globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.10.2019 v 13:31 | Nahoru | #8911

SLEEPER píše: Ono pretocit xDrive do "powerslidu" nejde i kdybych jezdil pod plynem kolecka.
Jinak samoze se na mokru/kluzku elektronika vypina, jinak hrozi nebezpeci koncernove nudy.



ja jezdil s tim m240 xdrive a elektronika byla zapla, jen nakej sportovnejsi rezim, vim prd, naklikal to tam majitel ... a jezdilo to primerene bokem, samo pocit jak jedes dverma napred a uhel asi 10stupnu ... ale soucasna elektronika je uplne nekde jinde nez ASC u 328 (46 to mela stejne jako moje e36 - e36 328 byla pokrokova, e46 328 zastarala ) tam proste jen servo zavrelo klapku v sani a to jdej enom omezenou rychlosti...

oxygen: u bmw je problem v geometrii, je v zakladu nastavene pro lamy, aby si nerozbili hubu... tzn zadni naprava ma velky odklony a predek nulu = nedotacivost jako prase. potom na kluzkem povrchu kdyz to prezenes s vykonem tak ten zadek utrhnes, ale neni to zrovna easy kontrolovatelne... kdyz to delas schvalne, tak se to da, kdyz je to omylem, je to na hnedej prouzek....

kdyz se tomu nastavi nejaka normalni geo aby odpovidala sportaku s rwd a prida idealne samosvor, je to o kus jiny svezeni....

3 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

17.10.2019 v 13:37 | Nahoru | #8912
Sleeper, Fizzer: jo a ten Kims, ten vím že je primitivní a jen hrubě ubere, až když se ten zadek začne najednou dost roztáčet - mě to kdysi (na tý oranžový) nečekaně zasáhlo 3x (takový hrrr se v náklonu ozve), ale pokaždý mi to nejspíš ochránilo od průseru jenže mě tahle pouze základní ochrana vlastně vyhovuje víc, než ta úžasná sofistikovaně nastavitelná, co jsem měl na RR a mám i teď na R - tam to mám (i s ABS) věčně vypnutý... nebaví mi točit heftem klidně jak debil fullgas ani drtit bezstarostně brzdy, páč se nechci odnaučovat řídit a ztrácet cit pro tu míru gripu, tj. gasování i brzdění jo a že - oproti všem dnešním el. nabitejm strojům - budem trochu pomalejší je mi ouplně u prdeleeee já si prostě ani kurva rychlou jízdu pod elektronikou neužívám

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.10.2019 v 13:38 | Nahoru | #8913
oxygen>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.10.2019 v 13:43 | Nahoru | #8914

SLEEPER píše:
Jinak samoze se na mokru/kluzku elektronika vypina, jinak hrozi nebezpeci koncernove nudy.



Čéče a to by ses divil, jaká prdel byla na kluzku/mokru/sněhu/ledu s neotesanym Haldexem 1. generace v načipovanym Golfu 1.9 tdi 85kw, tedy s malym bleskovym turbem! Okamžitě krásně přetáčivá hračka to byla!

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.10.2019 v 13:45 | Nahoru | #8915

assassin píše: ja jezdil s tim m240 xdrive a elektronika byla zapla, jen nakej sportovnejsi rezim, vim prd, naklikal to tam majitel ... a jezdilo to primerene bokem, samo pocit jak jedes dverma napred a uhel asi 10stupnu ... ale soucasna elektronika je uplne nekde jinde nez ASC u 328 (46 to mela stejne jako moje e36 - e36 328 byla pokrokova, e46 328 zastarala ) tam proste jen servo zavrelo klapku v sani a to jdej enom omezenou rychlosti...



xDrive do boku fakt nedostanes, teda pokud se nebudeme bavit o pouziti rucni brzdy. Ja si myslel, ze by to na vode kvuli pomeru 40:60 slo, ale ani hovno.
A tu starou elektroniku ASC/DSC jsem uvadel jen jako motivaci k vyzkouseni KIMS.

Oxygen> Naprosto chapu, ale zrovna na te motorce me bavi pocit, ze mam na gasovano tolik, ze zasahuje trakce i na nejnizsi citlivost. Okruh jezdi ABS off, DTC on slick, takze co nejvetsi brutalita s minimem elektroniky.
V provoz ale na sraba ABS i DTC on na rezim race.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.10.2019 v 13:46 | Nahoru | #8916
oxygen> Já jsem za tu pseudo trakci na agustě taky rád, sere mě akorát když za to musím tahat hodně, protože pak i na nejnižší stupeň zasahuje až moc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.10.2019 v 13:46 | Nahoru | #8917

oxygen píše: Čéče a to by ses divil, jaká prdel byla na kluzku/mokru/sněhu/ledu s neotesanym Haldexem 1. generace v načipovanym Golfu 1.9 tdi 85kw, tedy s malym bleskovym turbem! Okamžitě krásně přetáčivá hračka to byla!



Nemam odzkouseno a ac se mi pretacivost nechce verit, vim, ze bys nekecal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.10.2019 v 13:50 | Nahoru | #8918
SLEEPER> přetáčivá byla i FWD corsa 1.5TD, to bylo kurva žihadlo A jak jsme si s ním užili, skákání přes přejezdy, na dilatační spáře na sjezdu z jižní spojky na průmyslovou vždycky postavit na dvě, fakt nechápu že ještě žiju A žralo to asi tři na sto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.10.2019 v 13:54 | Nahoru | #8919
FiZzeR> Kdyz mi si asi nerozumime.

Ja to beru z pohledu ridice, ktery v zatacce sere umyslne vic plynu, aby se mi utrhl zadek a to s xDrive nejde.

Ano je dost fajn predokolek, ktere si posles bokem na brzde (presunem teziste), ale to je neco jinyho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.10.2019 v 14:02 | Nahoru | #8920

SLEEPER píše: FiZzeR> Kdyz mi si asi nerozumime.

Ja to beru z pohledu ridice, ktery v zatacce sere umyslne vic plynu, aby se mi utrhl zadek a to s xDrive nejde.

Ano je dost fajn predokolek, ktere si posles bokem na brzde (presunem teziste), ale to je neco jinyho.



tys zkousel m240i? nebo libovolne radoby M s xdrive? uz jsme se tu o jizde bokem preli, a to co povazujes jako jizdu bokem to umi... neni xdrive jako xdrive...

tys tu psal o jezdeni bokem s autem bez samosoru, s tim ze to v apexu utrhnes plynem ... ono se to kousek sveze a protaci se odlehcene kolo... tohle z pohledu driftaru zadnej drift neni, ale pocitove tohle v v Mkovejch 4kolkach zajizes lepe nez v obyc zadokolce...

Naposledy editováno 17.10.2019 14:03:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.10.2019 v 15:48 | Nahoru | #8921

assassin píše: tys zkousel m240i? nebo libovolne radoby M s xdrive? uz jsme se tu o jizde bokem preli, a to co povazujes jako jizdu bokem to umi... neni xdrive jako xdrive...



Neridil.
Ok, neni xDrive jako xDrive, pokud ma m240xi xDrive jako nova M5, ktera umi vyradit pohon predni napravy, beru to zpet.
Nechci se prit, jen rikam, ze xDrive ciste plynem do powerslidu nedostanes.

e: Tady je e92 xDrive
Podivej se, co to s autem dela. Proste nejde jet zatacku bokem s kontrarizenim a to to zkousi na placku z nulove rychlosti.
Myslis si, ze bys to plynem urval v zatacce v provozu? Ani na mokru ne....

Naposledy editováno 17.10.2019 15:55:00

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.10.2019 v 15:59 | Nahoru | #8922

SLEEPER píše: Neridil.
Ok, neni xDrive jako xDrive, pokud ma m240xi xDrive jako nova M5, ktera umi vyradit pohon predni napravy, beru to zpet.
Nechci se prit, jen rikam, ze xDrive ciste plynem do powerslidu nedostanes.



stejnej xdrive jako m5 tam neni, urcite to neumi jet cistou zadokolku...

ze zatacky tomu das napit a musis dat kontra a je ti silnice uzka, ma to pretacivej charakter, ale je tam i znat, ze te tahne ven ten predek... kdyby tam ten predek nebyl, rozbil jsem to auto hned prvni svezeni uz je prodane, nahradila ho 440i grancoupe...

ad edit: e92 a m240i jsou hodne rozdilny auta... to uz jsi to mohl rovnou rozporovat treba s X5kou

a vubec, nehodlam se na tema drift dal dohadovat. jestli to nekdy doskladam, tak se prijedu poucit k vam... placani na netu uz bylo dost, ted jsem zacal uz i trochu jezdit, tak se uvidime na trati

Naposledy editováno 17.10.2019 16:05:59

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

17.10.2019 v 16:26 | Nahoru | #8923
Se hned nedurdi ne, co se hned durdíš kua dopiče?! Hele na suchu je to s jakoukoli 4kolkou vo hovnu - trpí žhavý diferáky, gumy se pálí a mizí před vočima... a když jedeš nejen na drift ale i rychle, tak i destičky, benzín... Jak řikám, je to vo hovnu - už na mokru je to mnohem větší zábava i menší opotřebení všeho a na sněhu pak násobná prdel... Máme v rodině těch 4x4 šest kousků, nejslabší z nich 162ps - tak to vědět musim, no ne kua dopiče?!

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.10.2019 v 16:31 | Nahoru | #8924
oxygen> Já mám 4x4 a rozhodně si nestěžuju ani na suchu

ZX10R je masakr nejvetsi!

17.10.2019 v 16:34 | Nahoru | #8925
Ani na sněhu

ZX10R je masakr nejvetsi!

17.10.2019 v 16:38 | Nahoru | #8926
A stejně by mne nejvíc lákalo naučit se někde na parkovišti jezdit ve velkejch driftech na malym slabšim supermoto pitbajku! Jsem to tudle viděl a je to boží, jak ti kluci jezdí po ramenech a když upadnou, tak vlastně neupadli a jedou na Marqeze dál... Supr!

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

17.10.2019 v 17:49 | Nahoru | #8927
trakci chapu u rodinnyho kombiku rwd do hor, jinak je to opruz.

a motorka s trakci ani nevim co je vlastne, tehda me akorat prudilo oxyho oranzovy KIMS ze se to divne zvedalo na zada, diky nechci.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.10.2019 v 18:35 | Nahoru | #8928

Bubrak-ZX10R píše: ta motorka s trakci ... tehda me akorat prudilo oxyho oranzovy KIMS ze se to divne zvedalo na zada, diky nechci.



Ty si ale pohádkář, ty taak kecáaaš! To na ní vůbec, ale vůůbec, ale vůuubeeec není poznat!!! Temný démon potvrdí - ani na té jeho ne e e

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.10.2019 v 21:03 | Nahoru | #8929

oxygen píše: Ty si ale pohádkář, ty taak kecáaaš! To na ní vůbec, ale vůůbec, ale vůuubeeec není poznat!!! Temný démon potvrdí - ani na té jeho ne e e



ne fakt, je treba to prekonat (zvednout to s vetsim momentem) a nahore se to taky chova jinak. aspon teda tehda mi to prislo uplne jednoznacny ten rozdil.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

17.10.2019 v 21:03 | Nahoru | #8930
a 2013 nechtela na zada uz vubec, i se vsim vypnutym. to me uplne zdesilo. pritom samo je plnej YT jak s tim litaj po zadech v pohode. nevim, nekde tam musi byt nejaky sotek.

ZX10R je masakr nejvetsi!

17.10.2019 v 22:43 | Nahoru | #8931
Tvl copak na záda, ale na přední se týhle vůbec nechtělo - 2 pokusy a 2x bloklej předek, v kraťasech a sandálech nic moc holt ty starý tvrdý gumy, chladnej asfalt a tupej důchodec, kterej má občas vypatláno

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.10.2019 v 22:53 | Nahoru | #8932

oxygen píše: Sleeper, Fizzer: jo a ten Kims, ten vím že je primitivní a jen hrubě ubere, až když se ten zadek začne najednou dost roztáčet - mě to kdysi (na tý oranžový) nečekaně zasáhlo 3x (takový hrrr se v náklonu ozve), ale pokaždý mi to nejspíš ochránilo od průseru jenže mě tahle pouze základní ochrana vlastně vyhovuje víc, než ta úžasná sofistikovaně nastavitelná, co jsem měl na RR a mám i teď na R - tam to mám (i s ABS) věčně vypnutý... nebaví mi točit heftem klidně jak debil fullgas ani drtit bezstarostně brzdy, páč se nechci odnaučovat řídit a ztrácet cit pro tu míru gripu, tj. gasování i brzdění jo a že - oproti všem dnešním el. nabitejm strojům - budem trochu pomalejší je mi ouplně u prdeleeee já si prostě ani kurva rychlou jízdu pod elektronikou neužívám



tak tak .... Navic rychlejsi budes akorat na okruhu, na silnicich kde z 95% jezdime je to o rukach, zkusenostech, palici a znalosti trasy. Jestli mas 130 nebo 200 koni je jedno. Treba tuhle sezonu jsem jezdil u spijkera, tam kde to znaj jsem letel na 120% a bylo to porad malo protoze letis do neznama kam neni videt a kolikrat ty zatacky jsou jeste v pulce utazeny. Kdyz byly oni tady tak to bylo zas obracene .... Kdyz mas trasu kterou znaj oba, da se neco merit, viz. ted ten s tou 954rr - ma to najety, jezdi tam porad, ceka koho zprasi a pak si zbytecne zkurvi den ? ... Na K1 jsem bylstejne rychlej a vykon byl nizsi, na R6 taky a na 1199 panigale taky, na stejny trase. Jde jen o to, co te nejvic bavi a na cem se nejlip cejtis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.10.2019 v 22:56 | Nahoru | #8933
assassin> 99% majitelu bmw mele o rychlejsimu prujezdu zatackou, bokama, dverma napred, zabavnosti ale ruku na srdce. Znam jich hodne ale uvezt to do praxe umi tak 10%, dalsich 40% na snehu a 50% o tom jen mele.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.10.2019 v 22:58 | Nahoru | #8934
Bubrak-ZX10R> bubraku, ty jelito, fotky, hned

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.10.2019 v 00:14 | Nahoru | #8935

GRASSEL píše: assassin> 99% majitelu bmw mele o rychlejsimu prujezdu zatackou, bokama, dverma napred, zabavnosti ale ruku na srdce. Znam jich hodne ale uvezt to do praxe umi tak 10%, dalsich 40% na snehu a 50% o tom jen mele.



podle me je starsi sportovnejsi bmw (nebo novejsi skoroM) zabavnejsi nez vetsina konkurence... ale rychlejsi bych nerekl. ja budu urcite rychlejsi s nejakou predokolkou a nejlepe s nejakou chytrou stabilizaci

a s tima dverma napred jsem to uz taky psal, davas trochu kontra, je ti uzka silnice, ale ve finale je to uhle par stupnu... ono s otevrenym diffem kterej ma vetsina baworaku ani poradne driftovat nejde a taky vetsina lidi trha auto v apexu plynem, coz krome toho ze to smrdi pretocenim, tak z toho nikdy zadnej poradnej drift nebude... no a rozhodit to volantem v najezdu, ruckou, nebo podrazenim uz chce trenink a mit to dost v pici... to mi nikdy moc neslo.
takze se radim spis do tech 50ti procent... ale treba se mi to na stary kolena podari zlomit, pristi rok pojezdim oxyho v sosne a napresrok sleepera v brne dverma napred

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.10.2019 v 00:22 | Nahoru | #8936
assassin> ja zas za sebe muzu rict ze jsem nikdy nejakou zabavu od BMW oproti konkurenci nenasel. Ja proste pod pojmem zabava mel vzdycky nejvetsi usmev s malejma hothatchema nebo starsima autama. Bavo je nebo spis bylo dobry auto ale taky prehnane precenovany tou aurou majitelu kolem ? prave to mi tu znacku i zhnusilo.

Staci si precist par komentaru ve foru majitelu a jsem zas na chvilku nazranej ? ... Ale at si kazdej jezdi v cem chce ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.10.2019 v 00:25 | Nahoru | #8937

GRASSEL píše: assassin> ja zas za sebe muzu rict ze jsem nikdy nejakou zabavu od BMW oproti konkurenci nenasel. Ja proste pod pojmem zabava mel vzdycky nejvetsi usmev s malejma hothatchema nebo starsima autama. Bavo je nebo spis bylo dobry auto ale taky prehnane precenovany tou aurou majitelu kolem ? prave to mi tu znacku i zhnusilo.

Staci si precist par komentaru ve foru majitelu a jsem zas na chvilku nazranej ? ... Ale at si kazdej jezdi v cem chce ?



no tak ty ses kolem aut pohyboval / pohybujes, tak chapu, ze ti to ty kecy muzou zhnusit... me je to celkem fuk co kdo o autech rika a v mem okoli maj bawo tak 2lidi a s nima se v pohledu na auta shodnu. moje nejlepsi auto byl jednickovej golf gti...

ZX10R je masakr nejvetsi!

18.10.2019 v 01:28 | Nahoru | #8938
Jako souhlasím s vámi, že báwa jsou vesměs v zatáčkách spíš rychlý, než zábavný... Já kdysi šťastnej sehnal M3ku E36ku a brzy se jí ještě šťastnější zbavil... To samý nedávno E91čky 330 v Mpaketu s manuálem... Ale ta z4ka 04, ač je stará a nejslabší, tak už zábavná je - se čtvrt nádrží má jen lehce přes 1300kg, těžiště kurva nízko a sedíš zády před zadními koly... Ale teď mám nejradši tu Fiestu ST 08 - taky stará a vlastně slabá, ale ještě o čtvrt tuny lehčí a po ubrání plynu s ťuknutím do brzd se do zatáčky taky přetáčí jak baletka... Co je zajímavý, že těžší třílitr 6v žere míň, jak ten dvoulitr 4v - oba papaj n95 a oba mají jedno variabilní, sání nebo výfuk a nejlíp se svezu v 95 koňovym StreetKa, total motokára

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

18.10.2019 v 03:37 | Nahoru | #8939
oxygen: klempir uz mi 3 tejdny slibuje, ze bude streetka opravena (ma ji od ledna) a ty mi tu delas chute smejde

jinak ja se ted svezu nejlip mustangem 99 kdyz prsi, to je proste totalni narez, bez jakykoliv elektroniky, zadohrab (nemam samosvor, to bych jeste bral, ale i tak), sjety gumy 285/35 18 (za sucha to drzi paradne, za mokra naopak), bez ABS ... labuzo

pro me ted neni spatny pocasi jen na zimu do soli ho nechci nechat sezrat samo coz me mrzi na jednu stranu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.10.2019 v 03:38 | Nahoru | #8940

GRASSEL píše: Bubrak-ZX10R> bubraku, ty jelito, fotky, hned



rozkaz sefiku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 57 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist