globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
 
23.10.2008 v 19:01
Zajímalo by me jaký je rozdil mezi dvou a čtyř hrnkem...jak se na tom jede. Proste klady a zapory a tak...

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.10.2008 v 01:57 | Nahoru | #1
Že tahaj 2-vály odspodu a 4-vály až nahoře? a 3-vály mezi tim? No, některý možná jo, ale všeobecně je to blbost. Co já vše okusil a můžu porovnat, tak do 2,5 tis. jdou nejlíp a bez cukání 4-vály gsxr, haya, fzs, zed, cb i cbf. 2 i 3-vály takhle dole spíš škubou. Nad 3 tis. nejvíc tahaj 3-vály Speed a TNT, 2-vály už tady taky moc pěkně, ale třeba i gsxr kupodivu stejně mohutně. Do těch 8-mi, 9-ti táhne moc pěkně všechno, ale nad 10 zesilujou už jenom 4-vály. A R1, GSXR i ZX10 tam do 12ti 13ti přiložej pod kotel vopravdu krutě. A těžce návykově

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.10.2008 v 08:58 | Nahoru | #2

oxygen>Že tahaj 2-vály odspodu a 4-vály až nahoře? a 3-vály mezi tim? No, některý možná jo, ale všeobecně je to blbost. Co já vše okusil a můžu porovnat, tak do 2,5 tis. jdou nejlíp a bez cukání 4-vály gsxr, haya, fzs, zed, cb i cbf. 2 i 3-vály takhle dole spíš škubou. Nad 3 tis. nejvíc tahaj 3-vály Speed a TNT, 2-vály už tady taky moc pěkně, ale třeba i gsxr kupodivu stejně mohutně. Do těch 8-mi, 9-ti táhne moc pěkně všechno, ale nad 10 zesilujou už jenom 4-vály. A R1, GSXR i ZX10 tam do 12ti 13ti přiložej pod kotel vopravdu krutě. A těžce návykově



Tu K6 ,si snad musím zkusit,je asi fakt dobrá,K 7 mě ,ale moc nenadchla,ten posez i vzhled mě neseděj,na obyč.silnici jsou silný dvouvály rychlejší ,mě nikdo nevymluví, možná asi ten pocit no ,ale je fakt ,že omezovač vypíná dost často

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.10.2008 v 11:29 | Nahoru | #3

oxygen>Že tahaj 2-vály odspodu a 4-vály až nahoře? a 3-vály mezi tim? No, některý možná jo, ale všeobecně je to blbost. Co já vše okusil a můžu porovnat, tak do 2,5 tis. jdou nejlíp a bez cukání 4-vály gsxr, haya, fzs, zed, cb i cbf. 2 i 3-vály takhle dole spíš škubou. Nad 3 tis. nejvíc tahaj 3-vály Speed a TNT, 2-vály už tady taky moc pěkně, ale třeba i gsxr kupodivu stejně mohutně. Do těch 8-mi, 9-ti táhne moc pěkně všechno, ale nad 10 zesilujou už jenom 4-vály. A R1, GSXR i ZX10 tam do 12ti 13ti přiložej pod kotel vopravdu krutě. A těžce návykově

¨souhlas jenže kde jezdiš těch 12tis.ot.až...dálnice?nudA.Okruh fajn,ale ja neznám lepší pocit než když v brně dávam(ne všechny!!sem tam jen tak 1-2krát ročně)ty 150koňovky a výše.a na okreskách?4-7tis.ot to je pásmo nejvyužívanější kdy to jede fakt dobře.douval mi dává vetčí radost z jizdy a toje to hlavní.ať si každy pořídí to co mu vykouzlí rohlík pod helmou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist