1. chci se zeptat, jak je to s těmi vibracemi, co někteří zmiňují v diskusi pod testem této motorky na tomto webu?
Prý kolem 6 tisíc, nebo při vyšší rychlosti (asi po dálnici).
Na tomto Stromu jsem jel, nějak mi ty vibrace nepřišly, ale jel jsem jen chvíli a to tak člověk neotestuje. Nejel jsem po dálnici, abych jel delší dobou třeba 130. A to mě právě zajímá, pokud někdo po dálnicích někam dál, více hodin a nebo ideálně den nebo i více dnů.
Neptám se proto, že bych byl vyznavač dálnic, ale občas se člověk po dálnici někam musí přesunout, aby ušetřil čas (třeba letos do Norska). Jo a jak jsem na tomto Stromu jel, tak ovladatelnost na místě a při běžných rychlostech mi přišla parádní. Neotestoval jsem ale vyšší rychlost po delší dobu.
Jo a ještě další otázky:
2. kolik tento Strom vlastně točí otáček při rychlosti 100 a při 130 km/h ?
(samozřejmě na šestku)
3. jakou míváte spotřebu? (při jízdě po okolí a jakou při jízdě po dálnici?)
4. nepřekvapilo vás na tomto Stromu něco po pár měsících? ať už příjemně nebo nepříjemně
5. jo a je tu někdo, kdo má více najeto na Stromu 800DE a současně na TransAlpu 750? K tomu by mě zajímalo, jestli se nastavitelný podvozek na Stromu dá nastavit tak, aby nerovnosti uhlazoval jako na TransAlpu....
6. našel někde údaj o povoleném zatížení Stroma 800DE ?
díky za odpovědi
----
PS: pokud bych si tuto motorku vybral, tak bych ještě počkal na tu verzi s litými koly, prostě jen proto, že to má bezdušové pneumatiky.
Naposledy editováno 04.10.2023 09:06:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
Roman_1 píše: Ještě dotaz. Jak velký je pocitově rozdíl ve výšce. Podle tabulek to mají být asi 2 cm. 84 TA vs. 86 strom. Já mám 178, ale kratší nohy. Díky
Mám maximálně 175 cm a krátký nohy. jezdil jsem obě i Tuarega,vůbec žádný problém jsem s výškou neměl. Naopak člověk má pěkně natažený nohy a nebolí z toho kolena. jinak ale ta Suzuki je mohutnější, Transalp to je fakt takový Hornet na vyšších nohách. Přišel mi obratnější ale motor ten je pro adv ježdění lepší v Suzuki... Jde pěkně odspodu. Transalp je takový až dost točivý.třeba by ale fakt pomohlo udělat těžší převod Na sekundáru.
Jinak já teda taky doporučuju ty motorky vyzkoušet. Je to o takovým celkovým pocitu
co ta která motorka dává. a to bude cítit každý člověk jinak .Jinak mě ještě zaujala podvozkem a hlavně motorem f750 GS ,má to teda nižší podvozek , 19/17,
Ale mě nadchnul ten motor, že je takový šťavnatý… Vzhled u těchhle adv motorek je vždycky takový nějaký divný-Transalp si myslím že se povedl, Škoda jen toho obyčejného předního světla. Dalším tématem je Aerodynamika těchhle motorek-Hlavně turbulence do přilby..
Jinak bez vyzkoušení a srovnání s jinýma motorkama bych dneska už novou motorku nekupoval. A ideálně vyzkoušet v jeden den.
Naposledy editováno 15.02.2024 22:32:17
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tenére World Raid vs alternativy - ... [1, 2, 3, 4] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 116 | 23.4.2024 v 08:48 bazin. |
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 2 | 25.3.2024 v 17:47 Pedl |
Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom [1, 2] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Honda XL750 T... | TomasNBK | 42 | 5.3.2024 v 23:02 TomasNBK |
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 30 | 16.2.2024 v 10:28 NUTELIER |
Suzuki v strom 800 DE [1, 2] Suzuki V-Strom 800DE | 222222 | 49 | 19.1.2024 v 11:30 222222 |