paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nová Jawa 1000
24.4.2009 v 09:54
Dočetl jsem se, že týnecká Jawa za peníze EU vyvíjí nový motocyklový motor o objemu 1000 ccm. Máte někdo nějaké podrobnosti? Mně osobně to přijde jako vyhazování peněz oknem, výrobců motorů je po světě hafo a Jawa na tom zase není tak dobře, aby s tím nějak významně prorazila. To samé si myslím i o motoru FGR 2500 za peníze ze státního rozpočtu. Při vší úctě, kterou chovám k těmto nadšencům oboru - kdo to ve finále zaplatí??? Nebo se najde někdo, kdo si koupí za podobné peníze radši Jawu 660 než Yamahu se stejným motorem? Určitě se pár fandů najde, ale z ekonomického hlediska to nevypadá reálně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa 1000

25.11.2010 v 21:39 | Nahoru | #1
Deadman> Původně jsem ti chtěl napsat že jsi trouba a vůbec nevíš o čem píšeš. Natož abys věděl jak to v tý fabrice skutečně bylo. Pak jsem si ale všimnul že je ti teprve 8 let. To vysvětluje i to, že považuješ za Jawu i tu pračku v Týnci a nepochopils že Jawa přestala existovat v roce 89! Z toho možná vyrosteš ale o Jawě budeš vědět kulový až do smrti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa 1000

26.11.2010 v 00:13 | Nahoru | #2

babajezi píše: Deadman> Původně jsem ti chtěl napsat že jsi trouba a vůbec nevíš o čem píšeš. Natož abys věděl jak to v tý fabrice skutečně bylo. Pak jsem si ale všimnul že je ti teprve 8 let. To vysvětluje i to, že považuješ za Jawu i tu pračku v Týnci a nepochopils že Jawa přestala existovat v roce 89! Z toho možná vyrosteš ale o Jawě budeš vědět kulový až do smrti



Jo, všichni kromě tebe jsou naprostí blbci a vědí hovno. To už tady všichni dobře víme.
Nicméně to nemění nic na tom, že Jawa celou dobu vyráběla pro běžné zákazníky jen různě hranaté vzhledové varianty kejvačky. Mluvím o normálních motorkách se značkama, na kterých se jezdilo na normální řidičák. Toužila snad většina lidí po Jawě 638, která do poloviny otáček táhla jako fichtl, od poloviny zrychlovala jako osobák, měla hrozné díry mezi kvaltama, hovno brzdila a chování v zatáčkách nic moc? Nepochybuj o tom, že ne. Lidi slintali, když kolem projel zbloudilej Němec na tamní levné začátečnické CB400. Byla po všech stránkách mnohem lepší, navíc úspornější, bezúdržbovější. Přitom třeba zmíněné CB je konstrukče jednoduchá technologicky nenáročná motorka, kterou by nebyl žádný technologický problém vyrábět v čechách za rozumnou cenu, né moc vzdálenou od Jawy 638. Zájem by byl, jenom teda ne ze SSSR.
Proč se nikdy sériově nevyráběl žádný 4T prototyp vyvinutý v Jawě?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 - spojka Jawa Přestavba 125ccm 27 15.3.2023 v 09:51 Jirk_K
Co s tekoucí nádrží? [1, 2] Jawa 350/634, Jawa Přestavba derryn 44 21.2.2022 v 14:19 FJRPEPA
Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu [1, 2] Jawa Přestavba Fidlous 32 24.10.2018 v 06:34 MartinED250
nejšílenější přestavby pincků :-)... [1 ... 7, 8] Jawa Přestavba Roman2bk 239 18.5.2015 v 00:03 markus
jawa 350 ruta 40 [1, 2] Jawa Přestavba wrag 33 20.7.2014 v 08:55 Dallas1973


TOPlist