1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Bubrak ZX10R>Nesouhlas. Je potreba se pekne postekat.
Sefo: me taky bavi radit, ale muzu i chvili neradit, jak chci, na V2 sem omezenej na neustaly razeni a navic jak to nahore nejede, tak clovek ani nevi kde ma radit, esli uz ta vyssi rychlost, ac tezsi prevod, nepojede nahodou lip, nez ta nizsi rychlost ve vydechlych otackach.
Ale jo V2 je zabavnej, hrubej chod, charisma, zvuk, vsechno pekny, zajimavy, nevsedni (kdyz nema V2 zrovna jako napotvoru kazdej). Ale me to proste hrozne vytaci, kdyz to nahore vyhniva a musim trpet nez preradim (a zase sem na zacatku mrtvyho pasma). To ctyrval po prerazeni ma zase ty masakralni tocky.
Kuwa Bubraku kdes byl? Cely den abych se tady s temi 2V pral skoro sam
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
DaliboRR>
Kuwa Bubraku kdes byl? Cely den abych se tady s temi 2V pral skoro sam
Sorac Arizono, sem nak zaspal.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)