ze začátku roku mně vydržel předstih nejdřív 1000 km, pak 500km, 200km, noa teď už mně nedrží vůbec. sešteluju přesně na tři milimetry, dotáhnu tak že se bojím abych nestrhal závity, nakopnu a motor se začne chytat od 5000 ot. nahoru. tak to rozdělám, a hle- předstih 8mm! tak rozdělat, všechny šrouby dotažený, jakto? znova sešteluju, nakopnu, hádá se to jak sviňa ty válce. zase rozdělat, jeden má 5 a druhej necelý 2mm. já se z toho už poseru!
viděl jsem že pod vrchní deskou je olej od mazání vačky. vačka už ale byla skoro suchá tak jsem vytáhl ově desky ven, vypucoval techničákem, ještě přejel 1200 šmirglem abych to nepodrápal ale trochu zdrsnil aby se to neposunovalo a to samý.
sešteluju spodní desku, šteluju tu vrchní a přitom mám šrouby skoro povolený takže při posunování na ní vůbec nedrží a nemůže se pohnout. párkrát ale pootočím motorem a ta spodní deska má místo třech za čtyři a půl!
nechápu ale ten předstih se sám podle své vůle hébe jak chce, aji když je to dotažený.
takže jsem se včera nasral sešteloval jsem spodní desku, namrdal jsem tam barvu, protože barva jak známo co slepí to už nepustí a nechal jsem to vytvrdnout. te´d jdu štelovat horní desku.
ale já se naseru a beztak koupím bezkontakt
teď bych k tomu ještě rád doplnil následující:
já už do toho zapalování asi začnu mlátit kladivem. předstih má byt 3mm, já tam mám 3,5mm. dobře, kousek ho zmenším. trošku do desky ťuknu, ona se kousíček posune, dotáhnu, změřím, já jsem ten předstih zmenšoval a najednou je tam 4,5mm!
už su na nemenším možným předstihu, v krajní poloze desky a jsou tam 4mm! tak to povolím, šoupnu desku na druhou krajní polohu a hle, furt tam jsou ty zkurvený 4! v opačné krajné poloze ta samá hodnota!
je tady někdo kdo by věděl, co s tim dělat?
1 reakcí na tento příspěvek Posraný kladivka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posraný kladivka
a na druhou stranu je blbost aby to bylo vůlama na klice, v ložískách nebo prostě kdekoliv, nejvíc se mně to posunulo o 5mm a s půlcentimetrovou vůlí by ten motor šel srat a nešel by tak nádherně!
1 reakcí na tento příspěvek Posraný kladivka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posraný kladivka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posraný kladivka
memphis.unv>1100Virago> odtrh je v pohodě. kontroloval jsem ho jak kdy, ale zůstával sténé. když ty problémy začaly, vždycky se předstih posunul na 4mm. teď se vždycky posune na 7mm a tam zůstane. ale posune se po jednom protočení motorem! a co je další záhada tak je to že se vlastně nic nezmění
Pokud tam zustane tak v cem je problem? Proste predstih zmensia opakuj to tak dlouho az bude optimalni. Po dotazeni desky a protoceni motorem se predstih zmeni vzdycky, to je uplne normalni.
1 reakcí na tento příspěvek Posraný kladivka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posraný kladivka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posraný kladivka
memphis.unv>PetrVTR_new> tak já nevim s kym to mluvím, podařilo se ti získat aspoň základní vzdělání? předstih 7mm když tam mají byt 3? v pořádku?
Na svy vzdelani si nestezuju, zivi me docela slusne. Take umim seridit predstih, nemuze se mi stat ze bych mel problemy s takhle primitivnim zarizenim (teda kdyz mi bylo 16 tak jsem s tim problemy mel). Ale zda se mi, ze naopak ty mas problem s pochopenim psaneho textu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posraný kladivka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posraný kladivka
Nečetl jsem to celé, ale... ...nezjišťuješ náhodou okamžik rozepnutí kontaktů tak, že při seřizování otáčíš klikou pozpátku? To by znamenalo velkou vůli soustavy klika-ojnice-píst. Při točení dozadu by se to "natáhlo" a vůle vymezily na jednu stranu, točením dopředu by se to naopak zdrclo. Rozdíl vůlí by udělal nějaký rozdíl v předstihu, pokud ho měříš otvorem po svíčce.
Prostě, pokud se předstih samovolně mění, někde tam vakl být musí, jinak to není možné.
Ale PetrVTR_new podle mě myslí, že pokud se ti po seřízení předstih vždycky zvětší o 4 mm, tak prostě napoprvé nastav zástih 1 milimetr a po otočení budeš mít předstih 3 mm, který požaduješ.
edit: A ano, předstih měř vždycky při dotažených šroubech. při dotahování se vždycky trochu pohne. A pro přestavení desek nemusíš šrouby příliš povolovat, stačí čtvrt až půl otáčky a deskou otáčet poklepáváním na ten zobáček, který z ní na okraji trčí.
Naposledy editováno 04.05.2009 15:47:09
1100Virago>memphis.unv: Zkus odtrh kontrolovat pokaždé. Protože když se zvětší odtrh, zvětší se i předstih. Jestli se odtrh i při změně předstihu nepohne, nemáš radiální vůli a musí být problém někde jinde.
Nečetl jsem to celé, ale... ...nezjišťuješ náhodou okamžik rozepnutí kontaktů tak, že při seřizování otáčíš klikou pozpátku? To by znamenalo velkou vůli soustavy klika-ojnice-píst. Při točení dozadu by se to "natáhlo" a vůle vymezily na jednu stranu, točením dopředu by se to naopak zdrclo. Rozdíl vůlí by udělal nějaký rozdíl v předstihu, pokud ho měříš otvorem po svíčce.
Prostě, pokud se předstih samovolně mění, někde tam vakl být musí, jinak to není možné.
Ale PetrVTR_new podle mě myslí, že pokud se ti po seřízení předstih vždycky zvětší o 4 mm, tak prostě napoprvé nastav zástih 1 milimetr a po otočení budeš mít předstih 3 mm, který požaduješ.
edit: A ano, předstih měř vždycky při dotažených šroubech. při dotahování se vždycky trochu pohne. A pro přestavení desek nemusíš šrouby příliš povolovat, stačí čtvrt až půl otáčky a deskou otáčet poklepáváním na ten zobáček, který z ní na okraji trčí.
Ano, presne tak to myslim.
1 reakcí na tento příspěvek Posraný kladivka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 | Johny_Servis | 27 | 16.12.2023 v 09:43 JMan |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 | Weret | 4 | 26.9.2023 v 21:24 Weret |
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 | Weret | 1 | 27.5.2023 v 09:07 2stroke |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |