globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

30.5.2014 v 14:06 | Nahoru | #3301
kawafil: a co si upravoval na 06? a 05 je podobne dole siroka ze bys taky drel kapotama? ja jen Nofear jezdil se seriovkou 05 Most za 1:46 a brno 2:16 a na kapoty si nestezoval, ale mozna kazdy ma jiny styl

ZX10R je masakr nejvetsi!

30.5.2014 v 14:10 | Nahoru | #3302
kawafil: a tu TC asi zkus vyreklamovat

co si vzpominam tak zas Oxygen si s 08 liboval, jak to na zadnyho hasana nejde s tou KIMS, a to by mela byt SKTRC mnohem lepsi zejo

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

30.5.2014 v 14:11 | Nahoru | #3303
Proč to nikdo nechce koupit, když je to takovej masakr

ZX10R je masakr nejvetsi!

30.5.2014 v 14:23 | Nahoru | #3304

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

30.5.2014 v 14:45 | Nahoru | #3305

FiZzeR píše: Proč to nikdo nechce koupit, když je to takovej masakr



Protože by to musel nejdřív pochválit Pepa Sršeň, všech mentorů král

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

30.5.2014 v 14:47 | Nahoru | #3306

Sefo píše: Protože by to musel nejdřív pochválit Pepa Sršeň, všech mentorů král



(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

30.5.2014 v 15:26 | Nahoru | #3307

Sefo píše: Protože by to musel nejdřív pochválit Pepa Sršeň, všech mentorů král

dobré

ZX10R je masakr nejvetsi!

30.5.2014 v 18:45 | Nahoru | #3308
Vše beru z5 ,tak sem dal dnes do stavu uprav 14ku co byla 06,tj 1zub - pastorek,recovej KN a je tam zatim jen koncovka leo vince,čekam ješte na eliminaci katiku ale to pak musi na brzde naladit,TC vypnout a oho vono to jede po zadech jak sfina ani se mi nezdalo že to střili do vejfuku když ma chudou směs,kurna už aby byla ta roura a Murkin ladil +8ps

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

30.5.2014 v 19:05 | Nahoru | #3309

Bubrak-ZX10R píše: kawafil: a co si upravoval na 06? a 05 je podobne dole siroka ze bys taky drel kapotama? ja jen Nofear jezdil se seriovkou 05 Most za 1:46 a brno 2:16 a na kapoty si nestezoval, ale mozna kazdy ma jiny styl

jo jo Nofear měl asi stejny upravy jako ja na 06ce s tim rozdilem že měl laminatovy kapoty,ja sem na ni zajel 46.5 i se světlama,laminaty sem si pořidil až ted,přeci jen jsou v tom ted uplně jiny penize

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2014 v 08:32 | Nahoru | #3310
Nemáte někdo na kawě USB zásuvku? Hledám pro ní vhodnou parcelu
Nedávno jsem byl totiž v Polsku a u koncentráku jsem měl 5% baterky v navigaci. Jediný název (Cieszyn) který jsem znal nikde na značkách nebyl




ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2014 v 09:32 | Nahoru | #3311
normalne z baterky pod sedacku

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2014 v 09:33 | Nahoru | #3312

kawafil píše: jo jo Nofear měl asi stejny upravy jako ja na 06ce s tim rozdilem že měl laminatovy kapoty,ja sem na ni zajel 46.5 i se světlama,laminaty sem si pořidil až ted,přeci jen jsou v tom ted uplně jiny penize



to ses dobrej no, ja tam mam top 2:00, sem opatrnej a nemuzu to nejak prepnout v hlave ale bavi me to a jezdim pro radost tak v poho, ale chtel bych to malinko stahnout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2014 v 14:03 | Nahoru | #3313
Rebel83> mám někde pod levou kapotou na nějaký části rámu přišroubován obvod 7805, do něj jde 12V přes vypínač nebo můžeš třeba od světla aby to šlo po startu a z něj jde 5V/1A od něj už jde kabel s microUSB koncovkou, je ještě potřeba propojit dva dráty (ty vnitřní co jsou v konektoru, krajní jsou napájení) v tom kabelu aby to nabíjelo na max a utáhlo to navi v tel a necucalo to tel baterku.

7805

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2014 v 16:46 | Nahoru | #3314

Fugo píše: Rebel83> mám někde pod levou kapotou na nějaký části rámu přišroubován obvod 7805, do něj jde 12V přes vypínač nebo můžeš třeba od světla aby to šlo po startu a z něj jde 5V/1A od něj už jde kabel s microUSB koncovkou, je ještě potřeba propojit dva dráty (ty vnitřní co jsou v konektoru, krajní jsou napájení) v tom kabelu aby to nabíjelo na max a utáhlo to navi v tel a necucalo to tel baterku.

7805

to je na mě moc složité
Jináč by se mi líbilo aby zásuvka jela až po zapnutí klíčku

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2014 v 17:34 | Nahoru | #3315
tak potom použij tuhle, má uvnitř vybrání pro ty plechy na protikusu, ty plechy do těch prolisů zacvaknou a nemusíš stála za jízdy kontrolovat adaptér jestli má kontakt a nabíjí, pokud má jet už po zapnutí klíčku bez startu tak přes relé kdy cívku relé bude spínat + od parkovaček, pokud po startu tak zase buď relé kdy cívku bude spínat + od potkávací a nebo se můžeš napojit přímo na potkávačku ten ca 1A navíc to snese...

www.stualarm.cz/produkt/34509-cl-zasuvka-ve-vodeodolnem-drzaku/

Naposledy editováno 31.05.2014 17:34:43

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2014 v 18:13 | Nahoru | #3316

Fugo píše: tak potom použij tuhle, má uvnitř vybrání pro ty plechy na protikusu, ty plechy do těch prolisů zacvaknou a nemusíš stála za jízdy kontrolovat adaptér jestli má kontakt a nabíjí, pokud má jet už po zapnutí klíčku bez startu tak přes relé kdy cívku relé bude spínat + od parkovaček, pokud po startu tak zase buď relé kdy cívku bude spínat + od potkávací a nebo se můžeš napojit přímo na potkávačku ten ca 1A navíc to snese...

www.stualarm.cz/produkt/34509-cl-zasuvka-ve-vodeodolnem-drzaku/

já zásuvku mám a to spínací relé vypadá prosím jak. Jsem opravdu elektro lama

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2014 v 18:18 | Nahoru | #3317
klasický spínací relé www.motorkarskejkram.cz/fotky23541/fotos/_vyr_18631278.jpg vývod 85 třeba kostra, vývod 86 + od potkávaček, vývod 30 + od baterky a poslední vývod půjde na spodek zásuvky, obal zásuvky na kostru.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2014 v 18:19 | Nahoru | #3318

Fugo píše: klasický spínací relé www.motorkarskejkram.cz/fotky23541/fotos/_vyr_18631278.jpg vývod 85 třeba kostra, vývod 86 + od potkávaček, vývod 30 + od baterky a poslední vývod půjde na spodek zásuvky, obal zásuvky na kostru.

dikec

ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2014 v 18:34 | Nahoru | #3319
A nebo to dám přes vypínač. Půjde to zapnout i bez klíčku a nemusí to být furt v režimu "stand by"

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

13.6.2014 v 03:45 | Nahoru | #3320
jen pro zajimavost na predni gume mam 14tis km, GP racer, nazuto pred 2 lety , koupil sem tehda celou sadu novou, 4 roky uskladnenou, za 3tis, na zadni sem najel 9tis a prezul ji loni na SK kdyz sem ji pichnul a nedrzel tam 2.-4. knot, kdy ten prvni ufukoval trochu, ale jeste by neco dala, urcite 2-3tis

od loni mam vzadu BT016 (koupena za 1200,- na SK, lehce jeta z okruhu), najeto 5tis a jeste da dost, vzorek je tak 2mm, cili 3-4tis da, nicmene 14.7. jedu s racetrackem Brno a tam nazuju lehce jetou sadu co sem koupil taky pred 2 lety za 2tis cili ten soucasnej predek uz pude pryc (misty nema vzorek) a zadek asi jeste bude na pozdejsi dojeti

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

14.6.2014 v 08:14 | Nahoru | #3321

Bubrak-ZX10R píše: jen pro zajimavost na predni gume mam 14tis km, GP racer, nazuto pred 2 lety , koupil sem tehda celou sadu novou, 4 roky uskladnenou, za 3tis, na zadni sem najel 9tis a prezul ji loni na SK kdyz sem ji pichnul a nedrzel tam 2.-4. knot, kdy ten prvni ufukoval trochu, ale jeste by neco dala, urcite 2-3tis

od loni mam vzadu BT016 (koupena za 1200,- na SK, lehce jeta z okruhu), najeto 5tis a jeste da dost, vzorek je tak 2mm, cili 3-4tis da, nicmene 14.7. jedu s racetrackem Brno a tam nazuju lehce jetou sadu co sem koupil taky pred 2 lety za 2tis cili ten soucasnej predek uz pude pryc (misty nema vzorek) a zadek asi jeste bude na pozdejsi dojeti


To jsou slušný porce kilometrů, měl jsme taky sadu z okruhu D212 a zadek mi vydržel 5tis km. Teť mám nazutou sadu S20evo tak uvidim co vydržeji.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

16.6.2014 v 11:39 | Nahoru | #3322
dneska po delsi pauze zas konecne poradny zada, na magistrale v kroksach a mikine tak 300m aspon

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.6.2014 v 11:46 | Nahoru | #3323

Bubrak-ZX10R píše: dneska po delsi pauze zas konecne poradny zada, na magistrale v kroksach a mikine tak 300m aspon



Já dneska po delší pauze zase pauza

Pozejtří mi končí technická kua

ZX10R je masakr nejvetsi!

16.6.2014 v 14:23 | Nahoru | #3324
fiz: ja mam radost pac se mi nejak nepostestilo dlouho takovy pekny wheelie, pac bud nebyla situace nebo motor studenej, nebo sem vezl jidlo na nadrzi apod. tak uz sem byl z toho malounko nervozni esli nejak nestarnu treba, a vono nakonec prd!

ZX10R je masakr nejvetsi!

16.6.2014 v 14:25 | Nahoru | #3325
Sem zkousel na trialu na asfaltu stopii, a napred mi to furt neslo, a pak mi znamej poradil ze mam propruzit tlumice a pak, ze je moc tezka na zadek a nechce se ji. Tak sem to zkusil, a malem preletel po cumaku, jak rychle to slo

Musim trenovat

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

16.6.2014 v 15:11 | Nahoru | #3326
ozz: stopi bych se chtel taky naucit, ale na to asi nemam odvahu porad

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.6.2014 v 16:41 | Nahoru | #3327

Bubrak-ZX10R píše: ozz: stopi bych se chtel taky naucit, ale na to asi nemam odvahu porad



Tak zacit to trenovat zrovna na SS je trosku .... slozita cesta Ale pravda ze R6ka jde na cumak hned, staci lehce primacknout predek, ale na dromu bych radeji zadek udrzel na zemi.

ZAto s trialem byl fakt problem Ale uz vim jak na to ... a je to velka psina Ale preletet fakt nechci >:) Neda se zamacknout zadni brzda jako u jizdy po zadnim :/

ZX10R je masakr nejvetsi!

16.6.2014 v 16:47 | Nahoru | #3328
ozz: prave, ze tam neni zadna sance po prepisknuti s tim cokoliv udelat, kdezto u wheelie i za mrtvacem staci ubrat plyn nebo ta zadni brzda, a clovek tak nejak cejti, kde u mrtvace je, tady se bojim, ze to proste neodhadnu, cim vejs to je tim se musi povolit brzda, to riziko je proste na me moc velky, ostatne i po zadnim sem se ucil dlouho, ale vysledkem je, ze sem to nikdy neslozil po zadech, i kdyz parkrat bylo hodne dost blizko

ZX10R je masakr nejvetsi!

16.6.2014 v 16:49 | Nahoru | #3329
ale kamos to umel, sice uz nezije, ale vypadalo to jednoduse, i moji motku sem mu na to pucil


ale parkrat taky se mu stalo, ze zustal viset v mrtvym na prednim a jen cekal kam to spadne, jestli zpatky nebo dopredu a dycky zpatky, mel stesti, ale to si pak vybral kdyz se zabil v 50kmh

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

29.6.2014 v 16:50 | Nahoru | #3330
kluci pporadte,kde v praglu a blizkem okoli nechat seridit ventili..dika
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist