globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Monster
 
3.3.2007 v 18:03
Ahoj, chtel bych se jen zeptat, co znamenaji ty zkratky a slova v nazvu za obsahem, napr.:<strong>600 i.e.; 600 dark, atd.</strong>.
Diky za odpoved

3 reakcí na tento příspěvek Monster

6.3.2007 v 18:48 | Nahoru | #1
Jak je to s poruchovosti, spousta znamich me od ducati odrazuje.Kazdej me automaticky rekne ducati je poruchova a ma kua drahej servis.Co je na tom pravdy?Je to fama a nebo hola skutecnost?

(reakce na) Monster

6.3.2007 v 22:12 | Nahoru | #2
Milan ZZR>>
hola fama :D

(reakce na) Monster

7.3.2007 v 07:13 | Nahoru | #3
Milan ZZR>

to říkaj jen tu co ducati neměli

ventili se kontrolují po 10tis km , nicméně většinou stačí vyměnit o-kroužky a je to ok

no a rozvoďáky každý 2 roky nebo 20tis. km - toť jediný rozdíly


rozdíl byl u prvních 916tek , ty měli seřízení ventilů po 3000km a při závodním použití max. 1500km a to vznikly ty fámy , navíc po převratu byl problém sehnat díly , nicméně spotřebák je skladem , většina padacích dílů taky - aspoň se s tím chlubí zastoupení a dodací lhůty jsou jak u čeho , já chtěl takový gumový čvoncky mezi sedlem a rámem - rozčilovlo mě pochodování sedla při prudkém brždění a akceleraci , cena 15kč za jeden je jich tam 6 a tak za 90kč vyřešen problém, a hlavně mě takovou kokotinu co nikdy neobjednávali dodali do 14ti dnů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster

7.3.2007 v 07:32 | Nahoru | #4
Milan ZZR>

jo a na motorce mám cca 30tis - reálnejch, ventily - jen jednou prohazovali podložky mezi sebou a jednu vyměnili (mění kus za kus a tak je to bez finanční zátěže)
já nejl 15 tisíc, a očividně opotřebení odpovídalo 15ti když jsem kupoval a teď těm cca 30 odpovídá taky - ve 22 tis km jsem měnil řetězovku - byla tam ještě originální z 98 roku - by tam vyražen , brzdový desky mám furt oboje originální z 98 roku

jedinej problém byl , že předchozímu majiteli vyprskla kyselina z akumulátoru na konektor čidla škrtící klapky tak odešel konektor

suchá spojka mě vydržela 30tisíc km

a podotýkám že nejezdím zas tak pomalu ale vychytnávám si elasticitu a rád vytáhnu motorku plynem ze zatáčky , jel jsem i jeden CEC

jediný co pěkně mizí jsou pneu , kupuju lepidla a i nalepidle ch najezdím cca 4000km jna jetou sadu. BT002 vydržela nejmíň, 3x buchlováky tam a zpět a smetl jsem kraje úplně, pře tím tam bylo tak 1,5-2mm , a na středu mě zbylo cca 4mm a to jsem tu gumu kupoval jetou pak jsem neměl na přezutí tak jsem ojezdil střed a do pneuservisu jsem dojel s gumou co neměla nikde ani desetinku mm vzorku , kamoši se mě smáli a zvěstovali že si namelu kokos, naštěstí ne , klepklepklep , musim zaklepat na dřevo
no a servisák nevěřil svým očím a ani mě nechtěl věřit to jak se mě to povedlo prý takhle sjetou gumu viděl poprvé v životě

jeden kamoš si koupil jetou BT002 a neznal ji , tudíž nevěděl že na kraji je taky nějakej zářez jako vzorek , nicméně tak 1,5cm dlouhej kontrolní , říkal jsem mu ať ju zahodí a koupí jinou, nebo si namele kokos , protože měl smetené boky naprosto. nevyměnil a pak lakoval celou motorku a šrouboval nějakej ten vzácnej kov do nohy , otázkou je kolik % byla nezkušenost , R1 po jawě 350ce , a kolik guma, no já ho varoval , že má jezdit jen rovně a to do servisu přezout
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist