globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Jawa 1000
24.4.2009 v 09:54
Dočetl jsem se, že týnecká Jawa za peníze EU vyvíjí nový motocyklový motor o objemu 1000 ccm. Máte někdo nějaké podrobnosti? Mně osobně to přijde jako vyhazování peněz oknem, výrobců motorů je po světě hafo a Jawa na tom zase není tak dobře, aby s tím nějak významně prorazila. To samé si myslím i o motoru FGR 2500 za peníze ze státního rozpočtu. Při vší úctě, kterou chovám k těmto nadšencům oboru - kdo to ve finále zaplatí??? Nebo se najde někdo, kdo si koupí za podobné peníze radši Jawu 660 než Yamahu se stejným motorem? Určitě se pár fandů najde, ale z ekonomického hlediska to nevypadá reálně.

2 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa 1000

30.4.2009 v 12:50 | Nahoru | #1
Itall> Buben je sice uprostred, ale zachyt reakce ma na strane, jen na jednu stranu vidle. Nekrouti se to jen protoze to brzdi velmi nedostatecne. S kotoucem se to uz krouti, a to ten kotouc, ac brzdi 3x lip nez ta bubnovka, stejne brzdi malo. Ty mechy maji diru proti nafukovani, ale ta je inteligentne umistena nahore. Dole jsou stazeny paskem, takze pokud nejsou moc spuchrely, olej drzi. Ty mechy jsou dobre reseni, bohuzel nejsou v mode. Na Dnepru je mam taky a nevadilo by mi je mit ani na Honde.

(reakce na) Nová Jawa 1000

30.4.2009 v 14:13 | Nahoru | #2
Deadman> Myslím, že by mastnota vzlínala i horem, ale to je fuk. Přední buben mi za sucha brzdil dobře, guma na asfaltu už i pískala. Brzdit 3x víc, tak je to o hubu. Vidle měla zdvih 160 mm a moc tvrdá nebyla, naopak motorka dost těžká. Hrozila by ztráta stability i zablokování předního kola. Mě to vyhovovalo, měl jsem jí vždy seřízenou. Za mokra to nebrzdilo dost šíleně. Nejsem technik, ale myslím, že působení sil na vidlici a jejich přenos na druhou stranu vidle je dán i konstrukcí a uchycením brzdy, nejen její účinností.

Naposledy editováno 30.04.2009 16:18:01

(reakce na) Nová Jawa 1000

11.10.2009 v 20:40 | Nahoru | #3

Deadman>Itall> Buben je sice uprostred, ale zachyt reakce ma na strane, jen na jednu stranu vidle. Nekrouti se to jen protoze to brzdi velmi nedostatecne. S kotoucem se to uz krouti, a to ten kotouc, ac brzdi 3x lip nez ta bubnovka, stejne brzdi malo. ..



Staré vlákno, ale stojí za oživení..
S těma krouticíma vidlema jsem to asi nepobral.. Buben vepředu je skutečně leda na okrasu, 640ka s plovoucím kotučem brzdí výtečně a žádného kroucení vidlí jsem si teda za 9 let nevšiml..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 - spojka Jawa Přestavba 125ccm 27 15.3.2023 v 09:51 Jirk_K
Co s tekoucí nádrží? [1, 2] Jawa 350/634, Jawa Přestavba derryn 44 21.2.2022 v 14:19 FJRPEPA
Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu [1, 2] Jawa Přestavba Fidlous 32 24.10.2018 v 06:34 MartinED250
nejšílenější přestavby pincků :-)... [1 ... 7, 8] Jawa Přestavba Roman2bk 239 18.5.2015 v 00:03 markus
jawa 350 ruta 40 [1, 2] Jawa Přestavba wrag 33 20.7.2014 v 08:55 Dallas1973


TOPlist