Diky za odpoved
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster
jo a na motorce mám cca 30tis - reálnejch, ventily - jen jednou prohazovali podložky mezi sebou a jednu vyměnili (mění kus za kus a tak je to bez finanční zátěže)
já nejl 15 tisíc, a očividně opotřebení odpovídalo 15ti když jsem kupoval a teď těm cca 30 odpovídá taky - ve 22 tis km jsem měnil řetězovku - byla tam ještě originální z 98 roku - by tam vyražen , brzdový desky mám furt oboje originální z 98 roku
jedinej problém byl , že předchozímu majiteli vyprskla kyselina z akumulátoru na konektor čidla škrtící klapky tak odešel konektor
suchá spojka mě vydržela 30tisíc km
a podotýkám že nejezdím zas tak pomalu ale vychytnávám si elasticitu a rád vytáhnu motorku plynem ze zatáčky , jel jsem i jeden CEC
jediný co pěkně mizí jsou pneu , kupuju lepidla a i nalepidle ch najezdím cca 4000km jna jetou sadu. BT002 vydržela nejmíň, 3x buchlováky tam a zpět a smetl jsem kraje úplně, pře tím tam bylo tak 1,5-2mm , a na středu mě zbylo cca 4mm a to jsem tu gumu kupoval jetou pak jsem neměl na přezutí tak jsem ojezdil střed a do pneuservisu jsem dojel s gumou co neměla nikde ani desetinku mm vzorku , kamoši se mě smáli a zvěstovali že si namelu kokos, naštěstí ne , klepklepklep , musim zaklepat na dřevo
no a servisák nevěřil svým očím a ani mě nechtěl věřit to jak se mě to povedlo prý takhle sjetou gumu viděl poprvé v životě
jeden kamoš si koupil jetou BT002 a neznal ji , tudíž nevěděl že na kraji je taky nějakej zářez jako vzorek , nicméně tak 1,5cm dlouhej kontrolní , říkal jsem mu ať ju zahodí a koupí jinou, nebo si namele kokos , protože měl smetené boky naprosto. nevyměnil a pak lakoval celou motorku a šrouboval nějakej ten vzácnej kov do nohy , otázkou je kolik % byla nezkušenost , R1 po jawě 350ce , a kolik guma, no já ho varoval , že má jezdit jen rovně a to do servisu přezout