globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
 
23.10.2008 v 19:01
Zajímalo by me jaký je rozdil mezi dvou a čtyř hrnkem...jak se na tom jede. Proste klady a zapory a tak...

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 14:03 | Nahoru | #1
Nesouhlas. Je potreba se pekne postekat.

Sefo: me taky bavi radit, ale muzu i chvili neradit, jak chci, na V2 sem omezenej na neustaly razeni a navic jak to nahore nejede, tak clovek ani nevi kde ma radit, esli uz ta vyssi rychlost, ac tezsi prevod, nepojede nahodou lip, nez ta nizsi rychlost ve vydechlych otackach.

Ale jo V2 je zabavnej, hrubej chod, charisma, zvuk, vsechno pekny, zajimavy, nevsedni (kdyz nema V2 zrovna jako napotvoru kazdej). Ale me to proste hrozne vytaci, kdyz to nahore vyhniva a musim trpet nez preradim (a zase sem na zacatku mrtvyho pasma). To ctyrval po prerazeni ma zase ty masakralni tocky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 14:04 | Nahoru | #2

Bubrak ZX10R>Nesouhlas. Je potreba se pekne postekat.

Sefo: me taky bavi radit, ale muzu i chvili neradit, jak chci, na V2 sem omezenej na neustaly razeni a navic jak to nahore nejede, tak clovek ani nevi kde ma radit, esli uz ta vyssi rychlost, ac tezsi prevod, nepojede nahodou lip, nez ta nizsi rychlost ve vydechlych otackach.

Ale jo V2 je zabavnej, hrubej chod, charisma, zvuk, vsechno pekny, zajimavy, nevsedni (kdyz nema V2 zrovna jako napotvoru kazdej). Ale me to proste hrozne vytaci, kdyz to nahore vyhniva a musim trpet nez preradim (a zase sem na zacatku mrtvyho pasma). To ctyrval po prerazeni ma zase ty masakralni tocky.



Kuwa Bubraku kdes byl? Cely den abych se tady s temi 2V pral skoro sam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

24.10.2008 v 14:08 | Nahoru | #3

Bubrak ZX10R>Nesouhlas. Je potreba se pekne postekat.

Sefo: me taky bavi radit, ale muzu i chvili neradit, jak chci, na V2 sem omezenej na neustaly razeni a navic jak to nahore nejede, tak clovek ani nevi kde ma radit, esli uz ta vyssi rychlost, ac tezsi prevod, nepojede nahodou lip, nez ta nizsi rychlost ve vydechlych otackach.

Ale jo V2 je zabavnej, hrubej chod, charisma, zvuk, vsechno pekny, zajimavy, nevsedni (kdyz nema V2 zrovna jako napotvoru kazdej). Ale me to proste hrozne vytaci, kdyz to nahore vyhniva a musim trpet nez preradim (a zase sem na zacatku mrtvyho pasma). To ctyrval po prerazeni ma zase ty masakralni tocky.



Hele draku, kolik má to tvoje peklo koní 170? A litrovek dvouvál tak 125. tak je jasná, že ty si nekoupíš motorku co má o 50koní míň ne...??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist