( a člověk jim může psát co chce, stejně je nepřesvědčí)
Naposledy editováno 18.10.2023 14:25:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
Koudy01 píše: crestik> Nevim no. Ja radeji natankuju cerstvou naftu a benzin na ONU, kde natankuji stovky aut denne. A jeste cosi usetrim
Jasne, evidetne mas nejakeho tuctoveho pracanta, na kterem ti nezalezi. Taky bych do traktoru nedaval vervu.
Btw zrovna nafta na ONO je fakt sracka a jak to jinde znat neni, tak tady neochotu motoru pocitis (zkouseno na kamosove Alfe 1.9JTD 110KW).
1 reakcí na tento příspěvek Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
SLEEPER píše: Jasne, evidetne mas nejakeho tuctoveho pracanta, na kterem ti nezalezi. Taky bych do traktoru nedaval vervu.
Btw zrovna nafta na ONO je fakt sracka a jak to jinde znat neni, tak tady neochotu motoru pocitis (zkouseno na kamosove Alfe 1.9JTD 110KW).
U Škodovky 2.0 140kW rozdíl mezi Orlenem a ONO nepoznám. Ani na spotřebe. VIF dávám do nafty vždycky (do benzinu nikdy). Jedinej rozdíl, kterej pozoruju, je při placení zkoušeno na dvou vlastních naftových autech a benzin na dvou vlastních motorkách.
Naposledy editováno 20.10.2023 11:51:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
Gahan37 píše: Mám pocit , že životnost motoru v závislosti na tom jaké se používá palivo je u každého uživatele i auta velice individuální …moje tuctová Honda CR-V 09 v naftě má při používání obyčejné nafty , v zimě + aditiva , po celou dobu provozu najeto 385t a jediné co se na motoru kdy servisovalo , bylo těsnění pod hlavou za 400.-
v tomhle souhlas, ještě se starou V70kou jsem jezdil vesměs stále stejnej mix kilometrů a podobným tempem na na každým typu silnic.
Tacho:
Dálnice 130-140
I.st 110 ...max 120
nižší stupně 90 -100
nebyl to služebák a soukromě to bylo plus mínus stále stejnej poměr.
Dřív jsem hodně řešil evidenci spotřeby a nákladů - na nádrž jsem udělal i 1100-1170km. Jednou dobou jsem podlehl svodům tankování u ONO a nějaký čas tam bral.. a pokaždý když jsem narval nádrž jinde mi spotřeba padla o 0,4-0,6l/100km. Nejdřív jsem tomu nepřikládal váhu, ale bylo to pokaždý jak jsem neměl po ruce ONO a narval jsem celou nádrž jinde...1100km nebyl problém. Po plný z ONO to problém byl poměrně dost. Nafta tam nebyla taková...
naproti tomu benzín chutnal Mosnteru vždy bez odmlouvání...
Ale jak píšeš, mám na kombinacích N95/100 rozdíl ve spotřebě.
A je fuk jestli to bylo Clio 1.2, CBR 125, Subaru 2.5 atmo atd.
Přišlo mi, že u těch malých objemu to "pomůže nejvíc", na Guzzine nebo Vitpilenovi popravdě nevím, tam se spotřeba hýbe podle "radosti z jízdy"..
Ale u těch vozidel co jezdí "konstantní" trasy nějakou podobnou průměrnou rychlostí to znát je..
Naposledy editováno 20.10.2023 16:27:54
3 reakcí na tento příspěvek Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
PS: kšeftár mal Passat, alebo iné auto čo malo ofiko 100 litrovú nádrž a otočil denne aj 10 krát. Nejaké špeciály pohrebáky mali aj 300 či až 500 litrovú nádrž, lebo v nejakom štáte nesmeli tankovať pohrebáky na bežných pumpách. Tak mali prerobené nádrže a mali to zapísané v techničáku. tieto autá boli veľmi cenené.
Naposledy editováno 20.10.2023 21:07:35
Nicméně kamarád tankuje 100 do své vysoce výkonné CRF250L. Údajně protože je tam větší pravděpodobnost že to minimálně 95 oktanů mít bude. Na dovolené nám bylo trapné tankovat a platit každý zvlášť 3 litry benzínu, tak jsme tankovali společně a platili na střídačku. Tímpádem jsem mohl pozorovat a srovnávat ten vliv 100 oktanového benzínu v mé ještě nabušenější CRF300L
Na 100 mi to oproti 95 jede naprosto výrazně ....... úplně stejně.
Ale display mi na 100ku pokaždé ukazoval nižší průměrnou spotřebu o 5% až 10% (něco mezi bude realita).
Rozdílem v ethanolu to není, v Rumunsku je vše včetně stovky E10. U ČR je 95 téměř vždy E5 a 100 je někdy E0, ale už jsem viděl i E10.
Také jsem nepoznal žádný rozdíl mezi E5 a E10. Američani si stěžují, že CRF300L na E10 neběží vždy správně. Možná je to jinak naladěnou jednotkou vstřikování.
Ta 80ka je ale myslím olovnatá. Jestli tím řezal benzín co prodával tady jako 95, tak ty katy dostaly dost zabrat. Na UA nikdo origo výfuk s katem nemá. Na těch jejich tehdejších silnicích byla životnost výfuku a podvozku maximálně rok. Výrazné zlepšení jsem viděl až v posledních 5 letech, kdy masivně asfaltovali.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
2 reakcí na tento příspěvek Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
Ked necham Bandita postat cez zimu s obycajnym benzinom tak je to na jar na ultrazvuk, zatial co Vervu nromalne rozchodi.
Moto so vstrekovacmi znesie v nadrzi cez zimu v pohode aj normalny benzin ak mas viko nadrze a ostatne komponenty v poriadku a nema si to kade tahat vzusnu vlhkost. PCX mi naskakuje po zime na prvy brnk nezavisle na tom aky benzin som tam nechal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
Milos1 píše: lenkochal> Ono víko nádrže u "stříkačky" nemá odvzdušnění?
Většinou ne, obvykle to má ovzdušnění/přepad skrz nádobku s aktivním uhlím. Eko opatření proti úniku benzinových par.
Naposledy editováno 29.10.2023 20:41:09
1 reakcí na tento příspěvek Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
To "o nieco viac" staci na to aby plna nadrz motorky s cerpadlom/vstrekovanim, ktora cez zimu stoji, nejazdi a nadrz si tak "dycha" len vdaka zmenam vonkajsich teplot nenasala cez zimu tolko vzduchu/vody ako nadrz starej motorky, ktora stoji hned vedla.
Naposledy editováno 29.10.2023 21:23:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
Naposledy editováno 29.10.2023 21:36:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
Jediná otázka je kolik Pascalů je potřeba na otevření nějakého zpětného ventilku (moc jich fakt nebude) a jak dlouhá, z jakého materiálu a jak tvarovaná a spádovaná je ta cesta, kterou se vzduch do nádrže přisává. Protože část vodních par může zkondenzovat už tam, ne až v nádrži.
Konkretne to chovanie a dychanie/nedychanie bude samozrejme zavisiet na konkretnom systeme urcite neexistuje len jeden.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
Naposledy editováno 29.10.2023 22:28:39
Naposledy editováno 30.10.2023 07:39:47
1 reakcí na tento příspěvek Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
Na druhu stranu vyssie uvedena implozia nadrze je dokazom toho, ze cerpadlo ma nejaku silu a tak si s nim mozeme v pohode dovolit nastavit tlaky potrebne na otvorenie ventilu inak, uplne inak nez u samospadoveho systemu. Ono to dychanie nadrze nie je totiz inak vobec ziaduci jav, jednak nam tym vlastne unika palivo a tiez sa nam palivo zavodnuje, takze ak sa ho mozme zbavit tak sa ho radi zbavime a to si piste ze u vyspelejsich palivovych systemov sa ho inzinieri zbavili.