globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Posraný kladivka
30.4.2009 v 14:29
neska jsem tady do jednoho příspěvku už psal tohle:
ze začátku roku mně vydržel předstih nejdřív 1000 km, pak 500km, 200km, noa teď už mně nedrží vůbec. sešteluju přesně na tři milimetry, dotáhnu tak že se bojím abych nestrhal závity, nakopnu a motor se začne chytat od 5000 ot. nahoru. tak to rozdělám, a hle- předstih 8mm! tak rozdělat, všechny šrouby dotažený, jakto? znova sešteluju, nakopnu, hádá se to jak sviňa ty válce. zase rozdělat, jeden má 5 a druhej necelý 2mm. já se z toho už poseru!
viděl jsem že pod vrchní deskou je olej od mazání vačky. vačka už ale byla skoro suchá tak jsem vytáhl ově desky ven, vypucoval techničákem, ještě přejel 1200 šmirglem abych to nepodrápal ale trochu zdrsnil aby se to neposunovalo a to samý.
sešteluju spodní desku, šteluju tu vrchní a přitom mám šrouby skoro povolený takže při posunování na ní vůbec nedrží a nemůže se pohnout. párkrát ale pootočím motorem a ta spodní deska má místo třech za čtyři a půl!
nechápu ale ten předstih se sám podle své vůle hébe jak chce, aji když je to dotažený.
takže jsem se včera nasral sešteloval jsem spodní desku, namrdal jsem tam barvu, protože barva jak známo co slepí to už nepustí a nechal jsem to vytvrdnout. te´d jdu štelovat horní desku.
ale já se naseru a beztak koupím bezkontakt

teď bych k tomu ještě rád doplnil následující:
já už do toho zapalování asi začnu mlátit kladivem. předstih má byt 3mm, já tam mám 3,5mm. dobře, kousek ho zmenším. trošku do desky ťuknu, ona se kousíček posune, dotáhnu, změřím, já jsem ten předstih zmenšoval a najednou je tam 4,5mm!
už su na nemenším možným předstihu, v krajní poloze desky a jsou tam 4mm! tak to povolím, šoupnu desku na druhou krajní polohu a hle, furt tam jsou ty zkurvený 4! v opačné krajné poloze ta samá hodnota!

je tady někdo kdo by věděl, co s tim dělat?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Posraný kladivka

4.5.2009 v 14:21 | Nahoru | #31
víš jistě,že to není volšovkama?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posraný kladivka

4.5.2009 v 14:33 | Nahoru | #32
memphis.unv: Předpokládám, že při každém hýbání s předstihem znovu kontroluješ nebo přenastavuješ odtrh na 0,4 mm. Po tom protočení kliky zůstává odtrh stejný, nebo se taky změní?

(reakce na) Posraný kladivka

4.5.2009 v 14:35 | Nahoru | #33
motocvok> vím, protože včera u toho klečel skoro dvě hodiny chlap co se jawám věnuje celé život. sešteluješ předstih na 3mm. zkontroluješ ještě jednou a je tam. otočíš motorem a je tam 7mm. přitom jak vačka tak rotor drží jak helvétská víra a zapalování jsem dal nový takže taky nic. motor ještě v posledním momentě kdy předstih trošku držel tak šel krásně, sametovej chod v nižších otáčkách, s chutí se vytáčel, zvuk nádhera.
a na druhou stranu je blbost aby to bylo vůlama na klice, v ložískách nebo prostě kdekoliv, nejvíc se mně to posunulo o 5mm a s půlcentimetrovou vůlí by ten motor šel srat a nešel by tak nádherně!

1 reakcí na tento příspěvek Posraný kladivka

4.5.2009 v 14:35 | Nahoru | #34
neprotaci se nahodou celej rotor i s vackou?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posraný kladivka

4.5.2009 v 14:38 | Nahoru | #35
1100Virago> odtrh je v pohodě. kontroloval jsem ho jak kdy, ale zůstával sténé. když ty problémy začaly, vždycky se předstih posunul na 4mm. teď se vždycky posune na 7mm a tam zůstane. ale posune se po jednom protočení motorem! a co je další záhada tak je to že se vlastně nic nezmění

(reakce na) Posraný kladivka

4.5.2009 v 14:39 | Nahoru | #36
PetrVTR_new> rotor drží tak pevně že se ho nepodařilo ani sundat. šroub místo vačky dovnitř, rotor držel hasákem a stejně se to nehnulo ani o vlásek když ho chtěl sundat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posraný kladivka

4.5.2009 v 15:01 | Nahoru | #37

memphis.unv>1100Virago> odtrh je v pohodě. kontroloval jsem ho jak kdy, ale zůstával sténé. když ty problémy začaly, vždycky se předstih posunul na 4mm. teď se vždycky posune na 7mm a tam zůstane. ale posune se po jednom protočení motorem! a co je další záhada tak je to že se vlastně nic nezmění



Pokud tam zustane tak v cem je problem? Proste predstih zmensia opakuj to tak dlouho az bude optimalni. Po dotazeni desky a protoceni motorem se predstih zmeni vzdycky, to je uplne normalni.

1 reakcí na tento příspěvek Posraný kladivka

4.5.2009 v 15:02 | Nahoru | #38
zkus přeměřit hodinkama jestli ti nehází čep klikovky, to je potom neseřiditelné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posraný kladivka

4.5.2009 v 15:15 | Nahoru | #39
PetrVTR_new> tak já nevim s kym to mluvím, podařilo se ti získat aspoň základní vzdělání? předstih 7mm když tam mají byt 3? v pořádku?

(reakce na) Posraný kladivka

4.5.2009 v 15:18 | Nahoru | #40
Michal #5> taky by se to dalo. ale podle mě to tim nebude, kdyby to házelo pevně, pravidelně, tak by to přece bylo aji po jedné otáčce motoru stejný a pokud by to bylo nějakou vůlí tak by se poznala aji tak, ale je to naprosto pevný. ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posraný kladivka

4.5.2009 v 15:30 | Nahoru | #41

memphis.unv>PetrVTR_new> tak já nevim s kym to mluvím, podařilo se ti získat aspoň základní vzdělání? předstih 7mm když tam mají byt 3? v pořádku?


Na svy vzdelani si nestezuju, zivi me docela slusne. Take umim seridit predstih, nemuze se mi stat ze bych mel problemy s takhle primitivnim zarizenim (teda kdyz mi bylo 16 tak jsem s tim problemy mel). Ale zda se mi, ze naopak ty mas problem s pochopenim psaneho textu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posraný kladivka

4.5.2009 v 15:34 | Nahoru | #42
PetrVTR_new> a když teda já nechápu psané text, můžeš mně teda vysvětlit, jak je možný že se změní po jednom otočení motoru na víc než dvojnásobek, nebo že tři lidi nezávisle na sobě si s tim nevěděli rady, z toho jeden odborník?

Posraný kladivka

4.5.2009 v 15:42 | Nahoru | #43
Copak mam kristalovou kouli? Zrejme kdyz to povolis tak neco nesedi, prohnuta deska, ohnuty cep kladivka, kladivko povysunute na cepu, nadmerne opotrebovane. Pokud nenni extremni vule na cepu kliky nebo hazivost pak tam v podstate nic jinyho nemuze byt. Po dotazeni a protoceni motoru se pak nastavena hodnota zmeni. Ale i to se da v pohode seridit, pokud budes merit predstih vyhradne ve stavu kdy je to dotazeny a motor protoceny. Zkratka vysrat se na nejaky nastavovani 3mm pri povolene desce, proste zkusmo predstih zmensit, dotahnout protocit a pak zmerit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posraný kladivka

4.5.2009 v 15:45 | Nahoru | #44
memphis.unv: Zkus odtrh kontrolovat pokaždé. Protože když se zvětší odtrh, zvětší se i předstih. Jestli se odtrh i při změně předstihu nepohne, nemáš radiální vůli a musí být problém někde jinde.
Nečetl jsem to celé, ale... ...nezjišťuješ náhodou okamžik rozepnutí kontaktů tak, že při seřizování otáčíš klikou pozpátku? To by znamenalo velkou vůli soustavy klika-ojnice-píst. Při točení dozadu by se to "natáhlo" a vůle vymezily na jednu stranu, točením dopředu by se to naopak zdrclo. Rozdíl vůlí by udělal nějaký rozdíl v předstihu, pokud ho měříš otvorem po svíčce.
Prostě, pokud se předstih samovolně mění, někde tam vakl být musí, jinak to není možné.
Ale PetrVTR_new podle mě myslí, že pokud se ti po seřízení předstih vždycky zvětší o 4 mm, tak prostě napoprvé nastav zástih 1 milimetr a po otočení budeš mít předstih 3 mm, který požaduješ.

edit: A ano, předstih měř vždycky při dotažených šroubech. při dotahování se vždycky trochu pohne. A pro přestavení desek nemusíš šrouby příliš povolovat, stačí čtvrt až půl otáčky a deskou otáčet poklepáváním na ten zobáček, který z ní na okraji trčí.

Naposledy editováno 04.05.2009 15:47:09

(reakce na) Posraný kladivka

4.5.2009 v 15:59 | Nahoru | #45

1100Virago>memphis.unv: Zkus odtrh kontrolovat pokaždé. Protože když se zvětší odtrh, zvětší se i předstih. Jestli se odtrh i při změně předstihu nepohne, nemáš radiální vůli a musí být problém někde jinde.
Nečetl jsem to celé, ale... ...nezjišťuješ náhodou okamžik rozepnutí kontaktů tak, že při seřizování otáčíš klikou pozpátku? To by znamenalo velkou vůli soustavy klika-ojnice-píst. Při točení dozadu by se to "natáhlo" a vůle vymezily na jednu stranu, točením dopředu by se to naopak zdrclo. Rozdíl vůlí by udělal nějaký rozdíl v předstihu, pokud ho měříš otvorem po svíčce.
Prostě, pokud se předstih samovolně mění, někde tam vakl být musí, jinak to není možné.
Ale PetrVTR_new podle mě myslí, že pokud se ti po seřízení předstih vždycky zvětší o 4 mm, tak prostě napoprvé nastav zástih 1 milimetr a po otočení budeš mít předstih 3 mm, který požaduješ.

edit: A ano, předstih měř vždycky při dotažených šroubech. při dotahování se vždycky trochu pohne. A pro přestavení desek nemusíš šrouby příliš povolovat, stačí čtvrt až půl otáčky a deskou otáčet poklepáváním na ten zobáček, který z ní na okraji trčí.



Ano, presne tak to myslim.

Posraný kladivka

4.5.2009 v 16:13 | Nahoru | #46
Myslím, že budeš mít vymlácenou kliku a prostě už to kloudně nenastavíš, tzn, bud opravit nebo pokud to chceš ještě nějak dojezdit nastav to tak nějak přibližně, nastartuj motor a za běhu upravuj odtrh kladívek, tak až motor vytočí co možná nejvyšší otáčky bez vynechávání. Je to sice bastlířská metoda ale někdy u vylítaný kliky ještě na chvilku pomůže. Jinak správnej postup je nastavit píst do HÚ, NA ODPOVÍDAJÍCÍM KLADÍVKU (začít u toho umístěného na základní kruhové desce zapálka) nastavit odtrh cca 0,3 - 0,4 mm, potom snížit polohu pístu o stanovený předstih cca 2,7 mm.Zde by pak měla odpovídat mezera mezi kladívky 0,05 mm(cigaret.papír).Případně nyní doladit otáčením kruhu. potom kruh dotáhnout a zkontrolovat předchozí míry. To samé zopakovat pro druhej válec, jen při úpravě točit je půldeskou pro druhé kladívko.

1 reakcí na tento příspěvek Posraný kladivka

5.6.2009 v 09:57 | Nahoru | #47
Hoď to ze skály.

(reakce na) Posraný kladivka

27.6.2009 v 15:44 | Nahoru | #48

Pheta>Hoď to ze skály.


Posraný kladivka

27.6.2009 v 16:18 | Nahoru | #49
Tohle je typicky vylagrovana klika.

(reakce na) Posraný kladivka

25.1.2010 v 00:03 | Nahoru | #50
Bludevil> já sem to zapalování měl nikdo to nekupujte!!! stačí trochu vybitá baterka a nemáte šanci to nastartovat má sice svý přednosti ale mam s nim svý zkušenosti a rozhodně ho nikomu nedoporučuju neni šance to ani roztlačit přeztože máte sílu jiskry nastavenou na maximum!
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 Johny_Servis 27 16.12.2023 v 09:43 JMan
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 Weret 4 26.9.2023 v 21:24 Weret
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 Weret 1 27.5.2023 v 09:07 2stroke
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy


TOPlist