1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
assassin>no proti modernim ctyrvalcum nejede zadnej dvouval....
ale to vi kazdej kdo zkusil jakejkoliv dvouval a jako srovnani treba i K1 gsxr1000 .... gsxr jede vsude lip nez vsechny dvouvaly na kterejch sem jel... a to K6 bude nejspis v tockach zase nekde jinde....
tak tak... u tý K6 mi omezovač zaszahuje při 14.200 ot.
oxygen>assassin>no proti modernim ctyrvalcum nejede zadnej dvouval....
ale to vi kazdej kdo zkusil jakejkoliv dvouval a jako srovnani treba i K1 gsxr1000 .... gsxr jede vsude lip nez vsechny dvouvaly na kterejch sem jel... a to K6 bude nejspis v tockach zase nekde jinde....
tak tak... u tý K6 mi omezovač zaszahuje při 14.200 ot.
Každej soudnej člověk ví, že má dvouvál oproti čtyřválu při stejným objemu menší výkon. A vy si přesto myslíte že lidi co si koupí dvouvál jsou tak tupý že to neví? 90% + lidí nejezdí kvůly časům za kolo, ale protože je to prostě baví. A dvouvály se ještě pořád prodávají právě proto, že pro určitou část zákazníků mají ten správný "fun faktor" který jim sebevýkonější čtyřvál prostě nemůže nabídnout. Nemusíte tomu rozumět, ale prostě to prosím respektujte.
O tom koik procent výkonu 95% z nás dokáže využít nebudu rozebírat