globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V-Strom 800DE delší zkušnosti
1.10.2023 v 20:06
Ahoj všem motorkářům, co mají nového Stroma 800DE a nebo na něm jeli delší trasu.

1. chci se zeptat, jak je to s těmi vibracemi, co někteří zmiňují v diskusi pod testem této motorky na tomto webu?
Prý kolem 6 tisíc, nebo při vyšší rychlosti (asi po dálnici).

Na tomto Stromu jsem jel, nějak mi ty vibrace nepřišly, ale jel jsem jen chvíli a to tak člověk neotestuje. Nejel jsem po dálnici, abych jel delší dobou třeba 130. A to mě právě zajímá, pokud někdo po dálnicích někam dál, více hodin a nebo ideálně den nebo i více dnů.
Neptám se proto, že bych byl vyznavač dálnic, ale občas se člověk po dálnici někam musí přesunout, aby ušetřil čas (třeba letos do Norska). Jo a jak jsem na tomto Stromu jel, tak ovladatelnost na místě a při běžných rychlostech mi přišla parádní. Neotestoval jsem ale vyšší rychlost po delší dobu.

Jo a ještě další otázky:

2. kolik tento Strom vlastně točí otáček při rychlosti 100 a při 130 km/h ?
(samozřejmě na šestku)
3. jakou míváte spotřebu? (při jízdě po okolí a jakou při jízdě po dálnici?)
4. nepřekvapilo vás na tomto Stromu něco po pár měsících? ať už příjemně nebo nepříjemně

5. jo a je tu někdo, kdo má více najeto na Stromu 800DE a současně na TransAlpu 750? K tomu by mě zajímalo, jestli se nastavitelný podvozek na Stromu dá nastavit tak, aby nerovnosti uhlazoval jako na TransAlpu....

6. našel někde údaj o povoleném zatížení Stroma 800DE ?

díky za odpovědi

----

PS: pokud bych si tuto motorku vybral, tak bych ještě počkal na tu verzi s litými koly, prostě jen proto, že to má bezdušové pneumatiky.

Naposledy editováno 04.10.2023 09:06:47

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 800DE delší zkušnosti

3.10.2023 v 20:39 | Nahoru | #1
milor - jo, to je taky jedna z možností. Počkat na jaro a zkusit všechny 3 motorky (Strom 800DE, Strom 800 a TransAlp750). Jsem teď ale dost nalomený jít do toho TransAlpu....

oldyno - to si taky říkám, ohledně té ochrany před větrem. CO jsem četl různé srovnání těch 2 motorek, tak prý je na tom TransAlp lépe. Navíc má ten TransAlp možnost přikoupení "sady deflektorů", jsou to 4 plasty, 2 na plexi po stranách a 2 pod řidítkama a prý to odhání vzduch více do sran.
Nebo má o tom někdo více info?

Pedl - jo, to jo, ale říkám si, jestli u Stromu 800/800DE to nebudou jen plexi do výšky a nebo jestli někdo nabídne i širší, aby to nahradilo aspoň trochu jakoby chybějící kapotáž (protože to co tam je, je dost nízko)

Strider - díky za info
TransAlp 750 točí 3600 a 4700 otáček (při 100 a 130 km/h), jak jsem včera viděl
aStrom 800DE točí 4500 a 5860 otáček (při 100 a 130 km/h), pokud to ta tabulka ukazuje správně. Ale v jednom anglickém video, jak porovnávali tyto 2 motorky, tak to zmínili, že Strom točí v těch vyších ryhclostech o dost víc, tak asi jo.
No a jde z toho udělat závěr, že při několikadenní jízdě po dálnici se to musí projevit na spotřebě? Nebo ne?

222222 - souhlasím s tebou, že sedlo bude asi lepší u Stromu.
Vlnění předního kola jsem neměl (ani na jedné motorce).
Jo, TransAlp se musí více točit - což je zase zajímavá informace a jako by si to protiřečí s tím infem o otářkách při 100 a 130 .... že jo
Tlumiče - zajímavé, že jeden TransAlp mi přišel, že žehlí lépe než Strom (a také než druhý TransAlp), ale to jsme jeli ve dvou a třeba mohl být tlumič na TA s malým předpětím. Nevím, bohužel na to nebyl prostor (neměl jsem klíč na předpětí pružiny a nevím jestli by na to vyšel čas...).
Brzdy mi přišly na obou super a přišlo mi to naopak, že TA je má o kousek ostřejší. I v jednom anglickém videu to zmínili.
Plexi na dálnici - otázka, jestli na toho Stroma bude dostatečné... Zatím jsem viděl třeba toto plexi co je dole do šířky, ale nevím, jestli je dostatečně vysoké. A nebo jestli je dostatečně kolmo, že vyšší být nemusí.
No displej a jeho ovládání je jednoznačně lepší u Suzuki. TO dvojtlačítko, parádně jednoduché. A navíc to má teplotu vzduchu, to TA nemá.

Naposledy editováno 03.10.2023 20:47:43

(reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti

5.10.2023 v 16:04 | Nahoru | #2

Roman2bk píše:
Pedl - jo, to jo, ale říkám si, jestli u Stromu 800/800DE to nebudou jen plexi do výšky a nebo jestli někdo nabídne i širší, aby to nahradilo aspoň trochu jakoby chybějící kapotáž (protože to co tam je, je dost nízko)


Takto vypadá příplatkové plégo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aerodynamika- cestovní moto [1, 2] KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE JAVR 33 18.5.2024 v 19:48 Eddie83
Tenére World Raid vs alternativy - ... [1, 2, 3, 4] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... Enky 116 23.4.2024 v 08:48 bazin.
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... Enky 2 25.3.2024 v 17:47 Pedl
Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom [1, 2] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Honda XL750 T... TomasNBK 42 5.3.2024 v 23:02 TomasNBK
Suzuki v strom 800 DE [1, 2] Suzuki V-Strom 800DE 222222 49 19.1.2024 v 11:30 222222


TOPlist