globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Regulátor, tentokrát trochu jinak
21.5.2009 v 23:20
Ne, neshořel

V místě, kde se napojuje na zbytek kabeláže zapracoval zub času. Čtyři kabely jsou OK, jeden se mi rozpadl v ruce a jeden byl odizolovaný. Takže normálně sem to obmotal izolačkou, to je myslím ok. Ten co mu kus chyběl jsem nahradil vodičem ze starého PC zdroje, jenže je o dost tenčí. Tak by mě zajímalo jestli to můžu nechat nebo to je jenom provizorně, zítra musím jet. Oba ty porušené vodiče jsou žluté, vedou do alternátoru.


1 reakcí na tento příspěvek Regulátor, tentokrát trochu jinak

22.5.2009 v 01:02 | Nahoru | #1
Dovolím si nesouhlasit...

ad1) 14V je nastaveno na výstupu z regulátoru...na vstup může jít z alternátoru opravdu až 70 V... Přitom 200W je maximum alternátoru. Těžko bude dávat 200W při 14V na cívkách.

ad2) neni 14,3A nějak kua hodně? viz. bod 1 - k tomuhle stavu tam nemůže dojít a kdyby jo, tak to by musely bejt kabely jak na lokomotivu

ad3) s tim zapalováním se nechci hádat, ale zapalování by mělo být vždy nezávisle na baterii a jejím dobíjení, tudíž i funkci regulátoru - ale to může být motorka od motorky

Naposledy editováno 22.05.2009 01:03:38

(reakce na) Regulátor, tentokrát trochu jinak

22.5.2009 v 01:09 | Nahoru | #2

Hawk>Dovolím si nesouhlasit...

ad1) 14V je nastaveno na výstupu z regulátoru...na vstup může jít z alternátoru opravdu až 70 V... Přitom 200W je maximum alternátoru. Těžko bude dávat 200W při 14V na cívkách.

ad2) neni 14,3A nějak kua hodně? viz. bod 1 - k tomuhle stavu tam nemůže dojít a kdyby jo, tak to by musely bejt kabely jak na lokomotivu

ad3) s tim zapalováním se nechci hádat, ale zapalování by mělo být vždy nezávisle na baterii a jejím dobíjení, tudíž i funkci regulátoru - ale to může být motorka od motorky



To seš na omylu regler je zkratový 70V a víc tam může být jedině v případě odpojení regleru - to jest naprázdno.
Když něčemu nerozumíš, tak neraď

Dimenzování vodičů v autech(motorkách):
maximální trvalý proud 11A - vodič 1mm2, 14A - vodič 1,5mm2, 20A - vodič 2,5mm2, 25A - vodič 4mm2, 31A-6mm2, 43A-10mm2.

Naposledy editováno 22.05.2009 01:37:56
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 35 16.5.2024 v 15:08 Gahan37
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist