globalmoto_kveten





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.2.2012 v 09:36 | Nahoru | #6271

Murkin píše: Je to jedno,treba z Hondy.



Dát na Ducati něco z Hondy??? Kolik Ducatistů by se mohlo osypat při takovýhle myšlence ... Zas na druhou stranu by na nich alespoň něco fungovalo

Jinak k těm GBRacing - líbí se mi to víc než karbony, prošoupání trvá dýl a hlavně si nepatláš víka od silikonu ale jenom povolíš šrouby... Váha zanedbatelná... Okukoval jsem je před rokem u Halbicha a Marty (Titaniumpro) udělal určitě dobře, že je začal nabízet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.2.2012 v 09:51 | Nahoru | #6272

Nikotýn píše: znesvěcení Ducati náklonovým čidlem no toto



...přesněéěéěéě předsedo!!! tfuj tajbl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.2.2012 v 14:34 | Nahoru | #6273

norihaga píše: ...přesněéěéěéě předsedo!!! tfuj tajbl



Hoši, hoši... Jak to ta Ducati dělá, že má tak oddané zákazníky... Jo ta nová Panigale, to je masíčko, fakt úplná pumelenice...Tu jsem si vyhlédl na důchodové, turistické kroužení po okruzích celého světa Ale teď vážně!!! Já kdybych byl tvrdě oddaný Ducatista, tak si ji přece nemůžu nikdy koupit! Rozvodové řemeny fuč, suchá spojka fuč, šály místo ložisek... ZRADA!!! ...to je minimálně na petici nebo raději na protestní přejítí na japonské značky!!! Ať se de Ducati bodnout!!!

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.2.2012 v 15:04 | Nahoru | #6274
nazdar kde kupujete okruhovky na drom popřípadě i s TP?.do budoucna bych chtěl něco pořídit na okresku a na drom tak se ptám.vím o www.ebay.co.uk,tipmoto a motoinzerci,motorkari.cz ale je tam malej výběr.dík za info

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.2.2012 v 15:10 | Nahoru | #6275

.Kolda. píše: Hoši, hoši... Jak to ta Ducati dělá, že má tak oddané zákazníky... Jo ta nová Panigale, to je masíčko, fakt úplná pumelenice...Tu jsem si vyhlédl na důchodové, turistické kroužení po okruzích celého světa Ale teď vážně!!! Já kdybych byl tvrdě oddaný Ducatista, tak si ji přece nemůžu nikdy koupit! Rozvodové řemeny fuč, suchá spojka fuč, šály místo ložisek... ZRADA!!! ...to je minimálně na petici nebo raději na protestní přejítí na japonské značky!!! Ať se de Ducati bodnout!!!



šak to víme, ale víš, furt je to DUCATI a vo tom to jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee a myslim, že japonci a němci budou tuhle sezonu móóóóóc plakat

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.2.2012 v 15:17 | Nahoru | #6276

DRIVERX_CIPIS píše: nazdar kde kupujete okruhovky na drom popřípadě i s TP?.do budoucna bych chtěl něco pořídit na okresku a na drom tak se ptám.vím o www.ebay.co.uk,tipmoto a motoinzerci,motorkari.cz ale je tam malej výběr.dík za info


no moc toho už unas nenajdeš ale i tak na tebou zmiňovaných stránkach najdeš hezké kousky
je to jen na vyběru a otázka peněz zda s TP nebo bez
nebo kontaktovat někoho kdo sem taha něco z usa
kež by byl dolar opět za 14 kč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.2.2012 v 15:21 | Nahoru | #6277

Nikotýn píše: šak to víme, ale víš, furt je to DUCATI a vo tom to jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee a myslim, že japonci a němci budou tuhle sezonu móóóóóc plakat



No nevim, nevim...uvidíme...respektive letos ji asi na okruhu ještě moc neuvidíme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.2.2012 v 17:41 | Nahoru | #6278

.Kolda. píše: No nevim, nevim...uvidíme...respektive letos ji asi na okruhu ještě moc neuvidíme



A Ducati-pichové se ozvali. Na čem že to Koldík začal svou hvězdnou kariéru? Kolik že to mělo válců??
Já tej PANIGALE věřím, úplně žeru s jakou se pustili kompletně do nový motorky a jakej "pán" jim to pomáhal s vývojem..
Pro svoji zábavu bych už ani nic jinýho nechtěl.. Ještě tak pěkně udělanýho "bum-báce" od Yamahy ..zkrátka něco, co duní!!

Nepodceňoval bych Ducnu ani proti vašim namotorovaným 4V...

3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.2.2012 v 17:46 | Nahoru | #6279
Nemáte někdo nějaký funkční náklonový čidlo doma? Asi ho tam pro klid duše taky namontuju, ať se to nehryzne, když čoek náhodou v zatáčce u "Hospody na růžku" upadne

Připojit ho nebude až taková věda, průměrný kutil musí zvládnou za 2 hoďky..

Jen tedy sehnat servisní manuál s el.schématem na Ducati 848. Haló, nemáte to někdo v PDF.?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.2.2012 v 18:08 | Nahoru | #6280
Perňa_81> hledej rtutovy, nebo lepe kulickovy spinac. je to polozka do stovky, pak uz potrebujes jen pripojit do zapalovaciho okruhu pres vhodne galvanicke oddeleni, pro klid duse mozna nejake filtrovani.
Urcite neco najdes na netu.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.2.2012 v 01:08 | Nahoru | #6281

oxygen píše: jo a k těm destičkám: kolega má na Dukně 1198 desky AP racing dvojitě sinterovaný (levně z Yacomi) a supr spokojenost



Hm, já loni zkoušel nějaký AP taky na 1198 a málem mě to stálo život. Jejich životnost byla totiž přesně 60 min. A to mě fakt nenapadlo po třech rozjížďkách kontrolovat desky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.2.2012 v 10:04 | Nahoru | #6282

Perňa_81 píše: Nemáte někdo nějaký funkční náklonový čidlo doma? Asi ho tam pro klid duše taky namontuju, ať se to nehryzne, když čoek náhodou v zatáčce u "Hospody na růžku" upadne

Připojit ho nebude až taková věda, průměrný kutil musí zvládnou za 2 hoďky..

Jen tedy sehnat servisní manuál s el.schématem na Ducati 848. Haló, nemáte to někdo v PDF.?



Návod nemám, ale je to jednoduchý čidlo z Aprilie, aby jsi tam necpal nic od japonců , plus nějaký relátko a napojit na čidlo stojánku, funguje to skvěle, vyzkoušeno loni 3x a vždy zhasla hned . Já vám to snad detailně nafotím , něco mám v deníčku, ale jen ty čidla, né zapojení
Jinak mě to připravil DOUCHA, já to jen namontoval a to jsem na elektriku lempl a zvládl jsem to. Jen jsem vzal se starýho kabelu od stojánku koncovku a bylo hotovo

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.2.2012 v 10:17 | Nahoru | #6283

Perňa_81 píše: A Ducati-pichové se ozvali. Na čem že to Koldík začal svou hvězdnou kariéru? Kolik že to mělo válců??
Já tej PANIGALE věřím, úplně žeru s jakou se pustili kompletně do nový motorky a jakej "pán" jim to pomáhal s vývojem..
Pro svoji zábavu bych už ani nic jinýho nechtěl.. Ještě tak pěkně udělanýho "bum-báce" od Yamahy ..zkrátka něco, co duní!!

Nepodceňoval bych Ducnu ani proti vašim namotorovaným 4V...



Jo, jo, přesně dva válce a trošku se mně stýská... Panigale je prostě bomba letošní sezony. Inkvizitor ji bude mít v rámci ježdění Racetracku na vyzkoušení ...Ale já bych se ji bál zkusit osedlat, protože vím, že bych pak v noci špatně spával a myslel už jen na ni... Doufám, že to nečte můj Fároš...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.2.2012 v 11:13 | Nahoru | #6284

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.2.2012 v 11:17 | Nahoru | #6285
Na klasickych karbcich je (mimo jine) krasne, ze maji naklonove cidlo automaticky integrovane - neni hladinka-> neni smes.

S Panigele nema cenu vynaset predem zavery. Rok dva, nez se mezi hobikama ukazou klady a zapory (jako posledne u K46-ky bavoraku)
Kazdopadne pro upravce a odlehcovaci fetisisty to bude kua tezky orisek. Takova uprava "airboxu" , kabeloveho svazku nebo jinych zintegrovanych dilu neni takova brnkacka jako u nasich japoncu..

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.2.2012 v 12:39 | Nahoru | #6286

afro-r1 píše: Na klasickych karbcich je (mimo jine) krasne, ze maji naklonove cidlo automaticky integrovane - neni hladinka-> neni smes.

S Panigele nema cenu vynaset predem zavery. Rok dva, nez se mezi hobikama ukazou klady a zapory (jako posledne u K46-ky bavoraku)
Kazdopadne pro upravce a odlehcovaci fetisisty to bude kua tezky orisek. Takova uprava "airboxu" , kabeloveho svazku nebo jinych zintegrovanych dilu neni takova brnkacka jako u nasich japoncu..



Já myslím, že bude stačit hodit lamináty, nebo raději karbonové kapoty a hurá na okruh... Na budíkách si naklikáš Brno - 2:08 a pak se jen budeš dobře držet...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.2.2012 v 12:56 | Nahoru | #6287

Perňa_81 píše: Nemáte někdo nějaký funkční náklonový čidlo doma? Asi ho tam pro klid duše taky namontuju, ať se to nehryzne, když čoek náhodou v zatáčce u "Hospody na růžku" upadne

Připojit ho nebude až taková věda, průměrný kutil musí zvládnou za 2 hoďky..

Jen tedy sehnat servisní manuál s el.schématem na Ducati 848. Haló, nemáte to někdo v PDF.?



Čau dělal jsem ji hodně, používám mechanickej bezrtuťovej senzor z aprilie,akorát se musí přidat rozpínací relé, protože senzor při překlopení sepne. Takže, za krkem řízení máš zaslepenej konektor s ostrým napětím na samostatnej pojstce. Z něj přivedeš + do čidla, odvod z čidla na cívku relé, druhej pól cívky na - .kontakty relé do série se spínačem stojanu, pokud stojan neni tak přímo na konektor stojanu.


Ten senzor byl v aprilii kolem 1500, relé 80,- ..konektory nějakej kablík, jednoduchá věc

Naposledy editováno 16.02.2012 12:59:10

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.2.2012 v 16:12 | Nahoru | #6288
doucha> Pěkná prácička - právě proto chci vždy schéma, abych si našel nejvhodnější konektory (nejlíp takovýhle slepý již za pojistkou) a minimalizoval tak "zbastlení" a počet kablíků.. Taky se pak čoek rozhodne pro nejlepší místo k umístění.
Je mi to jasný - je to spínač a mi potřebujeme rozpínač, takže ještě relé.

Ten manuál nebo alespoň schémátko by někde nebylo? Měl jsem ho ke každý motorce, proto to úchylný shánění

Kolda, Afro:

Je to jasný, chce to ty dva roky nechat pojezdit "zkušební piloty (králíky)" s větší kasičkou a pak se uvidí.
Já byl jen nadšenej tou inovací a že se toho nebáli. Hondu CBR 1000RR v podobě z r.2008 uvidíme jezdit ještě za 10 let ve stejný podobě, nic ve zlým
A 195 PS na tu hmotnost na sériový motorce s V2 mi přijde prostě senzační. To ještě nedávno neměly ani motorky z WSBK, který jely Brno pod 2:03!

Nikotýn:

A nepojede RACETRACK i v Hořicích? Já bych si ji s dovolením zapůjčil na víkendový test (to myslím smrtelně vážně a stačí mi standardní verze na SHOWÁCH!)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.2.2012 v 16:28 | Nahoru | #6289
Mr.Ducin848> Čoeče, díky - na tenhle způsob jsem to nějak myslel, že bych to udělal a stejně bych to oddělil relátkem, tak jako tak (i kdyby tam byl vhodný kontakt na samotném snímači).

Dotaz na tebe, rychlíku - kolik se jezdí na okruhu s 848 převod? Stačí o zub míň vpředu? Myslím, že by to mohlo být vhodný i na cestu, měnil jsem to na každý motorce..
Akorát už v sérii tam je 15z, tedy "zkrátit" se dá už pouze o zub, myslím.
Já jen, kdybych se náhodou někdy jel pokochat na okruh..

A ještě, jak na tom jsou v sérii stupačky? Nejsou protivně nízko, jak už to bývá? Pak trpí boty a je to takový míň pohodlný na okruhu ...ruší to v jízdě a maximálním soustředění na takový brutální dívčí motorce

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.2.2012 v 16:34 | Nahoru | #6290

Perňa_81 píše: Mr.Ducin848> Čoeče, díky - na tenhle způsob jsem to nějak myslel, že bych to udělal a stejně bych to oddělil relátkem, tak jako tak (i kdyby tam byl vhodný kontakt na samotném snímači).

Dotaz na tebe, rychlíku - kolik se jezdí na okruhu s 848 převod? Stačí o zub míň vpředu? Myslím, že by to mohlo být vhodný i na cestu, měnil jsem to na každý motorce..
Akorát už v sérii tam je 15z, tedy "zkrátit" se dá už pouze o zub, myslím.
Já jen, kdybych se náhodou někdy jel pokochat na okruh..

A ještě, jak na tom jsou v sérii stupačky? Nejsou protivně nízko, jak už to bývá? Pak trpí boty a je to takový míň pohodlný na okruhu ...ruší to v jízdě a maximálním soustředění na takový brutální dívčí motorce



Jen s tim pekne jezdi na kafe, deprese si nam uz tak zpusobil dost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.2.2012 v 17:14 | Nahoru | #6291

Perňa_81 píše: A 195 PS na tu hmotnost na sériový motorce s V2 mi přijde prostě senzační. To ještě nedávno neměly ani motorky z WSBK, který jely Brno pod 2:03!



... ty vole, to vona jako se mnou za 2:02 zajede Brno sama vod sebe? týjo, jdu do ní!!!

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.2.2012 v 19:09 | Nahoru | #6292
Perňa> Tak tak dopredu o zub min 14 uplne super, zadek jsem zatim neresil, planuji letos par rozet a unasec poridit . I kdyz na moje casy mozna zbytecnost ;-D Jinak stupacky jsem jezdil 3 roky serii a z toho 2 roky okruh a nevadili, ted mam PP ale ve stejny pozici jako origo . Tam nenechal prepacko, jo vlastne nenechal to ma rezervni na svoje eRko . Kdyby cokoliv znam tu tvou dukladne tak se ptej :-p

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.2.2012 v 20:47 | Nahoru | #6293

Perňa_81 píše: Nikotýn:

A nepojede RACETRACK i v Hořicích? Já bych si ji s dovolením zapůjčil na víkendový test (to myslím smrtelně vážně a stačí mi standardní verze na SHOWÁCH!)



čeče zjistim, ale pochybuju že se podaří ukecat Ducati aby ti půjčili Panigale do Hořic. Byl by to ovšem mazec, uvidíme, zkusíme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.2.2012 v 10:34 | Nahoru | #6294

Perňa_81 píše: Hondu CBR 1000RR v podobě z r.2008 uvidíme jezdit ještě za 10 let ve stejný podobě, nic ve zlým

Honda si splnila svoje ukoly uz v 92-hem, proto ma ted klid. Ducati motor je koncepcne petistovka ze sedmdesatych let upravovana az na 1200. Jenom si rikam (a zdrzenlivy pristup tovarnich pilotu k nove - vychvalovane - zbrani mi trochu nahrava), ze perfektni marketingovy tah a sazka na jednu kartu v podobe nosneho motoru a karbonoveho/hlinikoveho krku rizeni se nejspis malinko mine ucinkem. Zrejme uvazovana paralela - co v GP, to i pro normalni smrtelniky, jim ted u Ducati nebude platit. Nebot v GP lze otocit kormidlo bekem pul roku, ale vyvoj seriovky je tak na 4-5 let.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.2.2012 v 11:29 | Nahoru | #6295

afro-r1 píše: jenom si rikam (a zdrzenlivy pristup tovarnich pilotu k nove - vychvalovane - zbrani mi trochu nahrava), ze perfektni marketingovy tah a sazka na jednu kartu v podobe nosneho motoru a karbonoveho/hlinikoveho krku rizeni se nejspis malinko mine ucinkem...



tohle mi taky napadlo, ale myslim, že můžem bejt úplně klidní - bo ty negativa menší pružnosti rámu se nás všech tady zřejmě vůbec nedotknou možná tak pilotů na úrovni Smrž a vyšší
oni to zas tak úplně naslepo tehdy nevyvíjeli a nějakej Stoner s tim dokonce někde dost vyhrával

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.2.2012 v 11:40 | Nahoru | #6296

oxygen píše: tohle mi taky napadlo, ale myslim, že můžem bejt úplně klidní - bo ty negativa menší pružnosti rámu se nás všech tady zřejmě vůbec nedotknou možná tak pilotů na úrovni Smrž a vyšší
oni to zas tak úplně naslepo tehdy nevyvíjeli a nějakej Stoner s tim dokonce někde dost vyhrával


tenhle rám rozštípat to musí být na mašli
a hlavně jak na panigále poznat když se tohle vyváli že karbonový díl rámu neutrpěl ujmu pry to jde u karbonu špatně zjistit trhliny praskliny a v amatérských podmínkach už vůbec

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.2.2012 v 13:57 | Nahoru | #6297
No vidis. A my ti tu konstruujeme cele karbonove auto - a to bude potrebovat navic opravovat laminatovou karoserii, ne jen vymenit, jako na Desmosedici GP11

U Duc-seriovky je navic hlinikovy ODLITEK ve forme velke krabice. To nemuze byt vubec poddajne (feedback) a navic vyrobne aspon 4mm hrube (tj. tezsi, nez by to muselo byt)

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.2.2012 v 17:07 | Nahoru | #6298
Perňa na Panigale v Hořicích...no to by byl bonbónek

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.2.2012 v 17:18 | Nahoru | #6299

Nikotýn píše: čeče zjistim, ale pochybuju že se podaří ukecat Ducati aby ti půjčili Panigale do Hořic. Byl by to ovšem mazec, uvidíme, zkusíme



...tak já myslím že když mi dva dojdeme za bossem slečnou Papežovou,poklekneme na naše stará kolena a pěkně poprosíme ať půjčí Perňovi do Hořic Panigalku v Esku tak že by se to mohlo podařit Byla by to každopádně PECKA!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.2.2012 v 17:29 | Nahoru | #6300
norihaga> V eSku tak to aby nechal zastavit barák
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35609 Včera v 16:56 oxygen
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist