Diky za odpoved
3 reakcí na tento příspěvek Monster
to říkaj jen tu co ducati neměli
ventili se kontrolují po 10tis km , nicméně většinou stačí vyměnit o-kroužky a je to ok
no a rozvoďáky každý 2 roky nebo 20tis. km - toť jediný rozdíly
rozdíl byl u prvních 916tek , ty měli seřízení ventilů po 3000km a při závodním použití max. 1500km a to vznikly ty fámy , navíc po převratu byl problém sehnat díly , nicméně spotřebák je skladem , většina padacích dílů taky - aspoň se s tím chlubí zastoupení a dodací lhůty jsou jak u čeho , já chtěl takový gumový čvoncky mezi sedlem a rámem - rozčilovlo mě pochodování sedla při prudkém brždění a akceleraci , cena 15kč za jeden je jich tam 6 a tak za 90kč vyřešen problém, a hlavně mě takovou kokotinu co nikdy neobjednávali dodali do 14ti dnů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster
jo a na motorce mám cca 30tis - reálnejch, ventily - jen jednou prohazovali podložky mezi sebou a jednu vyměnili (mění kus za kus a tak je to bez finanční zátěže)
já nejl 15 tisíc, a očividně opotřebení odpovídalo 15ti když jsem kupoval a teď těm cca 30 odpovídá taky - ve 22 tis km jsem měnil řetězovku - byla tam ještě originální z 98 roku - by tam vyražen , brzdový desky mám furt oboje originální z 98 roku
jedinej problém byl , že předchozímu majiteli vyprskla kyselina z akumulátoru na konektor čidla škrtící klapky tak odešel konektor
suchá spojka mě vydržela 30tisíc km
a podotýkám že nejezdím zas tak pomalu ale vychytnávám si elasticitu a rád vytáhnu motorku plynem ze zatáčky , jel jsem i jeden CEC
jediný co pěkně mizí jsou pneu , kupuju lepidla a i nalepidle ch najezdím cca 4000km jna jetou sadu. BT002 vydržela nejmíň, 3x buchlováky tam a zpět a smetl jsem kraje úplně, pře tím tam bylo tak 1,5-2mm , a na středu mě zbylo cca 4mm a to jsem tu gumu kupoval jetou pak jsem neměl na přezutí tak jsem ojezdil střed a do pneuservisu jsem dojel s gumou co neměla nikde ani desetinku mm vzorku , kamoši se mě smáli a zvěstovali že si namelu kokos, naštěstí ne , klepklepklep , musim zaklepat na dřevo
no a servisák nevěřil svým očím a ani mě nechtěl věřit to jak se mě to povedlo prý takhle sjetou gumu viděl poprvé v životě
jeden kamoš si koupil jetou BT002 a neznal ji , tudíž nevěděl že na kraji je taky nějakej zářez jako vzorek , nicméně tak 1,5cm dlouhej kontrolní , říkal jsem mu ať ju zahodí a koupí jinou, nebo si namele kokos , protože měl smetené boky naprosto. nevyměnil a pak lakoval celou motorku a šrouboval nějakej ten vzácnej kov do nohy , otázkou je kolik % byla nezkušenost , R1 po jawě 350ce , a kolik guma, no já ho varoval , že má jezdit jen rovně a to do servisu přezout