2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
ale to vi kazdej kdo zkusil jakejkoliv dvouval a jako srovnani treba i K1 gsxr1000 .... gsxr jede vsude lip nez vsechny dvouvaly na kterejch sem jel... a to K6 bude nejspis v tockach zase nekde jinde....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
assassin>no proti modernim ctyrvalcum nejede zadnej dvouval....
ale to vi kazdej kdo zkusil jakejkoliv dvouval a jako srovnani treba i K1 gsxr1000 .... gsxr jede vsude lip nez vsechny dvouvaly na kterejch sem jel... a to K6 bude nejspis v tockach zase nekde jinde....
tak tak... u tý K6 mi omezovač zaszahuje při 14.200 ot.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
assassin>no proti modernim ctyrvalcum nejede zadnej dvouval....
ale to vi kazdej kdo zkusil jakejkoliv dvouval a jako srovnani treba i K1 gsxr1000 .... gsxr jede vsude lip nez vsechny dvouvaly na kterejch sem jel... a to K6 bude nejspis v tockach zase nekde jinde....
..s tim bych si dovolil nesouhlasiti.. kamos ma prave K1 a kdyz jsem mu pujcil S4RS tak takovej vyraz co mel kdyz si sundal helmu jak prijel jsem v zivote nevidel ...dokonce zaznelo i "ty vole to jede vic jak to moje vole" ...taky rikal, ze jel na ruznych dvouvalech jap. vyroby a ze nic moc..
..jinak diskuse o koze a o voze ze, ale dost podstatny je rozdil (kdyz pominu ze dulezity je hlavne rozdil rada vs. Lko ci Vcko) mezi dvouvaly 2 ventily vzduchaci a dvouvaly 4 ventily vodniky... mne se to teda pod 4tis. ot. trepe jak svazanej kun a jede to az od peti do 11tis. a stale to zrychluje krasne.. ikdyz jen do tech 260kmh a dostat se na maximalku, coz mam 276kmh, uz je slozitejsi, to bych vsak prikladal spis absenci kapotaze a clovek na tom nahaci ma uz trochu v teto rychlosti bobky ze