globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
 
23.10.2008 v 19:01
Zajímalo by me jaký je rozdil mezi dvou a čtyř hrnkem...jak se na tom jede. Proste klady a zapory a tak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.10.2008 v 08:58 | Nahoru | #1

oxygen>Že tahaj 2-vály odspodu a 4-vály až nahoře? a 3-vály mezi tim? No, některý možná jo, ale všeobecně je to blbost. Co já vše okusil a můžu porovnat, tak do 2,5 tis. jdou nejlíp a bez cukání 4-vály gsxr, haya, fzs, zed, cb i cbf. 2 i 3-vály takhle dole spíš škubou. Nad 3 tis. nejvíc tahaj 3-vály Speed a TNT, 2-vály už tady taky moc pěkně, ale třeba i gsxr kupodivu stejně mohutně. Do těch 8-mi, 9-ti táhne moc pěkně všechno, ale nad 10 zesilujou už jenom 4-vály. A R1, GSXR i ZX10 tam do 12ti 13ti přiložej pod kotel vopravdu krutě. A těžce návykově



Tu K6 ,si snad musím zkusit,je asi fakt dobrá,K 7 mě ,ale moc nenadchla,ten posez i vzhled mě neseděj,na obyč.silnici jsou silný dvouvály rychlejší ,mě nikdo nevymluví, možná asi ten pocit no ,ale je fakt ,že omezovač vypíná dost často

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.10.2008 v 01:19 | Nahoru | #2

DucatiSSJirka>Tu K6 ,si snad musím zkusit,je asi fakt dobrá,K 7 mě ,ale moc nenadchla,ten posez i vzhled mě neseděj,na obyč.silnici jsou silný dvouvály rychlejší ,mě nikdo nevymluví, možná asi ten pocit no ,ale je fakt ,že omezovač vypíná dost často



K7 mne tedy nenadchla už vůbec. řikáme jí autobus - a ten motor má oproti K5/6 slabší cca o 10 koní v celym průběhu až do 8-9tis. otáček. jen pak ve špičce přidá neznatelnejch 5-7 koní...
mj. moje K5/6 má KNka a kolem 3-4 tis. pod zátěží chrochtá tluče z airboxu snad ještě hezčejc, než můj bejvalej Raptor 1000

Naposledy editováno 26.10.2008 01:19:56
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist