bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Startování
9.2.2009 v 19:54
Zdravím, Mám problém s mojí jawkou 350, která nechce startovat když je studený motor. Když šoupnu berzín do válců nebo když je zahřátá tak chytne na poprvé, ale jak vychladne tak ani ránu...
Nevím si už rady, jakmile motor běží, tak nemůžu vytknout jedinou vec. Měřil jsem i kompresy ve válcích a taky super. Nemáte někdo nějaký tip jak na to?
Díky za každý nápad..
Předchozí
1 2
Následující

Startování

9.2.2009 v 20:05 | Nahoru | #1
a nemá to při tom startování chudou směs? na zahřátej motor neni potřeba a když dáš do válcu tak chytá....
ale na třipade jsou občas potřeba různý fígle který zná jenom majitel
mně ta má chytá dobře pokud jsem s ní jel ještě ten týden. pokud stojí dva týdny tak je to taky horší ale chytne teda.
a co taková ta klasika jako nacepovat, bez klíčku třikrát prošlápnout a pak teprv startovat....?

Startování

9.2.2009 v 20:30 | Nahoru | #2
To ti zacalo az ted?A mas tam stejne svicky jako pred tim kdyz ti to nedelalo?Muze mit jinci hodnoty

Startování

9.2.2009 v 20:48 | Nahoru | #3
kouni se na předstih a odtrh kladiv nebo zdali nepossává falešný vzduch

Startování

9.2.2009 v 21:13 | Nahoru | #4
jestli dobře pamatím, taky mi to dělala...

přeplavit karbec, třikrát prošlápnout bez bošáku a pak s ním. kdyby nechytla, tak znovu hňápnout na zapnuto

samozřejmě musí být jinak ok

1 reakcí na tento příspěvek Startování

9.2.2009 v 21:25 | Nahoru | #5
Jj mam tam stejné svíčky, vše stejné.. jen mi asi měsíc stála a od té doby... Jinak tak jak radíte nakopávat to dělám ale možná to třeba potřebuje nějaký super rituál :) zkusím kopat všelijak..
Jinak to s tou bohatostí směsí asi nebude jelikož po nakopáni jsou svičky suchý.. Problém bude nejspíš někde v karburátoru, že to nenasaje za studena benzín do válců

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování

9.2.2009 v 21:45 | Nahoru | #6
bejkkk> no jestli ti to udělalo jenom teď jak to dlouho stálo tak bych to neviděl jako nic tragickýho. prostě padla hladina a než se nasaje kam má tak to trvá- to máš jako se zavzdušněným čerpadlem a je přece jenom rozdíl jestli padne hladine a ty to pár vteřin protočíš startérem nebo jestli musíš šlapat. jak jsem říkal, když na ní nejedu dva nebo spiš tři týdny tak s tim taky mám problém, pokud jedu aspoň jednou za týden-dva tak chytne max. do třetího šlápnutí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování

9.2.2009 v 21:49 | Nahoru | #7
memphis.unv> No s tím už mám problém trochu dýl, jen jsem zkoušel co mě napadlo, ale teď už sem neveděl co s tím, nevím nevím jestli to bude tím že nějak blbě kopu... Já se fakt pořád bojím nějakého problému v karburátoru.. že to nenasaje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování

9.2.2009 v 22:09 | Nahoru | #8
bejkkk: Že by přisávala falešný vzduch? Startuješ s plynem nebo bez?

(reakce na) Startování

9.2.2009 v 22:12 | Nahoru | #9
1100Virago> No falešný vzduch by to snad nemělo sát, co bych měl zjistit jestli saje nebo ne? zase nejsem takový super odborník:)
Jinak vetšinou to nakopnu párkrát bez plynu a bez el. a pak trochu málo plynu s el. Tak mi to všichni radili ale nic:X

1 reakcí na tento příspěvek Startování

9.2.2009 v 22:59 | Nahoru | #10
Zkoušels ten karbec vyčistit?

(reakce na) Startování

9.2.2009 v 23:03 | Nahoru | #11
Chlup> Jj, a ne jednou... Profukoval jsem to pod tlakem, čistil to jak divej... ten je opravdu čistej

1 reakcí na tento příspěvek Startování

10.2.2009 v 00:06 | Nahoru | #12
přeplavit se to musí hrubě, tj, pěkně cupák držet zmáčklej, aby benál trochu vycintnul z víka karbecu, poťukat ho nestačí.. pak párkrát šlápnout bez zapalování, pak zapnout, a šlápnout, ale bez plynu, tím že dáš plyn, ochudíš směs...

další zakopanej pes může bejt v tom, jestli motorku při startování náhodou nenakláníš na levou stranu trochu (třeba startování na bočním stojánku, nebo snaha na sebe trochu naklápět motorku při tom...

při naklánění stojící motorky doleva, se ochuzuje směs, protože plovákovka je nalevo a ty tím snížíš hladinu karbecu... stejně tak to můžeš nakloněním napravo zase uchcat.... za jízdy se to něděje, hladina je držená odstředivou silou a motor není tak náchylný, pokud už běží...

tudíž při startovacím rituálu musí bát motorka rovně...

jinak to mlže bejt. hladinou blbě nastavenou, přisáváním falešného vzduchu (chudá směs)

jinak klasika, odtrh, předstih, stav kladivek, kabely, svíce, karbec..

Startování

10.2.2009 v 00:14 | Nahoru | #13
já bych to osobně viděl na zacpanou trysku, ale zase píšeš, že jsi karbec čistil... Ona ta moje jawa si čas od času postavila hlavu a zničeho nic odmítla nastartovat, je to sice těžké pochopit, ale je to tak

Startování

10.2.2009 v 06:35 | Nahoru | #14
Já když sem jí startoval tak sem jí musel pořádně uplavit, zavřít vyduch pak jí párkrát prošlápnout a pak zapnout zapalování a vždy chytla . De voto jakej máš taky ročník? .Tuto sem dělal u 350 panelky

(reakce na) Startování

10.2.2009 v 14:20 | Nahoru | #15
pech.> no hele tou chudou směsí nevím jestli to bude.. jelikož ať kopu jak kopu tak svíčky sou suchý, prostě se nedostane do válců benzín. Jinak z 90% ji startuju na hlavním stojanu takže rovně... Jak myslíš blbě nastavenou hladinou? myslíš u nasávání vzduchu?

JirkaFM> trysky jsou stropro čistý všechny tři... za to dám krk:)

Luffy > s tím zavřením vzduchu to vyzkouším, zkusím pár tipu co se mi sem dostalo:) JInak je to 1991 rok. Už s kotoučem v předu..

Jinak díky moc za tipy

1 reakcí na tento příspěvek Startování

10.2.2009 v 15:07 | Nahoru | #16
Takže to už máš karbec se sytičem, že? A ten sytič je ok? A jak máš seštelovaný karbec, dle manualu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování

10.2.2009 v 16:45 | Nahoru | #17
Daliss > jj karbec se siticem... melo by to být snad vše v pohodě. Měl jsem to v servisu a ten to snad sešteloval dobře.
Jinak nevím co bych a jak šteloval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování

10.2.2009 v 18:45 | Nahoru | #18
bejkkk> zásada číslo jedna: JAWA se nikdy nedává do servisu!!! Možná to zní jako ftip, ale bohužel né, vůbec bych se nedivil, že to to rozmrdali oni A nejsem sám, kdo má takový názor na servisování Jaw

(reakce na) Startování

10.2.2009 v 19:22 | Nahoru | #19
JirkaFM> HEHE:) To si me teda moc nepotěšil no s tím už teď moc nenadělám.. potřeboval bych to dát nějak do kupy jenže jak:(

1 reakcí na tento příspěvek Startování

11.2.2009 v 07:08 | Nahoru | #20
bejkkk> tak nějak metodou pokus, omyl. Prostě prohlídnout vše co se týče palivové soustavy - kohout, karbec, zkontrolovat předstih a jestli nemáš někde něco povolene a nebo nesaje někde vzduch, jak se psalo už výše. A nastavit to dle hodnot pro daný karbec. Tyhle info najdeš třeba u Sesy a nebo i na Jawamanii.
Je to prostě jawa, tak si s tím pohraj
Mi tež někdy zlobí karbec a musí se to štelovat

(reakce na) Startování

11.2.2009 v 09:51 | Nahoru | #21
Daliss > OK, stahnu nějaký ten manuál a budu se v tom šťourat. Když tak uvidíte ode mne za pár dní další vlákno
Tak díky moc.. jdu stahovat manuály a v dalších dnech se na to vrhnu... Mějte se...

1 reakcí na tento příspěvek Startování

11.2.2009 v 10:05 | Nahoru | #22
bejkkk> hlavně ber, že venku je kosa, aspoň tady v Ově a tak je to nastavení poněkud jiné než v létě. Musíš tam dobře nastavit bohatost směsi. na zimu je o něco bohatší

(reakce na) Startování

11.2.2009 v 11:45 | Nahoru | #23
Daliss > jj to zni rozumně. Mě fakt ale vrtá hlavou to, že to prostě nenatáhne benzín, prostě po nakopávání jsou absolutně suchý svíčky...

1 reakcí na tento příspěvek Startování

11.2.2009 v 12:09 | Nahoru | #24
a má to kompres?

(reakce na) Startování

11.2.2009 v 16:05 | Nahoru | #25
Daliss > jojo, aspoň mi to řekli v servisu, že ta je v pohodě

1 reakcí na tento příspěvek Startování

11.2.2009 v 23:37 | Nahoru | #26
u 639 zkontrolovat sytič, trysky, jsou dole v plovákovce a hladinu benzínu v plovákovce..

je tam takovej dvojplovák, přihnutím jeho plíšku trochu zvedni hladinu..

tak aby ventil zavíral později, o trochu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování

12.2.2009 v 00:03 | Nahoru | #27
pech.> jj vím o čem mluvíš, přihnout plovák zkusím, snad to zabere. Dík.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování

17.2.2009 v 00:48 | Nahoru | #28
co vycistit kladivka ... ala fechtl ??

(reakce na) Startování

17.2.2009 v 18:10 | Nahoru | #29
Froggyc> Kladívka jsem pročistil jako blázen, ale v eletrice to podle mě nebude.. jak už jsem několikrát psal, nenasává to benzín do válce.. :(

Startování

19.2.2009 v 20:55 | Nahoru | #30
Špatná hladina benzínu v plovákové komoře.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek


TOPlist