( a člověk jim může psát co chce, stejně je nepřesvědčí)
Naposledy editováno 18.10.2023 14:25:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
Gahan37 píše: Mám pocit , že životnost motoru v závislosti na tom jaké se používá palivo je u každého uživatele i auta velice individuální …moje tuctová Honda CR-V 09 v naftě má při používání obyčejné nafty , v zimě + aditiva , po celou dobu provozu najeto 385t a jediné co se na motoru kdy servisovalo , bylo těsnění pod hlavou za 400.-
v tomhle souhlas, ještě se starou V70kou jsem jezdil vesměs stále stejnej mix kilometrů a podobným tempem na na každým typu silnic.
Tacho:
Dálnice 130-140
I.st 110 ...max 120
nižší stupně 90 -100
nebyl to služebák a soukromě to bylo plus mínus stále stejnej poměr.
Dřív jsem hodně řešil evidenci spotřeby a nákladů - na nádrž jsem udělal i 1100-1170km. Jednou dobou jsem podlehl svodům tankování u ONO a nějaký čas tam bral.. a pokaždý když jsem narval nádrž jinde mi spotřeba padla o 0,4-0,6l/100km. Nejdřív jsem tomu nepřikládal váhu, ale bylo to pokaždý jak jsem neměl po ruce ONO a narval jsem celou nádrž jinde...1100km nebyl problém. Po plný z ONO to problém byl poměrně dost. Nafta tam nebyla taková...
naproti tomu benzín chutnal Mosnteru vždy bez odmlouvání...
Ale jak píšeš, mám na kombinacích N95/100 rozdíl ve spotřebě.
A je fuk jestli to bylo Clio 1.2, CBR 125, Subaru 2.5 atmo atd.
Přišlo mi, že u těch malých objemu to "pomůže nejvíc", na Guzzine nebo Vitpilenovi popravdě nevím, tam se spotřeba hýbe podle "radosti z jízdy"..
Ale u těch vozidel co jezdí "konstantní" trasy nějakou podobnou průměrnou rychlostí to znát je..
Naposledy editováno 20.10.2023 16:27:54