jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Já jel na tomhle a dodnes jsem nejel na větší píčovině. Od tý doby mi všechny litry včetně všemozně rozmazávanýho S1000RR příjdou uplně jako koťátko.
Tohle byla taková svině, že jsem to fakt vracel se slovama "strč si to doprdele" ....
3 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 07.11.2019 19:25:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: Mě se teda nejvíc líbí endurance K5 v klasický modrobílý ta yoshimura je takovej kolotoč ....
Já jel na tomhle a dodnes jsem nejel na větší píčovině. Od tý doby mi všechny litry včetně všemozně rozmazávanýho S1000RR příjdou uplně jako koťátko.
Tohle byla taková svině, že jsem to fakt vracel se slovama "strč si to doprdele" ....
Každýmu se líbí něco... Mně přijdou kolotočový barvy třeba tady na tvé fotce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: GRASSEL> tvl tak to se přijeď svézt se na tý mý nový starý Kawě - je na ní rychloplyn 0 - 100% na dvou cm pootočení plynu, zpřevodování vpředu -2 a vzadu +2 zuby a nechám ti i ty tlaky předek 2.8 a zadek 3.3 co tam v těch starejch gumách byly kolega zjistil ... a já si debil včera furt říkal, jaká je to neřiditelná bestie
To je motorka na stunt, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: oxygen> diky, treba o sezone ale zarucuju ti ze tomuhle se to nebude ani priblizovat ostrej sbk z AMA 230 koni, kratkej plyn, rychlorazeni a to je vsechno ... Na petku to rvalo ruce jako beznej litr na dvojku
230 koní neměl snad ani WSBK...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: BlackSabbath> 232 koní na brzdě v ČR to je holej fakt
Assassin ti napíše, jak se dá ovlivňovat výsledek měření na brzdě...Tady máš WSBK stroj, takže ohledně výkonu strop a píšou tam 210. Dá se počítat s odchylkama, každá brzda ukazuje jinak, atd., ale 230 je fakt dost rozdíl. Navíc z fotky ta KWS motorka nevypadá nijak moc upravená. Že by tam dali motor silnější než SBK a třeba kola, kyvku, vidlice nechali oem?
Jak říkám, dodnes jsem na ničem brutálnějším nejel a asi ani nikdy nepojedu, toho výkonu tam bylo tolik že se s tím člověk pral a bál se toho. Žádná kontrola trakce atd. K tomu váha jak muška a ovladatelnost jak desítka 1. generace. Ani moje dvoutaktní KX250 nebyla takovej brutus.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 07.11.2019 20:10:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: BlackSabbath> Tak to ví každej co dokáže ovlivnit brzdu, tím pádem nemá ani smysl říkat kolik měla allstare tak jako tak, nevím jaký pravidla byly tou dobou v AMA SBK ale ani to, že "druhořadý" týmy maj vyšší výkon není nic neobvyklýho protože to neznamená rychlost. Kolik koní měl tou dobou Spies s Mladinem nevím, ale vím že tahle motorka ukázala na brzdě 232koní a v USA 229 koní. No a motor je uplně překopanej, kyvka je jiná i když vypadá stejně, kola jsou 16.5 odlehčený a podsedlák byl taky jinej protože jsem tu motorku viděl nejednou rozebranou, Motor neměl s běžným gsxr defakto nic společnýho, včetně toho že měl třeba suchou klikovku.
Z té malé fotky toho moc poznat není, do motoru nevidím, ale na této fotce jsou kola originál oem, i kyvka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
BlackSabbath píše: Assassin ti napíše, jak se dá ovlivňovat výsledek měření na brzdě...Tady máš WSBK stroj, takže ohledně výkonu strop a píšou tam 210. Dá se počítat s odchylkama, každá brzda ukazuje jinak, atd., ale 230 je fakt dost rozdíl. Navíc z fotky ta KWS motorka nevypadá nijak moc upravená. Že by tam dali motor silnější než SBK a třeba kola, kyvku, vidlice nechali oem?
Nikde neni psany jestli 210 na kole nebo na motoru. Na kole by to sedelo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
BlackSabbath píše: Kamoš taky trochu předělává K5 a tyhle barvy chce udělat, tak uvidíme...
Tak dej pak fotku, na to jsem fakt zvědavej a mám málo červíčků v hlavě snad mu to nebude trvat tak jako tobě desítkáři jezděj a kápětkáři věčně něco upravujou...
Naposledy editováno 07.11.2019 23:44:17
GRASSEL píše: BlackSabbath> Tak to ví každej co dokáže ovlivnit brzdu, tím pádem nemá ani smysl říkat kolik měla allstare tak jako tak, nevím jaký pravidla byly tou dobou v AMA SBK ale ani to, že "druhořadý" týmy maj vyšší výkon není nic neobvyklýho protože to neznamená rychlost. Kolik koní měl tou dobou Spies s Mladinem nevím, ale vím že tahle motorka ukázala na brzdě 232koní a v USA 229 koní. No a motor je uplně překopanej, kyvka je jiná i když vypadá stejně, kola jsou 16.5 odlehčený a podsedlák byl taky jinej protože jsem tu motorku viděl nejednou rozebranou, Motor neměl s běžným gsxr defakto nic společnýho, včetně toho že měl třeba suchou klikovku.
Co je suchá klikovka? To si moc neumim představit, spojku jo, ale klikovku?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |