1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
oxygen>Že tahaj 2-vály odspodu a 4-vály až nahoře? a 3-vály mezi tim? No, některý možná jo, ale všeobecně je to blbost. Co já vše okusil a můžu porovnat, tak do 2,5 tis. jdou nejlíp a bez cukání 4-vály gsxr, haya, fzs, zed, cb i cbf. 2 i 3-vály takhle dole spíš škubou. Nad 3 tis. nejvíc tahaj 3-vály Speed a TNT, 2-vály už tady taky moc pěkně, ale třeba i gsxr kupodivu stejně mohutně. Do těch 8-mi, 9-ti táhne moc pěkně všechno, ale nad 10 zesilujou už jenom 4-vály. A R1, GSXR i ZX10 tam do 12ti 13ti přiložej pod kotel vopravdu krutě. A těžce návykově
Tu K6 ,si snad musím zkusit,je asi fakt dobrá,K 7 mě ,ale moc nenadchla,ten posez i vzhled mě neseděj,na obyč.silnici jsou silný dvouvály rychlejší ,mě nikdo nevymluví, možná asi ten pocit no ,ale je fakt ,že omezovač vypíná dost často
DucatiSSJirka>Tu K6 ,si snad musím zkusit,je asi fakt dobrá,K 7 mě ,ale moc nenadchla,ten posez i vzhled mě neseděj,na obyč.silnici jsou silný dvouvály rychlejší ,mě nikdo nevymluví, možná asi ten pocit no ,ale je fakt ,že omezovač vypíná dost často
K7 mne tedy nenadchla už vůbec. řikáme jí autobus - a ten motor má oproti K5/6 slabší cca o 10 koní v celym průběhu až do 8-9tis. otáček. jen pak ve špičce přidá neznatelnejch 5-7 koní...
mj. moje K5/6 má KNka a kolem 3-4 tis. pod zátěží chrochtá tluče z airboxu snad ještě hezčejc, než můj bejvalej Raptor 1000
Naposledy editováno 26.10.2008 01:19:56