paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol

Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 20:56 | Nahoru | #1

Bubrak-ZX10R píše: Hlavne ze s V2 se pod 4tis neda pridat vubec plyn aniz by se motorka nerozpadla. Krom toho K5 ma kroutak lepsi nez kdejakej V2 a me osobne je kroutak u zadku.



Ech...Kroutící moment chápu jako tu sílu,kterou motor dokáže vyvinout,výkon jako schopnost motoru mi tu sílu co nejrychleji dodat...
Jak teda ty,elitní "rovnoletec" fóra můžeš napsat takovou koninu,jako že ti je krouťák u prdele??

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 21:28 | Nahoru | #2
Ďuričko> ale bubrak ma pravdu, temer zadnej litr V2 netahne tak jako litr V4. A jeden z hlavnich dukazu, je ten ze v nizkejch je V2 ucukany a nepouzitelny...jede az ve stredu a v patek umre. Ale litr V4 jede od pondeli uz od rana a plynule to tam sere vic a vic az do nedelniho vecera kde te utne večerka, páč druhej den vstavas brzo do prace (rozumněj omezovač a ranní šichta s dalšim kvaltem zas až do něděle

e: kurva to je metaforický až to dveřma tříská no nic, radši už neska psát (pít) nebudu

Naposledy editováno 19.10.2013 21:31:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 22:37 | Nahoru | #3

Ďuričko píše: Ech...Kroutící moment chápu jako tu sílu,kterou motor dokáže vyvinout,výkon jako schopnost motoru mi tu sílu co nejrychleji dodat...
Jak teda ty,elitní "rovnoletec" fóra můžeš napsat takovou koninu,jako že ti je krouťák u prdele??



Ty si zacal spojovat kroutak s prvnima 5tis otacek. V tom smyslu je mi u zadku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist