jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
BlackSabbath píše: K5/6. Proč? Protože to je prostě ten pravej TOP masakr...A pokud čtyřválec pro radost, tak už ani diskuze není vůbec třeba.
Něco jsem zaslechl, že k5 a k6 jsou povedené, ale měl jsem za to, že jde o Urban legends :)
PetrXX píše: Hele, ostrostřelci, uvažuju zas trochu začít blbnout a po crashi na SMR si udělat radost čtyřválcem (v menopauze jsem zkusil Harley a fakt to není pro mě). Zatím mám v hlavě litr GSXR K7, ale nebráním se zařadit do výběru cokoli jiného. Finančně bych se chtěl držet někde kilo, kilo pade. Ježdění svižnej průlet, vyloženě pro radost. Servisovat si umím sám, ale zas v tom nechci furt ležet.
Po čem byste sáhli a proč?
zx10 06 07. Je to kawasaki, a vypada nejlip ze vsech modernich. To ze neco jede vic nebo min a obratnost starsi je lepsi bych u sportovniho litra hodil za hlavu protoze u prumernyho pilota to nema smysl resit.
Samozrejme sem na tom nikdy nejel :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
PetrXX píše: Něco jsem zaslechl, že k5 a k6 jsou povedené, ale měl jsem za to, že jde o Urban legends :)
Stačí se podívat po netu, časopisech, atd. Myslím, že výraz "legenda" si hodně rychle ověříš sám...A nebo se projeď.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Dejf> jak jseš vysokej? Mě osobně se vzhledově víc páčí gixxer, ale nejsem tam ještě 100%, proto je pro mě docela důležitý, co tady píšete :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
PetrXX píše: BlackSabbath> Co to praskání rámu?
Dejf> jak jseš vysokej? Mě osobně se vzhledově víc páčí gixxer, ale nejsem tam ještě 100%, proto je pro mě docela důležitý, co tady píšete :)
Už jsem to tady několikrát psal. Zkontroluj, jestli je nalepená výztuha a neřeš to dál.
Tady zkusím postnout scan pár stránek anglickýho časopisu Practical Sporbikes z letošního června. Můžeš se přesvědčit. Angláni obecně se ke K5 často vrací a mají ji za top stroj dosud.
Edit. Tak kvalita po vložení sem není nic moc. Kdyby jsi to chtěl poslat nějak soukromě, ozvi se v SZ.
Naposledy editováno 01.08.2021 13:28:06
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Co jsem vykoumal, tak na k5 a k6 byla svolávačka na zpevnění rámu u krku, tzn asi by tam měla být záplata na zpevnění.
Jaký je rozdíl mezi k5 a k6?
Tady kousek v Medlešicích mají jednu hezkou K6..
PetrXX píše: BlackSabbath> Dík.
Co jsem vykoumal, tak na k5 a k6 byla svolávačka na zpevnění rámu u krku, tzn asi by tam měla být záplata na zpevnění.
Jaký je rozdíl mezi k5 a k6?
Tady kousek v Medlešicích mají jednu hezkou K6..
Ano, byla svolávací akce na rám. Rám zkontrolují a nalepí výztuhu. V případě mikroprasklin dodají nový rám.
Rozdíl mezi 2005 a 2006 je pouze v barevných variantách a polepech.
Nevypadá špatně. Jen samopelky navíc, jiná závaží, výfuk, kotouče, držák SPZ a drobnosti. Nic zásadního. Takhle z fotek OK.
Naposledy editováno 01.08.2021 13:56:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
PetrXX píše: Hele, ostrostřelci, uvažuju zas trochu začít blbnout a po crashi na SMR si udělat radost čtyřválcem (v menopauze jsem zkusil Harley a fakt to není pro mě). Zatím mám v hlavě litr GSXR K7, ale nebráním se zařadit do výběru cokoli jiného. Finančně bych se chtěl držet někde kilo, kilo pade. Ježdění svižnej průlet, vyloženě pro radost. Servisovat si umím sám, ale zas v tom nechci furt ležet.
Po čem byste sáhli a proč?
Za kilopade gsxr k7 a výš, nebo ZX10R 08 a výš, litrovýho fároše tu generaci do 08 nebo pak od 2011, nebo r1 od 07. Výběr je velkej.
U gen1 ZX10R může být problém pokud bys musel řešit altík, ty podložky už se nedělají, takže s číslem motoru 18xxx+ (vylepšenej altík)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Za kilopade gsxr k7 a výš, nebo ZX10R 08 a výš, litrovýho fároše tu generaci do 08 nebo pak od 2011, nebo r1 od 07. Výběr je velkej.
U gen1 ZX10R může být problém pokud bys musel řešit altík, ty podložky už se nedělají, takže s číslem motoru 18xxx+ (vylepšenej altík)
Pokud vím, tak chtěl zábavnou motorku. To z toho není snad žádná...
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Že asi zrychlím s tím počítám, na druhou stranu už přeci jen uvažuju jinak než před lety, tak se z toho snad neposeru tak, abych si nepohlídal pravé zápěstí, no.. alfa a omega všeho bude fungující podvozek a brzdy. Pokud do té k6 vletím, tak to bude asi jediné, co budu řešit na prvním místě. Funkčnost a nastavení podvozku a brzd.
PetrXX píše: assassin> Jo to chápu, že to na jedničku točí do kila a na dvojku atakuje 180. To mě docela vadilo u 2V, ve 3/4 otáček dobrý a pak to umřelo, pořád bylo potřeba si hlídat kolik to točí a mít adekvátně skopáno před zatáčkou.. k6 má sto koní od 7 tisíc s plynulým nárůstem do 160k při dvanácti tisíc rpm, to střední pásmo a dobrá kontrola nad ním zní hodně slibně.
Že asi zrychlím s tím počítám, na druhou stranu už přeci jen uvažuju jinak než před lety, tak se z toho snad neposeru tak, abych si nepohlídal pravé zápěstí, no.. alfa a omega všeho bude fungující podvozek a brzdy. Pokud do té k6 vletím, tak to bude asi jediné, co budu řešit na prvním místě. Funkčnost a nastavení podvozku a brzd.
Projeď to a uvidíš. Kdyžtak můžu pak dát tipy, co a jak poladit.
BlackSabbath píše: Pokud vím, tak chtěl zábavnou motorku. To z toho není snad žádná...
Tak to ať si koupí to osmikilo co mám já, v F3 nebo B3 se do kilopade pořídit dá. To je zábavný až na půdu, ale zas to nesplňuje ten požadavek nehrabat se v tom
Naposledy editováno 04.08.2021 18:42:35
K5 supr spodek, skoro jako K1, zabavna, lehounka, vrsek jako zx10... Tahne v celym rezimu, krasnej design, nahovno brzdy (staci dobrou pumpu), divnej podvozek, hlavne zadek ale u K1 stacilo pritvrdit, supr ovladatelnost, vaha a prubeh jako tank... Absolutne strasnej, odpornej a uplne zalostnej posez!!!! Sedis jakoby v motorce, riditka uzky a divnej sklon, sedacka mezi nohama uzka ale nadrz banata a tlusta jako krava jak u stary K1....
ZX10r... Strasne psycho prubeh vykonu, takovej dvoutaktni, jakoze to jede ale najednou tam mas vsechno, bezkonkurencni ovladatelnost, lehka vaha, spickovej posez, hodne vahy na rukou, nahovno brzdy v zakladu, podvozek dobrej a tuzsi, diky kratkymu rozvoru hodne divoka ale i zabavna, mezitim co jiny motorky budes znat, tohle te bude porad prekvapovat.
Oba bajky jsou supr, jsou uplne jiny ale zaroven dost podobny, design u obou je top a nemuzu se dodnes vynadivat na zx i k5.
Moje rada, vyber podle stavu a co te bude bavit vic good luck
Naposledy editováno 04.08.2021 19:13:35
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
andrewsb píše: SLEEPER> Myslíš SC 59 nebo SC 57?
Zapomnel jsem napsat , myslim motorky z r. 05, takze sc57 (59 je uz vubec dobra).
Ja vim, ze na silnici je to pro mnohe a kor tady ve vlaknu, nudnej vysavac, ale uz i tohle hondí rro ma velmi dobry handling a neuveritelnou stabilitu v naklonu.
Ja bych toho farose asi taky nechtel, ale ciste jako okruhovka v serii, jede lip nez zx10 nebo gsxr.
Stejne jak v r. 09 nic jineho nez s1000rr na okruh neexistovalo (pokud jsi to s okruhy myslel poradne), tak v r. 05 byly zase topky 1000rr a prevazne 600rr.
V provozu asi nejrychlejsi ta K5 kvuli spodku, ale stejne je to jenom o tom, kdo se chce vratim domu a kde pro titul "borce vyjizdky" riskne vsechno (samo se bavim o lidech, kteri umi jezdit kolena atp., ne o mrdalcich a jednoho rychlika).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: Sleeper: ja mel R1 2005 a taky bych se na okruhu s ni spraskal, ale zdaleka me tak nebavila jako ZX. takze to vubec neni blby.
Je to tak. Absolutne to nemyslim jako nejakou provokaci na masakr vlakno, ale ty user friendly motorky, jsou na okruhu rychlejsi nez ty emoční bajky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Trochu lip uz fungovala 06-07 ale porad to motorove nebylo ono. Az 08+ konecne fungovala a byla supr, jenze zas spolehlivost nula.
Z tech rocniku na okruhu byla nejlepsi R1
Naposledy editováno 06.08.2021 13:07:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: SLEEPER> Blbost ? rr 04 se nechytalo na zadnyho litra, dokonce ani na k3 na okruhu a to si mohl prevodovat jak si chtel.... Kluci tady RR meli, na provoz supr komplet i kdyz motor chabrus ale okruh se nechytal pokud v ni nebylo nasypano.
Zadna blbost.
Vzdyt tu pisu, ze rychly cas na okruhu zdaleka neni o tech par koni navic, pokud se teda zrovna nejmenujes Biaggi a nemas zavodni special, ale o te stabilite a tu cebra vzdy mela vybornou.
Kdyby ses drive podival na (treba nemecke) agentury, prevazna vetsina ty hondy bude mit. A absolutne nic proti K3/4, ale vsichni na tehle motorkach padali na predek, mluvilo se o nejake horsi geometrii či co.
Mas moznost zajet si do Mostu nebo treba do Sosny a sam poznas, na kolik cas na kolo ovlivni 170 vs. 180+ koni.
,
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 57 | 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |