Zajímá mě pár věcí a chtěl bych znát váš názor:
1) Powercommander - jaký typ, nebo jiný výrobce ???
2) Rychlořazení - jaký typ, výrobce, životnost atd... četl jsem
někde, že se to dá sehnat i s vypínáním někde na řidítku...
3) K&N filtr - asi určitě že jo? ...
4) Výfuky - nejlépe Yoshimura Triovál dual exit - koncovky +
středová spoj. trubka - svody od motoru nechat...
5) poladit ještě na brzdě ??? - kde, kdy....
Chtěl bych aby se ta motorka dostala někam za 200PS na motoru, je to reálné ??
Dík za postřehy a rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
PavelR1>Murkin> Moje R1 05 měla v sérii v DK naměřeno 163 a po montážáži kompletu od akrapu, PWC3, ignition modulu a poladění 172PS. Před a po DK jsem to měřil na brzdě u Tomáška v Zubří, hodnoty o 15 PS vyšší, ale rozdíl stejný. Každý typ brzdy měří jinak (na kole, motoru,různě to dopočítává atd). Pro Milotu nebo Perňu ty investice smysl mají, pro většinu ostatních je to zábava a věčné téma k diskusi(krásné téma )
Přesně tak, v KRK mi dělali měření a nastavení PCIII na R1 07 a žádný závratný hodnoty tam nejsou (škoda, blbě se mi pak oslňuje opilce v hospodě). Ale je to asi fakt o nastavení veličin a konstant. Důležitý byl pro mě rozdíl oproti sérii a tam to bylo znát.. série 167PS a po naladění s titanovým kompletem RP, BMC filtrem a PCIII jsem se dostal na 173PS (šlo by i 175PS na úkor průběhu a vyššího krouťáku). Ale v průběhu výkonu to šlo v jednom místě až o 9PS nahoru! Takže pro mě OK a jen tak pro zajímavost, na motor to bylo naprosto shodné s Boumisovou K5, kterou Ešner naladil a naměřil na 189PS. Takže asi tak to je, údaje na brzdách se liší.
Murkin:
Mám teď R1 2008 a je tam YEC (štelovaná u Ešnera). Ale původně ta motorka měla racový komplet od ARROW a já na ni teď dal svoje loňský RP. Zatím jsem s mapou nic nezkoušel dělat, funguje to jakž takž, ale moje loňská R1 se sériovou jednotkou + PCIII jela přeci jen líp, hlavně nárust výkonu byl takovej hladší a strmější až ke 13tis. otáčkám (vše to mám jen z pocitů při jízdě včera v Brně). Jaký je tvůj názor, půjde to zlepšit? Nebo nemám moc očekávat oproti "nulové" mapě pro YEC jednotku.
Při závodech je to docela důležitý, hlavně ten průběh...kdybych se vloni rozkrájel, tak s R1 jsem na Boumise nebo Libora z "rohů" (z vracáků) prostě neměl a na rovině byly naše motorky vyrovnané. Ty Suzuki maj dobrej zátah dole, mě když spadly otáčky na dvojku k 5tis., tak se tomu moc nechtělo, takže jsem vracáky potřeboval jet trochu rychleji, ale to zase nejde, když jedem závod za sebou a já nebyl na čele
TomiK9:
Jinak tvrdím, že sériová motorka se zkráceným převodem letí až až, přínos to má až tehdy, kdy soupeříš s podobně rychlými lidmi dejme tomu v Brně s časama pod 2:14. Do té doby koně nejsou tolik potřeba, chyby jsou v průjezdech a následně výjezdech ze zatáček..
Pokud tam budeš mít přes 200PS, budeš nemile překvapenej, jak těžko se ti to ovládá. :\ To už musíš mít hodně zažitý i prokluz na výjezdech. A většina okruhů není tak náročná na výkon motoru jako Brno, kde ty dva kopce zhruba tu 1-2 vteřinky přidat můžou..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1188, 1189] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35669 | Dnes v 00:36 psenap |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |