jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
PetrXX píše: Lama dotaz: na kolik teď na podzim foukáte? Já měl na K6 předpisových 2.5 / 2.9 bar, a posledně mi lehce ustřelilo přední kolo a mírně jsem se připosral tady se teď solidně ochladilo, tak uvažuju ubrat tlak. Jezdím teda hlavně zatáčky, mám tady za rohem takový červenohorský sedlo na steroidech.. Gumy mám docela lepivý Michelin, typ teď z hlavy nevím.
Nějaké univerzální doporučení teď na podzim? Slyšel jsem 2 - 2.2 / 2.5, někdo dává i míň..
Hele nevim, ale moderni i okruhovy gumy se foukaj cca 2.4 predek za tepla (pirelli/metzeler). Nekdy davam klidne i 2.5. Pokud jsou 2.2 a min, tak motorka nezataci, a je jak "gumova". Takze si nedokazu predstavut s tim jezdit.
A kdyz neco montuju na okruhovce kterou mam na slicku, a chci to studeny jen projet ze vsechno funguje, tak musim prifouknout z tech studenejch cca 2.1 na 2.4/5 za studena, aby to fungovalo normalne a dalo se na tom ject. Jinak je to jak "na zvejkacce".
Takze ufukovat to na 2 atmosfery bych rozhodne nedoporucil. A ze bys to ve studenym pocasi na silnici nejak zasadne "zahral" aby ti stoupnul tlak o vic nez 1 desetinu si nedokazu moc predstavit. Ale treba valis jako na MANu, a pokud prijedes s gumou co ma 80°C, tak fajn, tam se z 2.2 dostanes na tech cca 2.4 mozna 2.5.
Edit: PS: zrovna ted v patek sem v sosnovy klukovi dofukoval hypermotarda, mel tam nejaky rosso II tusim ? a mel v predku 2.1, dofoukli jsme na 2.5 a rikal ze je motorka "nebe a dudhy", jak kdyz mu ji nekdo vymeni. Ze to konecne funguje a zataci.
Naposledy editováno 19.09.2022 17:05:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Nerad bych zjistil, že jsem měl třeba ubrat na tlaku v gumě po tom, co s tím někde švihnu, no :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 57 | 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |