globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V-Strom 800DE delší zkušnosti
1.10.2023 v 20:06
Ahoj všem motorkářům, co mají nového Stroma 800DE a nebo na něm jeli delší trasu.

1. chci se zeptat, jak je to s těmi vibracemi, co někteří zmiňují v diskusi pod testem této motorky na tomto webu?
Prý kolem 6 tisíc, nebo při vyšší rychlosti (asi po dálnici).

Na tomto Stromu jsem jel, nějak mi ty vibrace nepřišly, ale jel jsem jen chvíli a to tak člověk neotestuje. Nejel jsem po dálnici, abych jel delší dobou třeba 130. A to mě právě zajímá, pokud někdo po dálnicích někam dál, více hodin a nebo ideálně den nebo i více dnů.
Neptám se proto, že bych byl vyznavač dálnic, ale občas se člověk po dálnici někam musí přesunout, aby ušetřil čas (třeba letos do Norska). Jo a jak jsem na tomto Stromu jel, tak ovladatelnost na místě a při běžných rychlostech mi přišla parádní. Neotestoval jsem ale vyšší rychlost po delší dobu.

Jo a ještě další otázky:

2. kolik tento Strom vlastně točí otáček při rychlosti 100 a při 130 km/h ?
(samozřejmě na šestku)
3. jakou míváte spotřebu? (při jízdě po okolí a jakou při jízdě po dálnici?)
4. nepřekvapilo vás na tomto Stromu něco po pár měsících? ať už příjemně nebo nepříjemně

5. jo a je tu někdo, kdo má více najeto na Stromu 800DE a současně na TransAlpu 750? K tomu by mě zajímalo, jestli se nastavitelný podvozek na Stromu dá nastavit tak, aby nerovnosti uhlazoval jako na TransAlpu....

6. našel někde údaj o povoleném zatížení Stroma 800DE ?

díky za odpovědi

----

PS: pokud bych si tuto motorku vybral, tak bych ještě počkal na tu verzi s litými koly, prostě jen proto, že to má bezdušové pneumatiky.

Naposledy editováno 04.10.2023 09:06:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti

15.2.2024 v 13:02 | Nahoru | #1
Koudy01> Aha. No to bylo spíš pro zajímavost. Tím, že vybírám novou, tak jsem viděl spoustu videí, četl testy a různá porovnání a bohužel jsem narazil na velké nesrovnalosti právě co se týče podvozků mezi novináři. A jak právě píšeš, základ je ho umět nastavit a jestli je to potřeba. A nastavit ho na svojí váhu, což si myslím nikdo z novinářů nedělá, nebo ani nemá šanci a pak píšou, že je podvozek měkký atd. nebo se ani neohnou, nebo se nezeptají, co se třeba dá změnit v nastavení a píšou nesmysly, viz. tvá T7, nebo TA zadní tlumič, kde se útlum dá a vždycky dal nastavit. Sice nevím, jestli to je odskok, nebo sdružený s kompresí, protože to je v místě té vyrovnávací nádobky, ale něco tam je.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti

15.2.2024 v 14:51 | Nahoru | #2
Roman_1> nebo Tuareg, na tom mne vadí jen to, že je to Aprilia
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tenére World Raid vs alternativy - ... [1, 2, 3, 4] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... Enky 116 23.4.2024 v 08:48 bazin.
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... Enky 2 25.3.2024 v 17:47 Pedl
Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom [1, 2] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Honda XL750 T... TomasNBK 42 5.3.2024 v 23:02 TomasNBK
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE JAVR 30 16.2.2024 v 10:28 NUTELIER
Suzuki v strom 800 DE [1, 2] Suzuki V-Strom 800DE 222222 49 19.1.2024 v 11:30 222222


TOPlist