globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
 
23.10.2008 v 19:01
Zajímalo by me jaký je rozdil mezi dvou a čtyř hrnkem...jak se na tom jede. Proste klady a zapory a tak...

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 18:28 | Nahoru | #91

SHINE>4v maj jen rychlokvašky..4v jsou jak děvka co řekneš to udělá tak že to zvládne každej 2v jsou jak milenka,potřebuje lásku,něhu a zkušenost jinak tě nakope do kulí



No teda, z tebe pada jedno moudro za druhym

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 18:35 | Nahoru | #92

SHINE>4v maj jen rychlokvašky..4v jsou jak děvka co řekneš to udělá tak že to zvládne každej 2v jsou jak milenka,potřebuje lásku,něhu a zkušenost jinak tě nakope do kulí



Jo to plati, do cca 80km/h.

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 19:20 | Nahoru | #93
kdo jezdí na 4v tak jakoby lízal pí.u přes sklo... 2V je extáze a naprosté soužití stroje a člověka,kdy dokonalá technika 2válce ukazuje jezdci krásu a požitek z jízdy.
Oproti tomu upískaný ječící 4v japonec drží "jezdce"jako naprostého dementa ve stopě kterou si určí sám o zatáčkách ani nemluvím prostě šid.

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 19:34 | Nahoru | #94
mám V2 a je to mrdka.. navíc Honda už ji mám skoro 4 roky, tehda to pro mě byla modla, nic nemohlo být lepší než ona.. ale tuhle sezonu mě nějak přestala bavit :\ nejede, uskakuje, nebrzdí a bolí mě z ní prdel tím chci říct, že ti co tady blijou sračky o tom jak je jejich V2 nebo R4 nej, tak ti samí za pár let budou tvrdit úplně něco jiného
jo, ale stejně.. po ní přijde zase dvouvál a zase od Hondy (SP2)

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 19:37 | Nahoru | #95
a ještě spešl for Helax.. když vezmu kus papíru a dvě barevné pastelky, tak ti udělám takové výkonové křivky, že z toho budou srát i v motoGP

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 19:39 | Nahoru | #96

Mileek>mám V2 a je to mrdka.. navíc Honda už ji mám skoro 4 roky, tehda to pro mě byla modla, nic nemohlo být lepší než ona.. ale tuhle sezonu mě nějak přestala bavit :\ nejede, uskakuje, nebrzdí a bolí mě z ní prdel tím chci říct, že ti co tady blijou sračky o tom jak je jejich V2 nebo R4 nej, tak ti samí za pár let budou tvrdit úplně něco jiného
jo, ale stejně.. po ní přijde zase dvouvál a zase od Hondy (SP2)



Však říkám japonec až na konec....

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 20:03 | Nahoru | #97
a když už jsme u těch 2V, 4R atd., proč troškařit a nemít V8 750
http://home.mira.net/~iwd/

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 20:18 | Nahoru | #98
Co je na tom těžkýho sem dát klikací odkaz?

Naposledy editováno 24.10.2008 20:19:20

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 21:13 | Nahoru | #99
Stráťa> Nic

Naposledy editováno 24.10.2008 21:14:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 21:18 | Nahoru | #100

ilMedvědGuzzini>dvouventil táhne víc odspoda a nahoře umírá a čtyřventil táhne pořádně nahoře a ve středu.

Každopádně litr ať už dvouventil nebo čtyřventil táhne fest kdykoliv



hele co to je za kravinu? dva ventili na jeden valec ne? a tady se resi 2 a 4 valec a ne 1 a 2 valec

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 21:45 | Nahoru | #101
maslak: nojo von resi 2 a 4 ventil na valec, jouda

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 22:14 | Nahoru | #102


hele co to je za kravinu? dva ventili na jeden valec ne? a tady se resi 2 a 4 valec a ne 1 a 2 valec


ja nejak nepobiram ani ten tvuj prispevek
uz se zacinam ztracet , sry :D

Naposledy editováno 24.10.2008 22:15:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 23:02 | Nahoru | #103
[quote]hellax>¨tak sem vyfoil ten graf z brzdy doufam že to pořadně zkrytizujete aspon si to nekoupí žadný ňouma
[img] jestli se mi to podaří vložit, ale na brzdě jsem svůj 4V zrovna nedávno taky měl tak pro porovnání:

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 23:14 | Nahoru | #104
Já nevím,ale třeba 999 S 2006 150PS,VTR SP 02,taky tak nějak PS,1098 něco přes 150 PS ,mě se zdálo ,že to celkem jelo .No a když to umíš tak pojezdíš každýho i na šestce,ale nesmí to spadnout pod 12 tisíc,takže je to fakt o tom co umíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.10.2008 v 01:15 | Nahoru | #105
Sanzin> [img]

Naposledy editováno 25.10.2008 01:16:29

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.10.2008 v 01:57 | Nahoru | #106
Že tahaj 2-vály odspodu a 4-vály až nahoře? a 3-vály mezi tim? No, některý možná jo, ale všeobecně je to blbost. Co já vše okusil a můžu porovnat, tak do 2,5 tis. jdou nejlíp a bez cukání 4-vály gsxr, haya, fzs, zed, cb i cbf. 2 i 3-vály takhle dole spíš škubou. Nad 3 tis. nejvíc tahaj 3-vály Speed a TNT, 2-vály už tady taky moc pěkně, ale třeba i gsxr kupodivu stejně mohutně. Do těch 8-mi, 9-ti táhne moc pěkně všechno, ale nad 10 zesilujou už jenom 4-vály. A R1, GSXR i ZX10 tam do 12ti 13ti přiložej pod kotel vopravdu krutě. A těžce návykově

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.10.2008 v 02:09 | Nahoru | #107
oxy: jo tebe sem tu chtel nahnat, diky ze si prisel bez nuceni ja to vidim stejne

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.10.2008 v 02:34 | Nahoru | #108

Bubrak ZX10R>oxy: jo tebe sem tu chtel nahnat, diky ze si prisel bez nuceni ja to vidim stejne



čaues synku tuleňu
vidiš to tak stejně, protože je to pravda, je to prostě a objektivně tak...
a navíc jsi rozumnej chlap (zřejmo již z avataru) - a vlastně rozumnější, bo jsi tu VŠ na rozdíl ode mne dokončil... jsem jakožto tvůj starostlivý tatínek na tě hrd a pyšen!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.10.2008 v 08:58 | Nahoru | #109

oxygen>Že tahaj 2-vály odspodu a 4-vály až nahoře? a 3-vály mezi tim? No, některý možná jo, ale všeobecně je to blbost. Co já vše okusil a můžu porovnat, tak do 2,5 tis. jdou nejlíp a bez cukání 4-vály gsxr, haya, fzs, zed, cb i cbf. 2 i 3-vály takhle dole spíš škubou. Nad 3 tis. nejvíc tahaj 3-vály Speed a TNT, 2-vály už tady taky moc pěkně, ale třeba i gsxr kupodivu stejně mohutně. Do těch 8-mi, 9-ti táhne moc pěkně všechno, ale nad 10 zesilujou už jenom 4-vály. A R1, GSXR i ZX10 tam do 12ti 13ti přiložej pod kotel vopravdu krutě. A těžce návykově



Tu K6 ,si snad musím zkusit,je asi fakt dobrá,K 7 mě ,ale moc nenadchla,ten posez i vzhled mě neseděj,na obyč.silnici jsou silný dvouvály rychlejší ,mě nikdo nevymluví, možná asi ten pocit no ,ale je fakt ,že omezovač vypíná dost často

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.10.2008 v 11:29 | Nahoru | #110

oxygen>Že tahaj 2-vály odspodu a 4-vály až nahoře? a 3-vály mezi tim? No, některý možná jo, ale všeobecně je to blbost. Co já vše okusil a můžu porovnat, tak do 2,5 tis. jdou nejlíp a bez cukání 4-vály gsxr, haya, fzs, zed, cb i cbf. 2 i 3-vály takhle dole spíš škubou. Nad 3 tis. nejvíc tahaj 3-vály Speed a TNT, 2-vály už tady taky moc pěkně, ale třeba i gsxr kupodivu stejně mohutně. Do těch 8-mi, 9-ti táhne moc pěkně všechno, ale nad 10 zesilujou už jenom 4-vály. A R1, GSXR i ZX10 tam do 12ti 13ti přiložej pod kotel vopravdu krutě. A těžce návykově

¨souhlas jenže kde jezdiš těch 12tis.ot.až...dálnice?nudA.Okruh fajn,ale ja neznám lepší pocit než když v brně dávam(ne všechny!!sem tam jen tak 1-2krát ročně)ty 150koňovky a výše.a na okreskách?4-7tis.ot to je pásmo nejvyužívanější kdy to jede fakt dobře.douval mi dává vetčí radost z jizdy a toje to hlavní.ať si každy pořídí to co mu vykouzlí rohlík pod helmou.

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.10.2008 v 11:40 | Nahoru | #111
PremeT> Dík. Takhle je to lepší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.10.2008 v 11:43 | Nahoru | #112
hellax> voe, jak si to tu tak čtu, tak asi půjdu do 4 válu

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.10.2008 v 12:04 | Nahoru | #113
V2 je super...ale tak v nějakém cruiseru nebo motorce typu MT-01.
Do sportu patří V4.

Naposledy editováno 25.10.2008 17:44:50

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.10.2008 v 12:46 | Nahoru | #114

Mileek>hellax> voe, jak si to tu tak čtu, tak asi půjdu do 4 válu

ahoj bývalý kamaráde
¨na rsv se už nesvezeš

Naposledy editováno 25.10.2008 12:48:28

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.10.2008 v 15:26 | Nahoru | #115
tak uz nevim nekdo resi veltily nekdo valce vono je tu fsechno

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.10.2008 v 16:47 | Nahoru | #116
no proti modernim ctyrvalcum nejede zadnej dvouval....

ale to vi kazdej kdo zkusil jakejkoliv dvouval a jako srovnani treba i K1 gsxr1000 .... gsxr jede vsude lip nez vsechny dvouvaly na kterejch sem jel... a to K6 bude nejspis v tockach zase nekde jinde....

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.10.2008 v 16:48 | Nahoru | #117
...ale ja si strasne zalbnu i na jednovalcove husqvarne... takze jen ve vykonu to nebude....

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.10.2008 v 18:28 | Nahoru | #118
Ten baworák je strašný.

GSXR 1000 K1

[img]

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.10.2008 v 00:18 | Nahoru | #119
A neni to kuwa jedno kolik hrncu hlavne ze to jede

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.10.2008 v 01:19 | Nahoru | #120

DucatiSSJirka>Tu K6 ,si snad musím zkusit,je asi fakt dobrá,K 7 mě ,ale moc nenadchla,ten posez i vzhled mě neseděj,na obyč.silnici jsou silný dvouvály rychlejší ,mě nikdo nevymluví, možná asi ten pocit no ,ale je fakt ,že omezovač vypíná dost často



K7 mne tedy nenadchla už vůbec. řikáme jí autobus - a ten motor má oproti K5/6 slabší cca o 10 koní v celym průběhu až do 8-9tis. otáček. jen pak ve špičce přidá neznatelnejch 5-7 koní...
mj. moje K5/6 má KNka a kolem 3-4 tis. pod zátěží chrochtá tluče z airboxu snad ještě hezčejc, než můj bejvalej Raptor 1000

Naposledy editováno 26.10.2008 01:19:56
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist