bmw_r1300gs_cartec





Téma: 2009 GSX-R1000 - Poladění...
19.3.2009 v 13:04
Sice jí ještě v garáži nemám, ale hned jak přijdou do kšeftů tak si pro ni pojedu (u SUZUKI mi říkají duben ).
Zajímá mě pár věcí a chtěl bych znát váš názor:

1) Powercommander - jaký typ, nebo jiný výrobce ???

2) Rychlořazení - jaký typ, výrobce, životnost atd... četl jsem
někde, že se to dá sehnat i s vypínáním někde na řidítku...

3) K&N filtr - asi určitě že jo? ...

4) Výfuky - nejlépe Yoshimura Triovál dual exit - koncovky +
středová spoj. trubka - svody od motoru nechat...

5) poladit ještě na brzdě ??? - kde, kdy....

Chtěl bych aby se ta motorka dostala někam za 200PS na motoru, je to reálné ??

Dík za postřehy a rady

2 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 20:09 | Nahoru | #31
Já bych to řekl asi tak , pokud si na K3 jel 2:20 , tak na K9 to na začátku sezony pojedeš 2:24 a pak se možná dostaneš na 2:18 a to bude asi tak všechno ...
Myslet si že novou motorkou sundáš hned 4sek je pěkná blbost, pokud si to neuměl na K3, nebudeš to umět ani na K9 ... ,nějakou dobu ti bude trvat než si na ni zvykneš a taky než se vůbec rozjezdíš, do té doby budeš určitě horší než na té staré ...
Potom... čím víc koní tím hůř, důležitej je průběh , absolutně nemá smysl mít 200 a víc koní .. to je k hovnu, ani za to nezatáhneš, strach ti to nedovolí..., ale nemá cenu to ted řešit, řekneme si to v květnu.

1 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 20:13 | Nahoru | #32
Assasin>tak pan Frank je zřejmě pěkný kecal,Číha ke mě jezdí na brzdu,tak vím kolik se dá ze stocka dostat a vím kolik má jeho Sbajk a co je tam za materiál a třeba co tam má Andy Meklau,brzdí mu to jeden rakušák od kterého jsem bral commandery a to co tam píšou,je VOLOVINA.Jinak s těma úpravama v sbk jsi vedle a asi si to pleteš se stockama a tam se už taky může používat jiná ECU.
Jestli tě to opravdu zajímá,tak se někdy zastav a můžu ti ukázat grafy po různých ůpravách a popovídáme o tom,nemáš to tak daleko.
Těch 200 koňovejch motorek už jsem tady měl víc a když jsem to před zákazníkem změřil tak se nestačil divit

2 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 20:17 | Nahoru | #33
DavR1>Konečně někdo rozumnej Nevím,jestli neznáš třeba Libora Milotu,ale loni na jaře jsem mu brzdil bajk a dělal komplet mapu podle všech letěl,jako by tam měl 200 koní,ale bohužel jich tam bylo pouze 187 a dal Brno za 2:09 dokonce se sériovou pružinou vzadu.

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 20:29 | Nahoru | #34
Murkin> někteří lidi si myslí že na dobrej čas stačí motorka s maximem koní, ale na ty koně musí být dobrej pilot co má hodně zkušeností ...
Motorka s 200PS je mimo absolutní špičku jezdců uplně k hovnu ...

1 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 20:33 | Nahoru | #35
TakTak už se těším na příští týden,Libor má dovalit R1 09 tak si jí zmáčknu v sérii a pak se tam dá filtřík,akrapy a elektronika a bude se ladit,jsem zvědavej co vyleze za čísla počítám tak kolem 190Ps.

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 20:36 | Nahoru | #36

Murkin>Assasin>tak pan Frank je zřejmě pěkný kecal,Číha ke mě jezdí na brzdu,tak vím kolik se dá ze stocka dostat a vím kolik má jeho Sbajk a co je tam za materiál a třeba co tam má Andy Meklau,brzdí mu to jeden rakušák od kterého jsem bral commandery a to co tam píšou,je VOLOVINA.Jinak s těma úpravama v sbk jsi vedle a asi si to pleteš se stockama a tam se už taky může používat jiná ECU.
Jestli tě to opravdu zajímá,tak se někdy zastav a můžu ti ukázat grafy po různých ůpravách a popovídáme o tom,nemáš to tak daleko.
Těch 200 koňovejch motorek už jsem tady měl víc a když jsem to před zákazníkem změřil tak se nestačil divit



jo ja s tebou souhlasim, cisla co lidi hazej ze jim namerili na brzde jsou vetsinou blbost a je mi jasny ze spickovej vykon je k nicemu kdyz nema kloudnej prubeh. ale na kouknuti bych rad zajel, tohle me hodne zajima... svoji motorku mam premapovanou samodom yoshboxem metodou - zastaveni prodani paliva a zkouska na rovince do kopce, navrat, jine nastaveni a dalsi pokus.. a vyber subjektivne nejlepsi kombinace:) jeste ze u yoshboxu jde proti Pcommanderu jen par kombinaci:)
taky bych si chtel postavit vlastni brzdu, tak bych nejake postrehy od odbornika uvital...

Naposledy editováno 19.03.2009 20:36:31

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 20:37 | Nahoru | #37
Murkin> to je dost ... co jsem viděl ted ty 09 v Mugellu, tak hlavní velký plus bude velikost, je stejná jako moje R6 ... i 180PS bude stačit aby Libor všechny pojel ... ale taky bude trvat než se dostane na svůj loňskej nejlepší čas ... to je ovšem Liborovi 100% jasný.

1 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 20:41 | Nahoru | #38
Assasin>Jak říkám,když budeš mít zájem,tak se zastav,jen předtím cinkni,momentálně jsem každý den na brzdě,tak měj strpení kdybych ti o nebral Tam fakt nic neslyším.
najdeš mě ve firmách,mám tam telefon a mail (stránky si slibuju už 8 let)

2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 20:48 | Nahoru | #39
DavR1> Bude to mít těžký,do velkejch stocků letos vlezlo dost lidí Rous atd. a teď připravuju motorku pro Mikšovskýho,tak doufám že taky poletí

2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.3.2009 v 21:43 | Nahoru | #40
Ja uz myslel,ze me tady budou kamenovat,ze pochybuju o vykonech prez 200ps a vic..

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

20.3.2009 v 08:06 | Nahoru | #41
pylot>

To určitě neee, motorky ke mě a k naší famílii vždycky patřili tak např.: otec loni CBR1000RR, starší bratr letos CBR1000RR HRC - už jí má na krámu, mladší bratr letos YZFR1 objednáno a čeká na první kus, malej synovec a moje dcerka jezdí Blatu... No tak jsem si řekl že když už všichni tak já teda taky obnovim a srdce mi mlátí pro SUZUKI..... Prostě taková normální rodinka a to ještě sponzorujem FGR prostě tim žijem.... jen manželky jsou na nervy (nechápeme ale proč???)

...a víš jak to je, to že ježdění po okruhu mi chutná čím dál víc je snad každýmu jasný, je to vášeň...

Naposledy editováno 20.03.2009 08:42:15

2009 GSX-R1000 - Poladění...

20.3.2009 v 08:14 | Nahoru | #42
Hele nic proti úpravám
ALe já bych třebas uvítal na okruhu o 20 koní míň ... Moc ta motka neodpouští hůř se kontroluje (zlatá 750 K4).. n
na litra sem si dovolil po 7 letech ježdění a stejně ho zmáklýho nemam a nebudu Takže respekt....
Ale proti kustu řádný dyšputát.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

20.3.2009 v 08:18 | Nahoru | #43

DavR1>Já bych to řekl asi tak , pokud si na K3 jel 2:20 , tak na K9 to na začátku sezony pojedeš 2:24 a pak se možná dostaneš na 2:18 a to bude asi tak všechno ...
Myslet si že novou motorkou sundáš hned 4sek je pěkná blbost, pokud si to neuměl na K3, nebudeš to umět ani na K9 ... ,nějakou dobu ti bude trvat než si na ni zvykneš a taky než se vůbec rozjezdíš, do té doby budeš určitě horší než na té staré ...
Potom... čím víc koní tím hůř, důležitej je průběh , absolutně nemá smysl mít 200 a víc koní .. to je k hovnu, ani za to nezatáhneš, strach ti to nedovolí..., ale nemá cenu to ted řešit, řekneme si to v květnu.



Jasně že si nedělam iluze o tom že tam přijedu a hned ten čas bude takovej, jde o to že při těch mých jízdách jsem skutečně nejvíc ztrácel na rovinách a to fakt každá delší rovinka (Cíl, k A, D, G) asi to je taky tim že nejsem chcíplotina se 70kilama .Bylo to až k posrání když jsem se např při Bikepromotion snažil něco jet tak jsem třeba na brzdách a v zákrutách v klidu dojel oplastovaný novátory typu CBR1000RR, ale i GSXR K5/K6... to bylo fajn ale co se dělo když se motorky narovnali a vypálily směr rovinka .... no připadal jsem si jak ve zpomalenym filmu .
Rozhodně věřim že ten čas dolů půjde, možná ne hned ale půjde...

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

20.3.2009 v 15:59 | Nahoru | #44

DavR1>Já bych to řekl asi tak , pokud si na K3 jel 2:20 , tak na K9 to na začátku sezony pojedeš 2:24 a pak se možná dostaneš na 2:18 a to bude asi tak všechno ...
Myslet si že novou motorkou sundáš hned 4sek je pěkná blbost, pokud si to neuměl na K3, nebudeš to umět ani na K9 ... ,nějakou dobu ti bude trvat než si na ni zvykneš a taky než se vůbec rozjezdíš, do té doby budeš určitě horší než na té staré ...
Potom... čím víc koní tím hůř, důležitej je průběh , absolutně nemá smysl mít 200 a víc koní .. to je k hovnu, ani za to nezatáhneš, strach ti to nedovolí..., ale nemá cenu to ted řešit, řekneme si to v květnu.



Absolutní souhlas......!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

20.3.2009 v 16:08 | Nahoru | #45
Murkin> Dovolil bych si jeden dotaz: jezdím R1 06", výfuky vč. svodů, ignijet atd., motor série. Má smysl použití závodních svíček nebo ne a proč? Samozřejmě mluvím o okruhovém ježdění. Díky....

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

20.3.2009 v 16:09 | Nahoru | #46

radi5>Murkin> Dovolil bych si jeden dotaz: jezdím R1 06", výfuky vč. svodů, ignijet atd., motor série. Má smysl použití závodních svíček nebo ne a proč? Samozřejmě mluvím o okruhovém ježdění. Díky....



myslim ze pokud se nasahalo na vnitrek motoru (komprese, v dusledku toho jine palivo atd) tak ze nema smysl tam davat jine svicky...

1 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...

20.3.2009 v 17:06 | Nahoru | #47
o to z toho bude horší pocit,když zjistíš to,že i když máš pod sebou obrovskou nálož 200kobyl,jsou pořád rychlejší kluci co mají o 40koní méně....takže to nebude v koních,ale v rukou a myslím že K3 je určitě dostačující stroj na dosáhnutí času 2:18...a to každopádně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

20.3.2009 v 17:55 | Nahoru | #48
radi5> nevím jaké svíčky přesně myslíš, ale jestli to budou tyhle , tak ty ti budou k hovnu, jsou to speciálky pokud použiješ i nižší těsnění pod hlavu ...
jinak všeobecně různé iridiové či platinové svíčky mají spíše delší životnost než cokoliv jiného ...

2009 GSX-R1000 - Poladění...

20.3.2009 v 18:08 | Nahoru | #49
Ta K9 pánové, to je špatenka. Jak na ladění, tak na závod. S tím budou jen problémy, uvidíte.

2009 GSX-R1000 - Poladění...

20.3.2009 v 18:29 | Nahoru | #50
BK tak to nevím,jak jsi na to přišel,že to bude špatný

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

20.3.2009 v 19:41 | Nahoru | #51
DavR1> Jo, to jsou ony. Já si to myslím taky, používám předepsaný a pravidelně (preventivně) měním. Jen jsem se ptal, zda má někdo zkušenost nebo tak. Každopádně díky za názor!

Naposledy editováno 20.03.2009 19:42:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

20.3.2009 v 20:01 | Nahoru | #52
Murkin> Moje R1 05 měla v sérii v DK naměřeno 163 a po montážáži kompletu od akrapu, PWC3, ignition modulu a poladění 172PS. Před a po DK jsem to měřil na brzdě u Tomáška v Zubří, hodnoty o 15 PS vyšší, ale rozdíl stejný. Každý typ brzdy měří jinak (na kole, motoru,různě to dopočítává atd). Pro Milotu nebo Perňu ty investice smysl mají, pro většinu ostatních je to zábava a věčné téma k diskusi(krásné téma )

2009 GSX-R1000 - Poladění...

20.3.2009 v 20:33 | Nahoru | #53
Jo přesně tak. Věčný téma o koních. 90% toho má plný brejle v sériovým nastavení a furt by něco tunili. Já dostal z géčka 195 koní, stálo to majlant, starosti jak svině a bylo to stejně k hovnu na silnici. Už bych to nikdy nedělal. U K9 to je složitý zbytečně, je to autobus a vůbec když sem to zkoušel v kolíně tak mi nesedla do ruky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

21.3.2009 v 18:23 | Nahoru | #54
tomiK3> Litrová k3 akceleruje ze zatáčky stejně dobře jako novější modely tak že pochybuju že s tou k9 v tomhle něco získáš

1 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...

21.3.2009 v 19:40 | Nahoru | #55
PavelR1 nevím jak jsi přišel na to,že je v pohodě,že každá brzda měří jinak to se to nemusí vůbec vyrábět,maximálně se na různých brzdách používá jiná metodika,ale výsledek by měl být cca stejný.na každé válcové brzdě,se měří výkon na kole,pak se pomocí softvéru dopočítává třeba výkon na spojce,ale vždy to vychází ze zadního kola.
Já jsem si jen tak ze zvědavosti nechal bajk měřenej u mě přebrzdit na brzdě od Dynojetu a byl jsem do 1 koně.Takže za vším je VŽDY obsluha,ať už vědomě a nebo nevědomky,když si třeba nevšimne,že je špatně zadaný převodový poměr a pod.

2009 GSX-R1000 - Poladění...

21.3.2009 v 20:10 | Nahoru | #56
Murkin: Tak ona ta brzda je vlastne velka kalkulacka ktera spocita vysledek podle toho,co ji das za udaje ne?? Jen by me zajimalo,jen tak ze zvedavosti,jakej muze byt rozdil ve ztrate v retezu kdyz je tam starej vytahanej retez a pak by se na stejnou motorku dal uplne novej,pripadne uzsi??

2009 GSX-R1000 - Poladění...

21.3.2009 v 20:42 | Nahoru | #57
ludanek U zatuhlý a starý 530cýtky to může dělat kolem 12-13% a u nový 520cítky se to pohybuje cca 9-10%.
Jinak samozřejmě že je to jen kalkulačka,fyzikální vzorec pro výpočet točivého momentu a následně výkonu používaj všichni stejnej.

2009 GSX-R1000 - Poladění...

21.3.2009 v 20:43 | Nahoru | #58
jinak ůdaje ji nezadávám já,ale snímače z brzdy a z motorky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

21.3.2009 v 22:45 | Nahoru | #59
Murkin> sorry, měl jsem motorku v jednom týdnu na třech brzdách, každá změřila jiné hodnoty. Stejný benzín, pneu, podobná teplota. Nezajímaly mě absolutní hodnoty pro diskuze na srazech ale rozdíl v křivce po zprovoznění drahých komponentů. Tvrdím, že pro většinu lidí jsou investice do PWC atd zbytečné... kdo ví o čem mluvím mi to potvrdí (slušný hobík může na moto z roku 04 a mladší jet klidně 2,15 ale po nějakém tréninku, třeba za peníze ušetřené na tuningu).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

21.3.2009 v 22:54 | Nahoru | #60
PavelR1> mluvím o standartní motorce a brnu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35304 Dnes v 13:01 Kubik19
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 mara-fous-k3 62 19.10.2023 v 22:13 assassin


TOPlist