jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Proč to nikdo nechce koupit, když je to takovej masakr
Protože by to musel nejdřív pochválit Pepa Sršeň, všech mentorů král
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: kawafil: a co si upravoval na 06? a 05 je podobne dole siroka ze bys taky drel kapotama? ja jen Nofear jezdil se seriovkou 05 Most za 1:46 a brno 2:16 a na kapoty si nestezoval, ale mozna kazdy ma jiny styl
jo jo Nofear měl asi stejny upravy jako ja na 06ce s tim rozdilem že měl laminatovy kapoty,ja sem na ni zajel 46.5 i se světlama,laminaty sem si pořidil až ted,přeci jen jsou v tom ted uplně jiny penize1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
kawafil píše: jo jo Nofear měl asi stejny upravy jako ja na 06ce s tim rozdilem že měl laminatovy kapoty,ja sem na ni zajel 46.5 i se světlama,laminaty sem si pořidil až ted,přeci jen jsou v tom ted uplně jiny penize
to ses dobrej no, ja tam mam top 2:00, sem opatrnej a nemuzu to nejak prepnout v hlave ale bavi me to a jezdim pro radost tak v poho, ale chtel bych to malinko stahnout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
7805
Fugo píše: Rebel83> mám někde pod levou kapotou na nějaký části rámu přišroubován obvod 7805, do něj jde 12V přes vypínač nebo můžeš třeba od světla aby to šlo po startu a z něj jde 5V/1A od něj už jde kabel s microUSB koncovkou, je ještě potřeba propojit dva dráty (ty vnitřní co jsou v konektoru, krajní jsou napájení) v tom kabelu aby to nabíjelo na max a utáhlo to navi v tel a necucalo to tel baterku.
7805
Jináč by se mi líbilo aby zásuvka jela až po zapnutí klíčku
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
www.stualarm.cz/produkt/34509-cl-zasuvka-ve-vodeodolnem-drzaku/
Naposledy editováno 31.05.2014 17:34:43
Fugo píše: tak potom použij tuhle, má uvnitř vybrání pro ty plechy na protikusu, ty plechy do těch prolisů zacvaknou a nemusíš stála za jízdy kontrolovat adaptér jestli má kontakt a nabíjí, pokud má jet už po zapnutí klíčku bez startu tak přes relé kdy cívku relé bude spínat + od parkovaček, pokud po startu tak zase buď relé kdy cívku bude spínat + od potkávací a nebo se můžeš napojit přímo na potkávačku ten ca 1A navíc to snese...
www.stualarm.cz/produkt/34509-cl-zasuvka-ve-vodeodolnem-drzaku/
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Fugo píše: klasický spínací relé www.motorkarskejkram.cz/fotky23541/fotos/_vyr_18631278.jpg vývod 85 třeba kostra, vývod 86 + od potkávaček, vývod 30 + od baterky a poslední vývod půjde na spodek zásuvky, obal zásuvky na kostru.
dikec1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
od loni mam vzadu BT016 (koupena za 1200,- na SK, lehce jeta z okruhu), najeto 5tis a jeste da dost, vzorek je tak 2mm, cili 3-4tis da, nicmene 14.7. jedu s racetrackem Brno a tam nazuju lehce jetou sadu co sem koupil taky pred 2 lety za 2tis cili ten soucasnej predek uz pude pryc (misty nema vzorek) a zadek asi jeste bude na pozdejsi dojeti
Bubrak-ZX10R píše: jen pro zajimavost na predni gume mam 14tis km, GP racer, nazuto pred 2 lety , koupil sem tehda celou sadu novou, 4 roky uskladnenou, za 3tis, na zadni sem najel 9tis a prezul ji loni na SK kdyz sem ji pichnul a nedrzel tam 2.-4. knot, kdy ten prvni ufukoval trochu, ale jeste by neco dala, urcite 2-3tis
od loni mam vzadu BT016 (koupena za 1200,- na SK, lehce jeta z okruhu), najeto 5tis a jeste da dost, vzorek je tak 2mm, cili 3-4tis da, nicmene 14.7. jedu s racetrackem Brno a tam nazuju lehce jetou sadu co sem koupil taky pred 2 lety za 2tis cili ten soucasnej predek uz pude pryc (misty nema vzorek) a zadek asi jeste bude na pozdejsi dojeti
To jsou slušný porce kilometrů, měl jsme taky sadu z okruhu D212 a zadek mi vydržel 5tis km. Teť mám nazutou sadu S20evo tak uvidim co vydržeji.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Musim trenovat
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: ozz: stopi bych se chtel taky naucit, ale na to asi nemam odvahu porad
Tak zacit to trenovat zrovna na SS je trosku .... slozita cesta Ale pravda ze R6ka jde na cumak hned, staci lehce primacknout predek, ale na dromu bych radeji zadek udrzel na zemi.
ZAto s trialem byl fakt problem Ale uz vim jak na to ... a je to velka psina Ale preletet fakt nechci >:) Neda se zamacknout zadni brzda jako u jizdy po zadnim :/
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |