jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
BTW predni kapota (ne origo, to bylo fakt hodne strasidelny - laminat ve dvou kusech, chycenej nahore leseni + 2x3 srouby v ty pulce) je i tak dost boj tam dostat v jednom, to uuuplne chapu,.. a nejvetsi prdel je kdyz do ni nahodou neco spadne (no je to closed bottom samozrejme, tzn. nevyklepes..)
Naposledy editováno 12.01.2022 16:26:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
matt píše: Ozzy_> já jsem s ní v brně jezdil, než jsem si pořídil zx10r 2008 . Rozdíl to byl obrovský, hlavně odezva od předního kola a brzdy... Nej kolo jsem měl 2:26
Pockej, rozdil ceho proti cemu nechapu ...
Edit: Jinak slusne ti sel zadek bokem
Naposledy editováno 20.01.2022 13:50:25
to jsem jel za CBR 1000 2005 - borec byl dost při tele, ani nevysedaval a já se ho sotva držel - bojoval jsem s motorkou na každým výjezdu - po 25 min jsem byl totálně ko..
potom jsem trošku změnil styl - vic jsem ji nechaval pracovat a nepral jsem se sní - tak jsem zrychlil, ale začlo mi ujíždět zadní kolo (obutí bylo vždy, tak trochu na pytel - z finančních důvodů :))
Edit: Jinak teda gumy jsou zaklad ....
Naposledy editováno 20.01.2022 17:19:05
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Ale co se tyka 08 tak me doslova nebavila, proste mi ta jizda vubec nic nerikala. Je to daleko stabilnejsi ale zatacet se ji nejak nechce a prubeh takovej nudnej.
Prvni zx po 04 ktera se mi libi a hlavne me bavi, je 11-15.... To je proste zavodak a presne je videt ze to vyvijel Sykes a prvni byl sbk a az potom na to nahazeli svetla a ekocurakoviny.... V serii to je takova uhlazena, rychla a hodna sestka (spodek zadnej, az uplnej vrch, ten je vetsi nez u bmw) , ale po upravach a prevodech je to brko ktery neskutecne funguje a jede.... a po 04 je vsechno strasne snadny. Pisez je uplne top ze vseho na cem jsem drepel, dlouha a rovna sedacka, siroky riditka a pro moji postavu i na brzdach netrpi ruce.....
Takze za me 04 je fakt masakr, neskutecne zabavnej bajk kde si tu rychlost musis vydrit ale o to vetsi zazitek z toho mas, strasne spolehlivej stroj....
Pak 11-15, supr stroj....
Mezitim a potom me ty zx nic nerikaj a ta nova je zase hnusna. Takze co bude nekdy dal, tezko rict.
Ale takhle to mam ja
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
já jsem na ni zajel 2:26 cca. Brzdy měl jsem jen pancéřové hadice a v provozu ok - neměl jsem problém , ale na okruhu se páčka propadala a to dost, takže nechápu jak mohl zajet 2:17...
K 08 - hele měl jsem více času se soutředit na stopu, na brzdy a věci okolo, takže jsem se nenudil, je stabilnější a že bych se nebavil to se říci nedá a taky kims mi několikrát zachránil zadek sice ten zvuk, když to zasáhlo, tak jsem si myslel, že se vysypala převodovka, ale opravdu to pomohlo a nezahodil jsem to :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
matt píše:
já jsem na ni zajel 2:26 cca. Brzdy měl jsem jen pancéřové hadice a v provozu ok - neměl jsem problém , ale na okruhu se páčka propadala a to dost, takže nechápu jak mohl zajet 2:17...
27 jsem dal i ja na serivy sestce (na slicku) bez brzd ... takze nevidim problem ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
matt píše: Ozzy_> njn hold tam jezdíte dlouho - to já jsem tam byl párkrát na 04 jsem tam byl tak 4x. Až bude čas, tak se na Vás musím zajet podívat.. A nehledě na to, když je člověk šikovnej a jezdí tam pořád, tak se to naučí Já byl v 7 -mém nebi¨, když jsem ten čas zajel a popravdě jsem na 08 - dlouho nemohl zajet lépe
Vsak jo, jiny lidi co maj odjeto co ja uz by to museli jezdit pod 10 a to davno, nejsem zrovna "talent od prirody" Zacinal sem tam na 2:54 na nejakym Yamaha dni pred moooc lety
Jen rikam, ze na tedle cas brzdy zas tak potreba nejsou
Naposledy editováno 24.01.2022 12:59:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Kdyby melo pro me smysl mit dve motorky tak ji neprodam. Jooo a taky je porad krasna
Naposledy editováno 25.01.2022 17:52:46
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
PetrXX píše: Já tu 04 snad budu muset vyzkoušet, co to je za zvíře :) sám jsem teda maximálně spokojenej s k6, hlavně odezva na plyn předčilo očekávání a na motorce mě fakt baví každej metr.. ale místo pro další motorku by se možná ještě našlo
Vyzkoušej, ať je sranda...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: PetrXX> urcite vyzkousej, k5-6 je motorem super, hlavne ten spodek, tam zx nema sanci.... Ale zbytek, hlavne ergonomie pozice je na zx uplne jinde. Ten posez na k5 je jak z osmdesatejch let
A právě díky skvělé geometrii a ergonomii byla tak vyhledávaným okruhovým náčiním! Pohádky... Ale tak co jinýho čekat v tomto tématu...
Naposledy editováno 25.01.2022 19:20:29
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: PetrXX> urcite vyzkousej, k5-6 je motorem super, hlavne ten spodek, tam zx nema sanci.... Ale zbytek, hlavne ergonomie pozice je na zx uplne jinde. Ten posez na k5 je jak z osmdesatejch let
Mě posez alá osmdesátky vyhovuje, jsem už retro vykopávka hele
Jinak jo, ten spodek je u k6 fakt neskutečnej, kdo by to byl u vysavače čekal, že to dole táhne jak čoprbejby. A hlavně čitelný průběh výkonu, žádný nic nic bum, prostě je to tam furt.
Prostě čopr bejby
Asi dám na k6 třásně a rolku na blatník. A předkopy.
BlackSabbath píše: A právě díky skvělé geometrii a ergonomii byla tak vyhledávaným okruhovým náčiním! Pohádky... Ale tak co jinýho čekat v tomto tématu...
Ergonomie pozice, ne geometrie podvozku.... Tu mela zx diametralne lepsi.... Sirsi otevrenejsi riditka, pozice na motorce, ne v motorce, stupacky, vykrojena nadrz a ram.... O tom mluvim
Geometrie podvozku byla na okruhu lepsi u k5 a uplne nejlepsi u r1 a cbr.
PetrXX píše: Mě posez alá osmdesátky vyhovuje, jsem už retro vykopávka hele
Jinak jo, ten spodek je u k6 fakt neskutečnej, kdo by to byl u vysavače čekal, že to dole táhne jak čoprbejby. A hlavně čitelný průběh výkonu, žádný nic nic bum, prostě je to tam furt.
Prostě čopr bejby
Asi dám na k6 třásně a rolku na blatník. A předkopy.
Proto nedam dopustit na k1 pac ta ma ten spodek jeste vetsi, fakt brutal
Tak je to o tom co komu vyhovuje no.... Ja k5 povazuju za nejlepsi gsxr vsech dob a i nejhezci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: Co se tyce okruhu tak je 04 nejhorsi, i kdyz jsou lidi jako treba noufir co bez jakychkoliv uprav dali na 04 2:17 coz nechapu hlavne kvuli brzdam, protoze ty jsou v prdeli a nejednou jsem v provozu jel bez brzd kdyz byly bez uprav.
Ale co se tyka 08 tak me doslova nebavila, proste mi ta jizda vubec nic nerikala. Je to daleko stabilnejsi ale zatacet se ji nejak nechce a prubeh takovej nudnej.
Prvni zx po 04 ktera se mi libi a hlavne me bavi, je 11-15.... To je proste zavodak a presne je videt ze to vyvijel Sykes a prvni byl sbk a az potom na to nahazeli svetla a ekocurakoviny.... V serii to je takova uhlazena, rychla a hodna sestka (spodek zadnej, az uplnej vrch, ten je vetsi nez u bmw) , ale po upravach a prevodech je to brko ktery neskutecne funguje a jede.... a po 04 je vsechno strasne snadny. Pisez je uplne top ze vseho na cem jsem drepel, dlouha a rovna sedacka, siroky riditka a pro moji postavu i na brzdach netrpi ruce.....
Takze za me 04 je fakt masakr, neskutecne zabavnej bajk kde si tu rychlost musis vydrit ale o to vetsi zazitek z toho mas, strasne spolehlivej stroj....
Pak 11-15, supr stroj....
Mezitim a potom me ty zx nic nerikaj a ta nova je zase hnusna. Takze co bude nekdy dal, tezko rict.
Ale takhle to mam ja
Co Vulcan, ten tě neoslovil?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 57 | 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |