globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
 
23.10.2008 v 19:01
Zajímalo by me jaký je rozdil mezi dvou a čtyř hrnkem...jak se na tom jede. Proste klady a zapory a tak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 12:34 | Nahoru | #61

HonzaSV>PremeT>Bubrak ZX10R>hellax: coze? ze bys i ty mel na 6ku omezovac tam kde ja radim 2ku?

No je pravda, že já měl 3ku v omezovači a tacháč ukazovla něco málo pod 190kmh

S děláš prdel ne? Kolik to má koní? Já myslel, že RSV jsou lepší jak SV. Já dal za trojku , 195...



Měl jsem vpředu místo 17zubů, 16náct. vzadu 40.
Jsem jel s CBRem a když jsme dojeli, tak se mi skoro vysmál, že to jede tak pomalu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 12:34 | Nahoru | #62

Sefo>debata o ničem to je,každej tady vychvaluje svoje,ale celkově to je jedno, stejně sem za celej letošní rok neviděl jet ani 1 mašinu rychle...hlavně že má každej milion koní, jede mu to 300 ale kecá o tom jen na benzíně na kafíčku, natankuje shellVpower a pak odjíždí za škodovkou 120....nejhustší yamaha R1 typ celej v alpinestars slidery i na koulích a pak se zařadí mezi kamiony na jižní spojce do pomalýho pruhu,další s hayabusou kterej mě brzdil půl cesty z brna a to sem jel autem....strčte si ty vaše válce někam ať sou to 2 -3-4 stejně většinou rozhoduje to jakej je kdo rapl a pustí to tam ve vetším speedu



Jo máš pravdu. Letos jsem na jednom srazu a přijel tam boreček na Hondě repsolce, machroval jak lítá rychle a na pneu 2cm od kraje neměl šáhnuto. Krmil tam uši nějaký mladý buchtě, tak jsem ho chvilku poslouchal, vysmál jsem se mu do ksichtu a šel pryč.

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 12:35 | Nahoru | #63
Sefo> no, když jsem jel naposledy od Ruzyně, od Hostivic se připojoval někdo na GSXR 1000 tím stylem, že jel tak 200m po zadním rychlostí asi 180 v odstavným, potom to šoupnul mezi 2 auta a odjel odhadem asi tak 270 ...

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 12:38 | Nahoru | #64

PremeT>HonzaSV>PremeT>Bubrak ZX10R>hellax: coze? ze bys i ty mel na 6ku omezovac tam kde ja radim 2ku?

No je pravda, že já měl 3ku v omezovači a tacháč ukazovla něco málo pod 190kmh

S děláš prdel ne? Kolik to má koní? Já myslel, že RSV jsou lepší jak SV. Já dal za trojku , 195...

Měl jsem vpředu místo 17zubů, 16náct. vzadu 40.
Jsem jel s CBRem a když jsme dojeli, tak se mi skoro vysmál, že to jede tak pomalu.



Na rovince mě udělalo cbr 600rr...

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 13:25 | Nahoru | #65
klady a zapory jsou myslim takove jaky si sam vytvoris pohled a co se ti zalibi... ja mam moznost porovnat moji RF 900 s SV1000. Je to fakt o tom co konkrétně tebe více napumpuje adrenalinem. Mě třeba ten pocit vytočit to na 1ku ...8...9...10...11 120km/h 2ka ....8...9...10...11 200km/h 3ka 4ka 240 ... na brzdy , zatacka , fofrpáka ... 2ka , 3ka omezovač atd jak pako porad dokola ale mam to moc rád Prostě ty čekáš kdy už to skončí ale ono pořád nic a držíš ten doraz ,držíš se řídítek až před omezovač protože tam přichází teprv odměna :)Kdežto ta 2V ti tohle nedá ... 1ka , jeb bomba jak hovado , hned musíš 2ku zas to samé kopnutí jen už jedeš o něco rychleji ,3ka...plyn v dorazu ... zas kopanec jak prase 200 na budíku ale tak nějak nevíš kdy to tam naskákalo ... takhle to působí teda na mně.Ale majitel toho eSVa zas tvrdí že na ničem lepším (R1,gsxr,a jine 4valy) nejel protože se mu líbí právě ta větší hrubost 2V.
Ovšem kapitolou sama pro sebe je zvuk ... neříkám že se mi 2Vcový sound nelíbí ale kdybych se nedíval z okna tak ani nepoznám kolik ta RSV co mi tam jezdí poslední dobou zrovna jede , přijde mi to dost monotonni v jakychkoliv otáčkách,nehlede na ten traktorovity zvuk ale jak říkám má to něco do sebe. Osobně mám ale mnohem raději rozjezdy 4V alá startující stíhačka (copyright by tureg´s mother )

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 13:40 | Nahoru | #66
tureg> Zvuk je hodne subjektivni,ale ke sportovni motorce patri jekot vytoceneho 4V.Nebo si myslite ze by F1 slusel zvuk jaky produkuje 2V?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 13:41 | Nahoru | #67
tureg> tos popsal dobře, prostě pro dálniční střelce co dávaj každou delší rovinku plnej 2V opravdu není a nemůže je bavit. Ale pro ty co se rádi vozej v zatáčkách je ten motor fajn a může bejt lepší než 4V

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 13:50 | Nahoru | #68

Stev>tureg> tos popsal dobře, prostě pro dálniční střelce co dávaj každou delší rovinku plnej 2V opravdu není a nemůže je bavit. Ale pro ty co se rádi vozej v zatáčkách je ten motor fajn a může bejt lepší než 4V



Souhlas... to je přesně můj případ, vyhledám zatáčky.
Ale na druhou stránku bych zase chtěl zkusit třeba něco ostrýho, třeba gsxr 1000. Jel jsem na ninja 900-2000rok a nic moc..

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 13:59 | Nahoru | #69
Má smysl se dohadovat co je kde rychlejší? Přece dokud nejdeš závodit tak nejde o to jestli seš o vteřinu rychlejší nebo pomalejší, hlavně když si to člověk užívá a baví ho to.

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 14:01 | Nahoru | #70
Ale ja chci byt nejrychlejsi a chci a chci a chci!!! Ale to bych musel přesedlat

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 14:03 | Nahoru | #71
Nesouhlas. Je potreba se pekne postekat.

Sefo: me taky bavi radit, ale muzu i chvili neradit, jak chci, na V2 sem omezenej na neustaly razeni a navic jak to nahore nejede, tak clovek ani nevi kde ma radit, esli uz ta vyssi rychlost, ac tezsi prevod, nepojede nahodou lip, nez ta nizsi rychlost ve vydechlych otackach.

Ale jo V2 je zabavnej, hrubej chod, charisma, zvuk, vsechno pekny, zajimavy, nevsedni (kdyz nema V2 zrovna jako napotvoru kazdej). Ale me to proste hrozne vytaci, kdyz to nahore vyhniva a musim trpet nez preradim (a zase sem na zacatku mrtvyho pasma). To ctyrval po prerazeni ma zase ty masakralni tocky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 14:04 | Nahoru | #72

Bubrak ZX10R>Nesouhlas. Je potreba se pekne postekat.

Sefo: me taky bavi radit, ale muzu i chvili neradit, jak chci, na V2 sem omezenej na neustaly razeni a navic jak to nahore nejede, tak clovek ani nevi kde ma radit, esli uz ta vyssi rychlost, ac tezsi prevod, nepojede nahodou lip, nez ta nizsi rychlost ve vydechlych otackach.

Ale jo V2 je zabavnej, hrubej chod, charisma, zvuk, vsechno pekny, zajimavy, nevsedni (kdyz nema V2 zrovna jako napotvoru kazdej). Ale me to proste hrozne vytaci, kdyz to nahore vyhniva a musim trpet nez preradim (a zase sem na zacatku mrtvyho pasma). To ctyrval po prerazeni ma zase ty masakralni tocky.



Kuwa Bubraku kdes byl? Cely den abych se tady s temi 2V pral skoro sam

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 14:05 | Nahoru | #73
nevím jestli tyhle stránky zná te je to na vypočet primarního převod.poměru.když budu chtit pojede mi to na jedničku i 200 http://www.gearingcommander.com/

Naposledy editováno 24.10.2008 14:05:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 14:06 | Nahoru | #74
hellax> Nemas u te dvoustovky o nulu navic

Naposledy editováno 24.10.2008 14:06:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 14:08 | Nahoru | #75

Stráťa>Má smysl se dohadovat co je kde rychlejší? Přece dokud nejdeš závodit tak nejde o to jestli seš o vteřinu rychlejší nebo pomalejší, hlavně když si to člověk užívá a baví ho to.



To maj vsichni jezdit na fichtlu nebo co? Jasne ze kazdej chce lepsi rychlejsi motorku nez ma a pta se co si vybrat. To je uplne normalni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 14:08 | Nahoru | #76

Bubrak ZX10R>Nesouhlas. Je potreba se pekne postekat.

Sefo: me taky bavi radit, ale muzu i chvili neradit, jak chci, na V2 sem omezenej na neustaly razeni a navic jak to nahore nejede, tak clovek ani nevi kde ma radit, esli uz ta vyssi rychlost, ac tezsi prevod, nepojede nahodou lip, nez ta nizsi rychlost ve vydechlych otackach.

Ale jo V2 je zabavnej, hrubej chod, charisma, zvuk, vsechno pekny, zajimavy, nevsedni (kdyz nema V2 zrovna jako napotvoru kazdej). Ale me to proste hrozne vytaci, kdyz to nahore vyhniva a musim trpet nez preradim (a zase sem na zacatku mrtvyho pasma). To ctyrval po prerazeni ma zase ty masakralni tocky.



Hele draku, kolik má to tvoje peklo koní 170? A litrovek dvouvál tak 125. tak je jasná, že ty si nekoupíš motorku co má o 50koní míň ne...??

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 14:14 | Nahoru | #77

DaliboRR>hellax> Nemas u te dvoustovky o nulu navic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 14:17 | Nahoru | #78

DaliboRR>
Kuwa Bubraku kdes byl? Cely den abych se tady s temi 2V pral skoro sam



Sorac Arizono, sem nak zaspal. Diky za bojovnost, chrabrost a odvahu zatimco jsem tu nebyl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 14:18 | Nahoru | #79

Bubrak ZX10R>DaliboRR>
Kuwa Bubraku kdes byl? Cely den abych se tady s temi 2V pral skoro sam

Sorac Arizono, sem nak zaspal. Diky za bojovnost, chrabrost a odvahu zatimco jsem tu nebyl.



No jo jsou to ostri hosi tihle dvouvalisti

Naposledy editováno 24.10.2008 14:19:12

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 14:22 | Nahoru | #80


No jo jsou to ostri hosi tihle dvouvalisti


no jo no holt velice casto jsou to taloši a tam to s tou vendetou není vyjímečné

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 14:23 | Nahoru | #81

HonzaSV>
Hele draku, kolik má to tvoje peklo koní 170? A litrovek dvouvál tak 125. tak je jasná, že ty si nekoupíš motorku co má o 50koní míň ne...??



prej 192 (KN + ladak, serie ma 184 s naporem)

ale nejde o tu hodnotu ale o prubeh, kdyz bude mit jina motka treba 170 jen kvuli niz polozenemu omezovaci, tak muze do toho omezovace jet uplne stejne nebo i lip, kdyz bude mit krivku vys

ale pak je vyhoda tech vyssich tocek, ze jedes porad na nizsi kratsi silnejsi prevod, nez kdyz musis preradit

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 14:24 | Nahoru | #82
A navic, dneska ma svatek Ninja, tak budte na me hodny!

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 14:27 | Nahoru | #83
¨tak sem vyfoil ten graf z brzdy doufam že to pořadně zkrytizujete aspon si to nekoupí žadný ňouma
[img]

Naposledy editováno 24.10.2008 14:28:11

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 14:30 | Nahoru | #84
nedaři se mi to tady dát přimo nikdy sem to nedelal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 14:37 | Nahoru | #85
Bubrak ZX10R> Takhle sem to nemyslel, jasný že každej chce zvládat silnější a rychlejší motorku ale když někoho baví charakter dvouválce tak nebude přece přesedat na čtyřvál protože je to na rovince o kousek rychlejší. Dokud nevybíráš motorku na závody tak by měl bejt důležitější pocit z jízdy než nějaký čísílka, prostě se svízt a když se ti jedna motorka zalíbí víc než ta druhá tak kašlat na to že má třeba 150 místo 170 koní.

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 14:42 | Nahoru | #86
no záleží kdo a jak je s moto sžitej....mě dokáže kámoš na R6 pěkně vyškolit na mojí VTR-f....když mu dám šanci...na top speed se samo nechytám..přece jenom mě chybí asi 4000ot/min

Naposledy editováno 24.10.2008 14:44:27

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 14:48 | Nahoru | #87

Stráťa>Bubrak ZX10R> Takhle sem to nemyslel, jasný že každej chce zvládat silnější a rychlejší motorku ale když někoho baví charakter dvouválce tak nebude přece přesedat na čtyřvál protože je to na rovince o kousek rychlejší. Dokud nevybíráš motorku na závody tak by měl bejt důležitější pocit z jízdy než nějaký čísílka, prostě se svízt a když se ti jedna motorka zalíbí víc než ta druhá tak kašlat na to že má třeba 150 místo 170 koní.



Takhle s tim samozrejme souhlasim.

Ale kdyz se nekdo zepta, jakej je rozdil mezi dvouvalcem a ctyrvalcem, tak mu tady jeden vybleje jak je supr dvouvalec a druhej jak je supr ctyrvalec, to mi prijde prirozeny.

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 17:05 | Nahoru | #88
Proti čtyřválcům nic nemám,mě sere řada,všechno co stojí v řadě stojí za hovno,včetně dvouválců.I v autě mě příjde řada nudná.

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 17:17 | Nahoru | #89
4v maj jen rychlokvašky..4v jsou jak děvka co řekneš to udělá tak že to zvládne každej 2v jsou jak milenka,potřebuje lásku,něhu a zkušenost jinak tě nakope do kulí

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 18:25 | Nahoru | #90
tak tak
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist