globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati mě nezklamala grrrrrrrr
21.4.2009 v 19:35
Moc teď nejezdím a asi před 14ti dny jedu domů a najednou se to začlo hádat,vynechávat tak tak jsem dojel domů.Baterka totál vybitá tak jsem ji dal na nabíječku a dneska uplně to samé.Tak se ptám!? co to je ? Dobíjení ? ceny za opravu ? díky.

Krám jeden italskej opět nezklamal

Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

21.4.2009 v 21:11 | Nahoru | #31
JJ má trikoloru,toho jsem myslel a nejelo mu to jo ?

Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

21.4.2009 v 21:15 | Nahoru | #32
prý ne ......... ale říkali, že byl v poho ...... nějak to zvlášť neřešil. Škoda že mi ujel, celkem bych se mrknul

Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

21.4.2009 v 21:15 | Nahoru | #33
Tak ta je nádherná, ta Repsolka vzádu

Dělám si prdel, ta to spíš kazí...

Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

21.4.2009 v 21:18 | Nahoru | #34
Ten Repsol v pozadí to je solidní kýč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

21.4.2009 v 21:18 | Nahoru | #35
[quote]rupino>Palec_caferacer>vošmenda:měl svítivou kombinézu Berik?

Tak, tak!! To je právě ten druhej! Baterie K.O.
Taky jsem ji okukoval! Tkovej stroj nepotkáš každý den! [img] s tou repsolkou a asi i tebe jsem viděl, ale on už mi mezitím pláchnul

(reakce na) Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

21.4.2009 v 21:23 | Nahoru | #36
Vošmenda> Pomohli jsme mu ji na naložit do T5 a něco před sedmou jsme odjížděli.

Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

21.4.2009 v 21:36 | Nahoru | #37
Ja myslel ze se ducatisti zdravej kazdy rano v servisu, a oni se ani nezdravi, protoze tak daleko ani nedojedou >:)

1 reakcí na tento příspěvek Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

22.4.2009 v 15:08 | Nahoru | #38
Hádal bych to na ten regulátor dobíjení , mě odešel krátce po tom co jsem si svého M600 dovezl , u Vape stojí 850,- Kč a funguje mi na tom úplně skvěle (poradil mi ho kdysy MedvědGuzziny, za což mu patří dodnes velké díky! ), jinak origoš Regler od Ducati stojí asi 2500, a nemá to smysl, protože ten od Vape je minimálně stejně dobrý a vydrží asi stejně jako origoš...

(reakce na) Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

22.4.2009 v 15:16 | Nahoru | #39
Palec_caferacer> Poměřit jestli není problém v dobíjení, nebo jestli odešel regulátor. Banalitka

Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

22.4.2009 v 16:51 | Nahoru | #40
To máš za ty hnusný, vytahaný kozy.... vidíš, Pán Bůh tě potrestal

(reakce na) Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

22.4.2009 v 16:55 | Nahoru | #41

DMC.motobiker>Hádal bych to na ten regulátor dobíjení , mě odešel krátce po tom co jsem si svého M600 dovezl , u Vape stojí 850,- Kč a funguje mi na tom úplně skvěle (poradil mi ho kdysy MedvědGuzziny, za což mu patří dodnes velké díky! ), jinak origoš Regler od Ducati stojí asi 2500, a nemá to smysl, protože ten od Vape je minimálně stejně dobrý a vydrží asi stejně jako origoš...



pošli prosímtě fotku jak vypadá naživo... dík

1 reakcí na tento příspěvek Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

22.4.2009 v 16:58 | Nahoru | #42
ilMedvědGuzzini> Jak si přeješ, ale nebude to hned, myslím že v PC žádnou nemám takže to budu muset jít vyfotit...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

22.4.2009 v 16:59 | Nahoru | #43

DMC.motobiker>ilMedvědGuzzini> Jak si přeješ, ale nebude to hned, myslím že v PC žádnou nemám takže to budu muset jít vyfotit...

+

až si vzpomeneš, Ignitech má parametry co potřebuju ale je tuze ošklivej :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

22.4.2009 v 17:06 | Nahoru | #44

ilMedvědGuzzini>DMC.motobiker>ilMedvědGuzzini> Jak si přeješ, ale nebude to hned, myslím že v PC žádnou nemám takže to budu muset jít vyfotit... +

až si vzpomeneš, Ignitech má parametry co potřebuju ale je tuze ošklivej :)


No ten od Vape je docela pěknej (origoš je sice hezčí, ale tak velký rozdíl v tom není), a rozměrově tam přesně pasoval, jen bylo nutné mírně zvětšit otvory pro šroubky, a přepájet kontakty, protože ten od Vape měl jiné, ale myslím že parametrycky to byl ten zprávný regulátor, nevím přesně na kolik je stavěný, ale asi je to až do 300 w, což je stejné jako ten origoš, no a mám ho tam už skoro od začátku a pořád funguje skvěle, takže můžu doporučit, jinak pokusím se najít v PC nějakou fotky a nebo ti to vyfotím, a pak nahodím foto, co bych pro tebe neudělal když si mi ho tak pěkně poradil žejo...

Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

22.4.2009 v 19:23 | Nahoru | #45
zajimavý je že když jsou tady asi tak 1000x častějc dotazy na opravy japonců, nikoho národnost motorky nevzrušuje.... čimpak to asi bude?

Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

22.4.2009 v 21:02 | Nahoru | #46
memphis.unv> No já jsem to tady vůbec nečetl , co zase někdo pomlouval Italy???
Jinak zrovna ten regulátor odchází nejvíc na Hondách, skoro všichni moji známí co mají Hondu už regler měnily, dá se říct že co Honda to nový Regulátor, a co vím od mojich Ital-známích tak na Ducati odešel Regulátor zatím jen mě, a na Moto-Guzzi co vím tak jsem to četl jen u MedvědaGuzziniho (asi to moc taví), a to znám jen v mém okolí 3 MGsty, takže zrovna tuhle věc bych moc neřešil...

ilMedvědGuzzini> Foto dodám zítra, dneska už mi to nevyšlo...

Naposledy editováno 22.04.2009 21:06:11

1 reakcí na tento příspěvek Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

22.4.2009 v 22:41 | Nahoru | #47
Možná blbej dotaz, ale nedobíjel jsi náhodou baterku? Já vloni na CBRu... co se týče aut umím toho hodně, ale v motorkách zase tak zběhlej (po technický stránce) nejsem - fláknul jsem jí na autonabíječku a dobil, pohoda. Asi po 150km mi motorka zdechla a už nešla natočit, tak jsem jí roztlačil a dojel domu (ještě cca 20km) ale pak s tím už byly jen problémy. Nakonec mi zkušenej kamarád vysvětlil, že gelová baterka se musí nabíjet speciální nabíječkou, sice se dá normální nabíječkou taky dobít, ale je pak jen otázka času kdy složí kosti. Koupil jsem novou a bez problémů.

Naposledy editováno 22.04.2009 22:42:31

(reakce na) Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

22.4.2009 v 22:46 | Nahoru | #48
Delta> Zdar nechci do toho kecat, ale to měření zkratového proudu mi přijde jako nesmysl. Důvod: ampérmetr má odpor 00 hovno a alternátor má napětí cca 14 volt, takže 14/0,01=1400A!Tak to asi tak, měření zkratových proudů tímto způsobem je holý nesmysl. PS odpor ampérmetru je odhad ale možná je ještě menší a tím pádem prud vyšší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

22.4.2009 v 23:00 | Nahoru | #49
MichalZX6R> Ahoj já se tě na něco zeptám, Ty máš osazen speciální alternátor na dobíjení gelových baterek ve své motorce nebo ne? Protože alternátor dobíjí vše stejně a je mu to úplně jedno co tam dáš a navíc motorka už nastartovaná vůbec baterii nepotřebuje, protože má alternátor, který pokryje většinu spotřeby motky při jízdě.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

22.4.2009 v 23:10 | Nahoru | #50
Mám klasickou baterku Varta necelej rok stará,je dobrá nabije se naplno ale po 30km je vyjetá.Ted není čas o víkendu na to přijde mrknou jeden koumák

Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

22.4.2009 v 23:24 | Nahoru | #51
Palec_caferacer> Myslím že to bude určitě ten Regler, já jsem nad tím taky dva dny bádal, všechno jsem proměřoval, skoumal schémata, a nakonec to mohl být snad už jedině ten Regulátor, nejjednoduší je asi proměřit si Generátor (nevím zda máš jednofáz nebo třífáz, já mám jednofázový) a proměřit střídavé napětí mezi těma dvěma kabelama co z něho vedou (to myslím zvládne každý kdo má Digitální Multimetr), podle otáček by to mělo dávat od 10ti až do 60ti Voltů, a tím pádem je skoro jisté že je to ten Regulátor, nevím tedy jak je to na M900, ale na M600 je ten dobíjecí okruh poměrně jednoduchý a nedá se v tom ztratit, dá se říct že tam vedou dva káble od Generátoru k Regulátoru, a z Regulátoru vede už jen plus a mínus přímo do baterky (na kostru pod baterkou) a jeden na kontrolku (ta je u magneta k ničemu, mě zhasínala i když to nedobíjelo, lepší je orientovat se podle kontrolek a světel, z volnoběhu při přidání plynu by se měly trošku víc rozsvítit), no a jediné v čem může být ještě chyba je taková velká pojistka umístěná u bateky, tu taky zkoukni (je napravo od baterky, mimo ostatní pojistky), a pokud je OK, a Generátor vyrábí napětí, tak asi už vážně zbívá jen ten Regulátor, origoš stojí cca. 2500,- a náhradu máš za 850,- pro jednofáz...

(reakce na) Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

22.4.2009 v 23:36 | Nahoru | #52
Palec_caferacer>
tady je postup pro blbce

http://motoride.sk/?ID=418

Naposledy editováno 22.04.2009 23:38:56

Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

22.4.2009 v 23:51 | Nahoru | #53
mám záhadu, po zimě,kdy stála motorka poměrně v teple a baterku jsem občas nechal pár dní na tom zázraku na gelovky nechytla,strčil jsem do ní a vrčela,po hodině jízdy zase jen cvak cvak a nic,nabíječka hlásila plný stav a nic,motorka v záruce,tak jsem vyrazil na reklamaci baterky,pán jí změřil ařekl,že je v pořádku,ale nestartovala,prý to chce silnější nabíječku,ta moje že je slabá,hned jsem jí koupil,nechal do rána a nic,v zoufalství jsem vzal nabíječku po tátovi,kterou dělal před válkou,když se učil a má růčo nastavitelný proud,nastavil jsem asi 0,8 A a nechal do rána,motorka funguje bez problému baterka drží,všechno v pořádku. A včíl mudruj. Starej Harley s dinamem a mechanickým relé dobíjením tu gelovku zničí raz dva,osobní zkušenost

(reakce na) Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

23.4.2009 v 00:11 | Nahoru | #54
DMC.motobiker> Mám pro Tebe tvrdý oříšek,co Yamaha XT660,motor je Minareli,stejný jako v Pegasu,vyrábí se v Itálii,alespoň na té mojí je to napsaný,ale je to Yamaha,co teď,abych nakonec neklesnul až k rejži,nedej bože a co v tom je součástek z Číny,to radši ani nechci vědět.A co teprve Cagiva,ta používá motory suzuki,to je dilema,kdo to vlastně ošlehnul a od koho,Triumph to peče s Hondou,ta globalizace ti v tom dělá pěknej bordel,a do toho číňani,ktrý dělaj pro všechny to aby se člověk bál,že to nebude čistokrevný. Jediná záruka originality je Moto Guzzi. Za pár let se to v Číně naučej a ještě nám ukážou,na čem budeme jezdit.Co teď? Co je vlastně rejže? Potřeboval bych v tom udělat jasno

Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

23.4.2009 v 00:13 | Nahoru | #55
omlouvám se za to tlachání,ale marodím,spát se mi nechce,tak zabíjím čas

Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

23.4.2009 v 00:58 | Nahoru | #56
motocvok> Nestraš , to mi ani neříkej takovýhle věci , nebo si konečně koupím tu MotoGuzzi... Z mého pohledu jsou to skoro po všech stránkách ty nejlepší stroje , ale víš jak, ty Ducati mají prostě ještě něco navíc! Jinak bylo by dobré tyhle diskuze netahat i sem na tohle Italské vlákno, raději si to necháme na to rejžovský jo? Tam už se to stejně víc saprasit nedá...

(reakce na) Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

23.4.2009 v 08:00 | Nahoru | #57

Lada Pce>MichalZX6R> Ahoj já se tě na něco zeptám, Ty máš osazen speciální alternátor na dobíjení gelových baterek ve své motorce nebo ne? Protože alternátor dobíjí vše stejně a je mu to úplně jedno co tam dáš a navíc motorka už nastartovaná vůbec baterii nepotřebuje, protože má alternátor, který pokryje většinu spotřeby motky při jízdě.



To co píšeš zní logicky a jak říkám, auto si umím zrenovovat od A do Z (i když s elektrikou radši jedu ke známýmu co je autoelektrikář ) ale ta motorka už je úplně o něčem jiným, třeba to dobíjí nějak šetrněji než klasická nabíječka, vím prd. Můj zájem o techniku zamrznul v roce 85 (mám Matru Murenu, předválečnou Simcu, nějaký Talboty a Mercedes 500 SEC), ale v motorkách jsem úplně na začátku

Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

23.4.2009 v 08:13 | Nahoru | #58
ten elektronický regulátor to ohlídá,dá jen tolik,kolik si veme baterka,když je tam reltko,což je jen zapnuto ypnuto,tak to ta baterka nerozdýchá,udělá se na ní boule jak německá helma a je v prdeli

Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

23.4.2009 v 11:58 | Nahoru | #59
Ital nebo japonec, od včera mam taky novej regulátor a vim o dalších 2 japoncích, kteří ho v min.7dnech taktéž měnili

Ducati mě nezklamala grrrrrrrr

23.4.2009 v 13:17 | Nahoru | #60
Karlie> Tak už i Suzuki, no kam ten svět spěje... :\
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker


TOPlist