globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Posraný kladivka
30.4.2009 v 14:29
neska jsem tady do jednoho příspěvku už psal tohle:
ze začátku roku mně vydržel předstih nejdřív 1000 km, pak 500km, 200km, noa teď už mně nedrží vůbec. sešteluju přesně na tři milimetry, dotáhnu tak že se bojím abych nestrhal závity, nakopnu a motor se začne chytat od 5000 ot. nahoru. tak to rozdělám, a hle- předstih 8mm! tak rozdělat, všechny šrouby dotažený, jakto? znova sešteluju, nakopnu, hádá se to jak sviňa ty válce. zase rozdělat, jeden má 5 a druhej necelý 2mm. já se z toho už poseru!
viděl jsem že pod vrchní deskou je olej od mazání vačky. vačka už ale byla skoro suchá tak jsem vytáhl ově desky ven, vypucoval techničákem, ještě přejel 1200 šmirglem abych to nepodrápal ale trochu zdrsnil aby se to neposunovalo a to samý.
sešteluju spodní desku, šteluju tu vrchní a přitom mám šrouby skoro povolený takže při posunování na ní vůbec nedrží a nemůže se pohnout. párkrát ale pootočím motorem a ta spodní deska má místo třech za čtyři a půl!
nechápu ale ten předstih se sám podle své vůle hébe jak chce, aji když je to dotažený.
takže jsem se včera nasral sešteloval jsem spodní desku, namrdal jsem tam barvu, protože barva jak známo co slepí to už nepustí a nechal jsem to vytvrdnout. te´d jdu štelovat horní desku.
ale já se naseru a beztak koupím bezkontakt

teď bych k tomu ještě rád doplnil následující:
já už do toho zapalování asi začnu mlátit kladivem. předstih má byt 3mm, já tam mám 3,5mm. dobře, kousek ho zmenším. trošku do desky ťuknu, ona se kousíček posune, dotáhnu, změřím, já jsem ten předstih zmenšoval a najednou je tam 4,5mm!
už su na nemenším možným předstihu, v krajní poloze desky a jsou tam 4mm! tak to povolím, šoupnu desku na druhou krajní polohu a hle, furt tam jsou ty zkurvený 4! v opačné krajné poloze ta samá hodnota!

je tady někdo kdo by věděl, co s tim dělat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posraný kladivka

4.5.2009 v 15:34 | Nahoru | #1
PetrVTR_new> a když teda já nechápu psané text, můžeš mně teda vysvětlit, jak je možný že se změní po jednom otočení motoru na víc než dvojnásobek, nebo že tři lidi nezávisle na sobě si s tim nevěděli rady, z toho jeden odborník?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posraný kladivka

4.5.2009 v 15:45 | Nahoru | #2
memphis.unv: Zkus odtrh kontrolovat pokaždé. Protože když se zvětší odtrh, zvětší se i předstih. Jestli se odtrh i při změně předstihu nepohne, nemáš radiální vůli a musí být problém někde jinde.
Nečetl jsem to celé, ale... ...nezjišťuješ náhodou okamžik rozepnutí kontaktů tak, že při seřizování otáčíš klikou pozpátku? To by znamenalo velkou vůli soustavy klika-ojnice-píst. Při točení dozadu by se to "natáhlo" a vůle vymezily na jednu stranu, točením dopředu by se to naopak zdrclo. Rozdíl vůlí by udělal nějaký rozdíl v předstihu, pokud ho měříš otvorem po svíčce.
Prostě, pokud se předstih samovolně mění, někde tam vakl být musí, jinak to není možné.
Ale PetrVTR_new podle mě myslí, že pokud se ti po seřízení předstih vždycky zvětší o 4 mm, tak prostě napoprvé nastav zástih 1 milimetr a po otočení budeš mít předstih 3 mm, který požaduješ.

edit: A ano, předstih měř vždycky při dotažených šroubech. při dotahování se vždycky trochu pohne. A pro přestavení desek nemusíš šrouby příliš povolovat, stačí čtvrt až půl otáčky a deskou otáčet poklepáváním na ten zobáček, který z ní na okraji trčí.

Naposledy editováno 04.05.2009 15:47:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 Johny_Servis 27 16.12.2023 v 09:43 JMan
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 Weret 4 26.9.2023 v 21:24 Weret
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 Weret 1 27.5.2023 v 09:07 2stroke
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy


TOPlist