na lokomotivu
ad3) s tim zapalováním se nechci hádat, ale zapalování by mělo být vždy nezávisle na baterii a jejím dobíjení, tudíž i funkci regulátoru - ale to může být motorka od motorky
To seš na omylu regler je zkratový 70V a víc tam může být jedině v případě odpojení regleru - to jest naprázdno.
Když něčemu nerozumíš, tak neraď
Dimenzování vodičů v autech(motorkách):
maximální trvalý proud 11A - vodič 1mm2, 14A - vodič 1,5mm2, 20A - vodič 2,5mm2, 25A - vodič 4mm2, 31A-6mm2, 43A-10mm2.
Naposledy editováno 22.05.2009 01:37:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor, tentokrát trochu jinak
Dingo>Proč si teda nedal dva dráty k sobě aby výsledný průřez byl větší
Tenčí bych si nelajznul pokud by to nebylo třeba jen 10cm
Protože mě to nenapadlo
a je to kousek, 5-7cm
1 reakcí na tento příspěvek Regulátor, tentokrát trochu jinak
1 reakcí na tento příspěvek Regulátor, tentokrát trochu jinak
Whistler>dej tam dva(a víc) dráty, jeden je málo, zvlášť ty vlásky z PC Zdroje. To nemáš doma normální vodič na 220 síť? třeba starou prodlužovačku
Jo, tím jsem přemostil ten slavnej apriláckej hnědej konektor, a měl bys vidět jak mi topí pod prdelí
PijanST>Rozhodně je to jen na chvilku. kablíky od PC zdroje jsou počítány na jiný proud. Fakt bych tam dal kabel, ne kablík
pocitany na jinej proud? ja mam v pocitaci asi 400W zdroj a je to malo:)
jasny je to 400W pro vsechny spotrebice.. ale oni nektery rychly disky, grafarny atd dokazou spolknout hezkou porci Watu...
1 reakcí na tento příspěvek Regulátor, tentokrát trochu jinak
Teď sem to opravil, dal sem tak kus pořádného měděného drátu, zaizoloval smršťovací bužírkou a izolačkou. Nastartoval a zkusil jak to hřeje, regler i kabely hřály hned po startu, je to normální? Nebo jde ten regler do háje? Na baterce sem naměřil 14,4V od volnoběhu do 5000ot. Víc sem to netočil, studený motor.
jerzy_VFR>Spieke>proč ne izolačka, čím bys to izolovat ty?
Teď sem to opravil, dal sem tak kus pořádného měděného drátu, zaizoloval smršťovací bužírkou a izolačkou. Nastartoval a zkusil jak to hřeje, regler i kabely hřály hned po startu, je to normální? Nebo jde ten regler do háje? Na baterce sem naměřil 14,4V od volnoběhu do 5000ot. Víc sem to netočil, studený motor.
V takovém případě se to zdá být v naprostém pořádku. Regler hřát musí a potažmo i kabely musí trochu hřát, kolem 5tis. ot. min. dává altík plný výkon a někde se to musí "ztratit"
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |