bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol

Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

12.1.2022 v 15:18 | Nahoru | #1
kerut> No hele tady se to netýká motoru.... tady se to týká i blbýho předního blatníku, kterej má čtyři šrouby zevnitř kde máš od gumy k vidlici asi dva centimetry nebo sundat nádržř musíš celou páč je na čtyřech šroubech a hlavně musíš i sundat nebo minimálně roztáhnout kvůil tomu tadní podsedlák a podobný hitparády.... přední kapotu sundat a nandavat to je taky kumšt jako hovado....

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

12.1.2022 v 16:20 | Nahoru | #2
GRASSEL> jo, to jo,.. tyhle komplikovany veci jsem na malym veferu vesmes pozjednodusoval v ramci odtucnovacich kur, pasovani laminatovejch kapot, a dalsich uprav.. ale je fakt ze to mnohdy proste nebylo staveny jako "ryzi zavodak" na vylozene casty rozebirani, + navic se snazili v ty dobe holt napasovat pod kapotaz co nejvic koniku pri tehdejsich technologiich, ...takze je to obcas boj se nekam dostat.. ..ja mam za sebou stredni jako leteckej mechanik tak mi to mnohdy neprijde ani moc divny, v tech letadlech to byvalo (delal jsem to jen na praxich v ramci skoly nastesti) dost podobna zmet uplne vseho zamotana do sebe na strasne malym prostoru

BTW predni kapota (ne origo, to bylo fakt hodne strasidelny - laminat ve dvou kusech, chycenej nahore leseni + 2x3 srouby v ty pulce) je i tak dost boj tam dostat v jednom, to uuuplne chapu,.. a nejvetsi prdel je kdyz do ni nahodou neco spadne (no je to closed bottom samozrejme, tzn. nevyklepes..)

Naposledy editováno 12.01.2022 16:26:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 57 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist