jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Johnny83 píše: taky si pár testů z tý doby pamatuju a je pravda, že u Kawy podvozek motoru moc nestíhal, zřejmě i díky nejkratšímu rozvoru. Ohledně motorů, to byla právě ta doba, kdy se to začalo hnát do nesmyslů, když jsem měl kdysi ještě ZX7R a půjčil si kámošovu R1 04, taky mi pocitově přišlo, že ta sedma jede dole líp. Ale tak o tý R1 to bylo známo, pětiventil, točila suverénně nejvíc, všechno nahoře. Věřím že ZX10 a K5 měli ty výkonový křivky ještě pěkně hutný, navíc nezkurvený euro normama. A dneska už se prostě hraje na čísla, dávno se překlenula hodnota 200 koní a nikdo si asi nelajzne vypustit SS litra se 150 koňma, ale silnějším spodkem a středem s tim, že je to vhodnější do provozu. Od toho jsou tady ty naháče. Jen Honda ještě jakž takž bere ohled na silniční jezdce, ale zřejmě na to doplácí ve WSBK
Suzuki má ten systém variabilní vačky, takže jí jde taky o střed otáček.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
matt píše: to byl až takovej rozdíl jo to je mazec a pak tu písí lidí, že poznají 5 koní
já měl možnost přímo srovnat Z800 a Z900 a tá devítka byla úplně o level jinde (motorově) podvozek byl +- stejnej, ale ta devítka oproti 8ce letěla jak z praku
Na TL jsem vic tahal, protoze mi prislo, ze to nejede. Kdybych držel na max i tu kawu tak by rozdíl nebyl tak velkej. Treba na Dube s dejfem jsem držel tele na doraz abych se te fz8 udržel na motor - nejspis byl Dejf o neco rychlejsi pilot takze jsem to kompenzoval par koníkama navrch, ale i tak rozdíl nula nic
Naposledy editováno 17.07.2019 11:33:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
BlackSabbath píše: Suzuki má ten systém variabilní vačky, takže jí jde taky o střed otáček.
suzuki jsem jako jedinou z těch novejch jel a je fakt, že to na můj vkus jelo fakt strašně. Ale bylo to po dlouhý době na supersportu a navíc nemůžu porovnat s ničim adekvátnim, takže jsem radši jen šoupal nohama já bych si každopádně nedovolil tvrdit že litr dole nejede ani dneska, jen ten trend už je jinde
Naposledy editováno 17.07.2019 11:42:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
assassin píše: Na TL jsem vic tahal, protoze mi prislo, ze to nejede. Kdybych držel na max i tu kawu tak by rozdíl nebyl tak velkej. Treba na Dube s dejfem jsem držel tele na doraz abych se te fz8 udržel na motor - nejspis byl Dejf o neco rychlejsi pilot takze jsem to kompenzoval par koníkama navrch, ale i tak rozdíl nula nic
vono to ma celkem kratky kvalty, i proti konkurenci napr z750. Ty sem ujel dycky a nad 200 zas naopak. To samy R6, Fz1. Do 180 +- stejne, pak ti zacne mirne odjizdet a 200+ uz mas smulu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dejf. píše: vono to ma celkem kratky kvalty, i proti konkurenci napr z750. Ty sem ujel dycky a nad 200 zas naopak. To samy R6, Fz1. Do 180 +- stejne, pak ti zacne mirne odjizdet a 200+ uz mas smulu.
to bych nevěřil, že to tak bude. no hold každá je jinak zpřevodovaná3 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 17.07.2019 12:20:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
assassin píše: Na TL jsem vic tahal, protoze mi prislo, ze to nejede. Kdybych držel na max i tu kawu tak by rozdíl nebyl tak velkej. Treba na Dube s dejfem jsem držel tele na doraz abych se te fz8 udržel na motor - nejspis byl Dejf o neco rychlejsi pilot takze jsem to kompenzoval par koníkama navrch, ale i tak rozdíl nula nic
to musím byt masakr držet TL do tvrda1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 17.07.2019 12:22:39
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: Teď v sobotu je v Kladrubech každoroční Keep Respect Day - přijeďte si tam taky udobřit motobohy a těm na vozejčku trochu pomoct se životem pokecat můžem tam, i stánků s jídlem a pitím je tam dost...
Když jsem tam byl naposled, tak mi blonďatej baťoh nedal a krátce nato jsem to rozstřík, tak já asi nic hele
FiZzeR píše: Když jsem tam byl naposled, tak mi blonďatej baťoh nedal a krátce nato jsem to rozstřík, tak já asi nic hele
No to je jasný, že kdyby baťoh dal, nemusels stříkat do škarpy, žejo... ale s tou humanitární akcí to prosimtě souvisí jak?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Johnny83 píše: suzuki jsem jako jedinou z těch novejch jel a je fakt, že to na můj vkus jelo fakt strašně. Ale bylo to po dlouhý době na supersportu a navíc nemůžu porovnat s ničim adekvátnim, takže jsem radši jen šoupal nohama já bych si každopádně nedovolil tvrdit že litr dole nejede ani dneska, jen ten trend už je jinde
jenže nový gsxr jede dole právě docela dobře, oproti zx10 a r1. Tady se vždycky něco konkrétního napíše, a vyjde z toho u ostatních že všechny nový litry jedou dole nanic. BMW jede taky hodně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Stev píše: jenže nový gsxr jede dole právě docela dobře, oproti zx10 a r1. Tady se vždycky něco konkrétního napíše, a vyjde z toho u ostatních že všechny nový litry jedou dole nanic. BMW jede taky hodně.
ty jo teď na to koukám a brambora dole dokonce nejsilnější, klobouk dolů, tam bych tipoval Italy nebo Hondu, ale ta chudák moc neexceluje nikde. Asi ten motor dělala ta samá parta, která navrhovala ten původní pro F1
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
teď slibujou že udělají konkurenci ducne a bautista jim to usnadnil a tak ani nic dělat nebudou nebo neudělají to nejvíc top co můžou a bude z toho nějakej kompromis -a stejne to bude limitovka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Trochu me mrzi honda. Jakoby jim bylo jedno, ze se ve wsbk placaj uz leta. Maj marqueze a to jim "staci". Resp. tam sou holt ty prachy a reklama pro bezny zakazniky, ne v upadajicim sbk, no...
Naposledy editováno 17.07.2019 13:13:22
Sonicek píše: GRASSEL> nejsem si úplně jistej, ale podle mě to vyhrálu sůza, pak R1 a pak až ninja, ale třeba se pletu. na ninju říkali, že její projev není to co je na drom nejlepší no...ale taky tam jezdili hned nějak z jara, bylo pár stupňu....já si to četl několikrát když jsem koupil K4 a říkal, že jsem jsem udělal dobře
Hele zkus to někde najít, já to nevyhrabal a na netu to taky nikde není, ale na 80% byla desina první, na 20% druhá ... další určitě neeee
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dark-demon píše: Sobota nebo nedele bych asi dal
No tak můžem domluvit tu neděli .... počkáme co na to Bubrak ....
Takže fizz, možná Michal žabák, já, ty .....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 57 | 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |