globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Škola poraďte pls
7.11.2023 v 21:45
Zdravím chlapy a děvčata starší generace, co se vyznají v těchto starších karburátorových motorkách.
Jedná se o Kawasaki GPZ 500 S, r. v. 2000, tyhle motorky se dělaly v mnoha výkonech 25, 28, 35, 37, 44 kW. Já mám v papírech napsáno zavřeno na 25 kW při 8500 ot. z 44 kW při 9500 ot., avšak je otevřená, ale asi jen na 35 kW, do 140 to táhne krásně, pak se to zpomalí do 160 a po delší době s větrem v zádech to jede 170(tachometr). Na internetu píšou lidé, co to měli, že jim to jede 200, to mě ani z kopce. Jak otevřu na 44 kW??? Měli jste někdo tuto motorku? Kolik vám jela? Nebo podobnou(stejný motor) Kawa Kle 500, ER5? Slyšel jsem že ER5 jede 170 a to má 37 kW a horší aerodynamiku, tak já fakt nevím. Já vím těch 7 kW zas není takový rozdíl. Tahle motorka má všechen výkon až nahoře a přijde mi, že největší zátah přijde v 8000 a od 8500 to do konce nemá špičku, ztratí dech.
Zúžené sání nemám, vzduchový filtr úplně nový, karburátory čerstvě vyčistěné ultrazvukem, tlaky jsem neseřizoval, hlavní tryska v karburátoru je 130 jak má být, doraz na plynu není, tak čím to může být??? Po vyčistění karburátorů to jede lépe odspodu, ale navrchu stejně.
Tady: https://kle500.com/otevreni.php
Jsem zjistil, že to může být dírami v šoupátku nebo pružinami na membráně, ale je to napsáno dost polopatě, můžu zkusit nějakou díru zacpat...
Moje šoupátka viz. Foto.
Kdo víte raďte prosím.

Naposledy editováno 09.11.2023 03:20:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Škola poraďte pls

7.11.2023 v 22:54 | Nahoru | #1
Kohlstein> Otáčkoměr ukazuje to co má, motorka jde normálně vytočit do 10 000. Svody jsem dole neměl. Pružina tužší?! Nemám s čím porovnat. Staré GPZty jely víc?!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Škola poraďte pls

8.11.2023 v 17:28 | Nahoru | #2
blingdoogie> omezující, je ta díra v šoupátku, co máš na 2. a 7. foto, těsně u palce buď sehnat šoupátka druhé, nebo jsem to několikrát i zalepoval, ale udělat to pořádně, je celkem "oser": díru projedu jemným závitníkem-jehlovým pilníkem, tam vytvořím několik záseků-dokonale odmastit-z vnitřní strany podlepit silnější páskou-díru vyplnit tekutým kovem-po vytvrzení, venkovní povrch, zabrousit do roviny a nezapomeň vyloupnout tu lepicí pásku z vnitřku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Kawasaki gpz 500s Kawasaki GPZ 500 Novajs45 3 28.5.2023 v 14:22 Novajs45
startovaci rele pali se pojistka Kawasaki GPZ 500 dolezel 9 17.8.2022 v 06:26 dolezel
Hledám servis Kawasaki GPZ 500 Anthony30CBR 6 26.7.2022 v 06:34 Gahan37


TOPlist