globalmoto_duben_nolan





Téma: 300 ZGH
 
21.5.2023 v 19:08
Letošní 300 ZGH opět potvrdil, že pokud dojde k přerušení závodů díky pádu jezdce, nejsou pořadatelé schopni zajistit rychlé pokračování závodů. Vrcholem byl letošní ročník, kdy pauza trvala neskutečné více než dvě hodiny.... Co se to tam tak dlouho upravovalo a ošetřovalo, je záhada, protože tam byl jen jeden zraněný jezdec s podezřením na zlomenou nohu. Ono je to vlastně každý ročník podobné. Po skoro každém pádu se zastavuje závod, pak se Jury radí většinou půl hodiny a další půlhodinu se zase nic neděje. Po těchto zbytečných prodlevách se pak šetří časem, kdy se dalším závodům zkracují dvě i tři kola, jako by se tim mohl ušetřit čas který se zbytečně ztratí dlouhým a zbytečným přerušením závodů. Jezdím do Hořic už dlouhá léta, ale po loňském nedojetí závodů a letoším roce, to bylo asi naposled.

300 ZGH

2.7.2023 v 20:13 | Nahoru | #121
Chudák Joel den Besten! Dnes zahynul v Imatře při závodech. IRRC. V Hořicích se letos moc nesvezl, byl třetí v tréninku a v závodě v prvním kole sice vedl, ale protože se litry chvíli po tom nakonec ukončily, dali ho pořadatelé na třetí místo. Jak je známá Hořická specialita, která se vhledem k tomu, že pořadatel není schopen odjet ani šest závodů za deset hodin, bude zřejmě uplatňovat stále víc.

Naposledy editováno 02.07.2023 20:27:19

300 ZGH

2.7.2023 v 22:21 | Nahoru | #122
https://www.newslett...ng-at-imatra-4204543
Zabít se o sloup patřilo do zpráv někdy v roce 1970. Fakt se z toho nedá poučit?

2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH

3.7.2023 v 00:13 | Nahoru | #123
Mungojerry - Viděl jsi tu trať v Imatře? Ta se asi moc nezměnila od šedesátých let, co tam jezdil Franta Šťastný. Akorát tenkrát neměly motorky ani třetinový výkon, jako dnes! Ta silnice je úzká, vypadá to jako by tu trať vedli někde po okreskách, mezi dvěma vesnicemi. a navíc ještě při závodě pršelo. Zpomalovali to tam dvěmi, dost špatnými retardéry, kde se do jednoho najíždělo z plné rychlosti. Zabezpečení trati tam bylo velmi mizerné a i když tady kritizuji Hořické závody, tak co se týká zabezpečení trati je to v Hořicích neporovnatelně lepší. Na závodech v Itálii a v Irsku na zabezpečení trati pořadatel skoro úplně kašle. Ta trať v Imole se snad nehodí ani na IRRC.

Naposledy editováno 03.07.2023 21:42:23

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH

3.7.2023 v 16:52 | Nahoru | #124
fomax> fomaxi Ty jsi fakt pacient. Sorry ale myslím,že jsi už vše,ale opravdu VŠE napsal. Už je zbytečný to dál tady živit. To,že hořický činóglaře nenávidíš,tak to už víme,že už do Hořic nepojedeš taky,tak co dál?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH

3.7.2023 v 19:48 | Nahoru | #125
fomax> V Imole nevím, tohle se jelo v Imatře. Ale jinak máš pravdu.
Z loňska:

(reakce na) 300 ZGH

3.7.2023 v 20:44 | Nahoru | #126
MungoJerry> Jo, máš pravdu, omlouvám se byla to samozřejmě Imatra, nevím jak se mi povedlo se přepsat. Ve svém prvním příspěvku jsem to ještě napsal dobře. Už je to opravené! Oni Finové a Švédové měli vždy mizerné a nebezpečné tratě!

Naposledy editováno 03.07.2023 20:47:58

(reakce na) 300 ZGH

3.7.2023 v 21:13 | Nahoru | #127

LAJWEC píše: fomax> fomaxi Ty jsi fakt pacient. Sorry ale myslím,že jsi už vše,ale opravdu VŠE napsal. Už je zbytečný to dál tady živit. To,že hořický činóglaře nenávidíš,tak to už víme,že už do Hořic nepojedeš taky,tak co dál?



Lajwec - Máš pravdu v tom, že už jsem o neschopnosti Hořických pořadatelů napsal vše, špatné je, že se stoprocentně asi nic nezmění, budou stačit dva nebo tři pády a vše se zase časově "poveze" jako tomu bylo letos a loni. Asi před třemi roky jsme se spolu v Hořicích na závodech viděli a docela fajn pokecali. Já byl na závodech v Hořicích včetně závodů veteránů víc než 50x a tak si myslím, že mohu posoudit o co jde. Určitě nelze říct, že bych Hořické pořadatele nějak nenáviděl, to určitě ne, jen jsem kritizoval jejich často zbytečné přerušování závodů a následné více než hodinové nebo dokonce dvouhodinové pauzy při restartech závodů. Klidně bych se zase na závody v Hořicích podíval, aje to by se tam muselo něco změnit a toho bohužel současné funkcionářské "konzervy" zřejmě nejsou schopné.

Naposledy editováno 04.07.2023 15:54:16

(reakce na) 300 ZGH

4.7.2023 v 21:25 | Nahoru | #128
LAJWEC> To tě ještě překvapuje ? Jen duševní "velikán" typu AKRO/fomax "s mnohaletými zkušenostmi s pořádáním závodů mistrovství světa" dokáže své blitky bez známky studu spojovat s tragickou událostí špičkového závodníka...

300 ZGH

5.7.2023 v 19:18 | Nahoru | #129
Demon3 - Ale, ale, uražená ješitnost Hořického pořadatele se zase ozvala! Raději popřemýšlej a nejen ty, aby se konečně závody v Hořicích dojely a nezastavovat zbytečně závod při každém pádu a HLAVNĚ nedělat po zastavení závodů více než hodinové a nebo dokonce dvouhodinové přestávky! Méně bádat, schůzovat, přemýšlet a vše hlavně rychle řešit! A taky říci hlasatelům na kolik kol se ty restartované závody pojedou! Aby se zase nemuseli hlasatelé ptát před jízdou startéra! Pak bude vše v pořádku a snad se to jednou zase dojede! Je jasné, že i když to půjde dobře, tak minimálně dvě hodiny tam zase skluz bude, ale to vzal čert, To se dá vydržet.

Naposledy editováno 05.07.2023 23:09:54

2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH

10.7.2023 v 19:08 | Nahoru | #130
Demon3> jestli bych mohl tedy pár bodů k věcem, které by bylo dobré zlepšit z mého pohledu. Spoustu let jsem jezdil jako divák, asi od roku 2010 poslední tři roky jsem úplně vynechal jak 300 tak TT právě kvůli těm strašným průtahům, ale chápu, že to tak prostě kvůli něčemu máte a byla moje volba prostě už nejezdit a svůj čas věnovat něčemu jinýmu. Letos jsem dostal příležitost jít šroubovat do depa a podpořit tak kámoše, který nakonec v šestkách zajel velmi dobré umístění.

Vstupenky mi příjdou dcla blbě nakombinovaný, celkem nás překvapilo, že už v pátek by se mělo platit do depa, takže jsme museli čekat na kámoše než přijede a pak jsme museli s ním dodávkou, jinak by musel jít ještě vyzvednout nejdřív vstupenky pro doprovod.. Navíc si myslím, že by spousta lidí uvítalo třeba aspoň na sobotu nějaký půl denní vstupenky (odpolední). Vím o lidech co nejsou zarytí motorkáři, přišli by se rádi podívat co znamená RR ale prostě na celý den nechtějí.

Co opravdu nefunguje je celková informovanost a mě osobně nebaví komentář Kubíčka, což je kolem trati slyšet od hodně lidí. Jako lidi kolem trati by měli vědět co se kde děje, ale když ani komentátor nemá žádný informace od pořadatele a co snad ještě horší, tak ani závodníci. Jako když se davá po depu nějaký info závodníkům, tak by se ten komentář komentátora v depu měl ztlumit, protože fakt nebylo většinou slyšet vůbec nic. A ten restart šestek byl teda taky tragédie, kluky naženete před bránu a pak tam stojíme bez jaký koliv informace co kde jak, člověk letí pro stojan a nahříváky, protože si snad nikdo nedovolí závodníka pustit na vychladlých gumách a to by neměl dovolit ani pořadatel.

Moc jsem ani nepochopil situaci v pit lane, už tak tam je hrozně málo místa, ale v zadu museli být předvádečky a ještě se mezi nás musí cpát safety car, vážně to nejde nastavět někam jinám.. přeci jen ty větší týmy už nemají jen bágl s nářadím jako já a je dost problém se tam naskládat, nemluvě o tom, když si borec v půlce tréningu řekne, že už mu to stačilo a prostě tam postaví motorku na stojany a čus.

Průtahy z pohledu bezpečnosti chápu, ale chtělo by to trochu zrychlit rozhodování, pro tenhle případ by nebylo špatný vymyslet nějaký doprovodný program a myslím si, že otevírání trati, třeba jen jednotlivých sektorů, kde neni problém, by taky spousta účastníků uvítalo.

(reakce na) 300 ZGH

10.7.2023 v 23:19 | Nahoru | #131
Rolda89> Píšeš to velmi dobře a správně, ale mám obavy, že si tím u Hořických pořadatelských "konzerv" moc pochopení neužiješ! Oni to sice dělají během závodu skoro všechno organizačně špatně, ale mají pocit, že jsou nejlepší a vedou to skvěle a že to jinak nejde. Když byl ten hromadný pád v šestkách, tak muselo být každému jasné, tedy s vyjímkou pořadatelů a Jury, že než se opraví bariéry a trať, potrvá to dlouho a nemá cenu držet jezdce před bránou depa . I když opravdu nevím, co se tam přes dvě hodiny řešilo, klidně se za hodinu mohlo jet a vůbec se nedivím, že tam někdo po více než dvouhodinovém čekání v tom vedru dostal infarkt. Přitom v Hořicích trvá restart po zastavení závodu i při jednom lehkém pádu minimálně hodinu a spíš i víc. A při hromadném pádu jsou to nejméně dvě hodiny. V Hořicích trvá restart minimálně dvakrát tolik, než na jiných závodech. Pokud jde o informovanost, tak se obvykle ještě po půlhodině po zastavení závodu skoro nic neví a obvykle to neví ani hlasatel. Kdy se znovu pojede. to už se divák vůbec nedozví. Ještě, že aspoň pánové Kubíček a Březina něco povídají, za dob nechvalně známého hlasatele Phdr Kuchaře, který závody pořádně nepochopil ani po asi dvaceti letech a který nám svým komentováním nebo spíš žvaněním celá ta léta kazil závody, tak ten se nějakým vysvětlováním vůbec nezatěžoval, řekl jen teď si pustíme trochu hudby a až se něco bude dít, tak se zase ozveme. Stejně mám pocit, že v té době, byly restarty závodů o dost rychlejší. Nakonec, co chtít od pořadatele, který není schopný odjet za celou sobotu všechny tréninky a který za deset a půl hodiny nedokáže odjet ani 6 půlhodinových závodů a poslední závod neodjet vůbec a vyhlásit vítěze podle časů v tréninku? Ten 60 ročník byla mizérie a totálně se nepovedl.

Naposledy editováno 11.07.2023 00:08:59

2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH

11.7.2023 v 12:09 | Nahoru | #132
fomax> nejspíš máš pravdu, ale chtěl, aby se tu napsali nějaký konkrétní věci, tak jsem sepsal věci z mého pohledu. To čekání před branou bylo fakt zbytečný, myslím si, že ty kluci se radši vrátěj ke stanům i kdyby to trvalo jen deset minut, protože tam mají svou pohodu a zázemí.. (stojany, nahřejváky, pití..)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH

11.7.2023 v 12:56 | Nahoru | #133
Rolda89> Roldo je super,že jsi to napsal tak jak to je a ještě z pohledu mechoša. Bohužel si myslím,že to tady ty bafuňáři z Hořic vůbec nečtou ani nesledují a dál si to budou šušnit furt stejně,takže se nic nezmění. To by se musel stát zázrak.
Jezdím do Hořic víc jak polovinu mého života a to dřív jako nosič vody a poslední roky jako čumil a každý rok si říkám,že se z minulých průserů poučí a doufám,že to bude jiný a zase je to stejný a nic se nemění a zase nesmyslný prostoje,neinformovanost a bohužel i traťáci většinou taky nic neví.
No,ale zas do Hořic pojedu i když vím,že tam budu zase stát jak kokot 1-2 hodiny zbytečně. Jo když to jde dobře. No,uvidíme v srpnu jak se pochlapí,zda to nebude zase jen posunutí pásek a zakázaných úseků. A kolikrát dost nesmyslně.

(reakce na) 300 ZGH

11.7.2023 v 15:08 | Nahoru | #134
Rolda89> Jo, napsal jsi to dobře, ale pořadatelské "konzervy" si stejně pojedou po svém! Bohužel!

(reakce na) 300 ZGH

11.7.2023 v 15:43 | Nahoru | #135

LAJWEC píše: Rolda89> Roldo je super,že jsi to napsal tak jak to je a ještě z pohledu mechoša. Bohužel si myslím,že to tady ty bafuňáři z Hořic vůbec nečtou ani nesledují a dál si to budou šušnit furt stejně,takže se nic nezmění. To by se musel stát zázrak.
Jezdím do Hořic víc jak polovinu mého života a to dřív jako nosič vody a poslední roky jako čumil a každý rok si říkám,že se z minulých průserů poučí a doufám,že to bude jiný a zase je to stejný a nic se nemění a zase nesmyslný prostoje,neinformovanost a bohužel i traťáci většinou taky nic neví.
No,ale zas do Hořic pojedu i když vím,že tam budu zase stát jak kokot 1-2 hodiny zbytečně. Jo když to jde dobře. No,uvidíme v srpnu jak se pochlapí,zda to nebude zase jen posunutí pásek a zakázaných úseků. A kolikrát dost nesmyslně.



LAJWEC - Zdravím! Neboj se, oni to Hořičtí bafuňáři čtou a podle ohlasu se jim ta kritika vůbec nelíbí, ale oni jsou bytostně přesvědčeni, že to dělají všechno nejlépe a jak asi správně píšeš, budou to "šušnit" pořád stejně, protože si myslí, že tomu nikdo jiný než oni nerozumí! Ona se kritika v Hořicích NIKDY nebrala, naopak, vždy na ni funkcionáři Hořických závodů reagovali podrážděně a uraženě, že si vůbec někdo dovolil něco kritizovat. Při jejich způsobu myšlení, budou dál zastavovat závody i při lehkých pádech, dělat minimálně hodinové nebo i dvouhodinové přestávky a opětně při třech a více pádech to nabere takové zdržení, že se závody ZASE nedojedou. Komentátoři jako obvykle nebudou skoro nic vědět, co se vlastně stalo a kdy se pojede, to už vůbec ne. Možná jim někdo včas řekne na kolik kol se ty restarty pojedou, aby se jako při 300ZGH nemuseli ptát startéra. V tom srpnu by byla šance to nějak s tříhodinovým zpožděním dojet, pokud by byly maximálně dva pády za celý den. Já jsem byl v Hořicích na závodech včetně veteránů víc než 50x, ale díky neschopnosti pořadatelů, se kterým se dá počítat jako s faktem, tam už nepojedu, jedině, že by se bafuňáři PŘECE JEN chytli za nos a něco s tou bídou, co tam předvádějí za poslední roky něco udělali, ale to se očekávat asi nedá!

Naposledy editováno 11.07.2023 15:51:35

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH

12.7.2023 v 23:17 | Nahoru | #136
Southern 100 znáte? Že letos na IOMTT nebyl smrťák (pouze jeden nezkušený cizinec, to se u nich snad ani nepočítá), beru jako zázrak. Tak teď Southern 100 zrušili ještě před prvním závodem, když se v tréninku zabil jeden jezdec a vzal sebou i jednoho maršála. Nechci to přivolávat, ale pravděpodobnost, že se to stane i v Hořicích, se s každým závodem jen zvyšuje.

300 ZGH

13.7.2023 v 05:57 | Nahoru | #137
Rolda89,
myslím, že dobře shrnuto a napsáno.

LAJWEC,
reaguji na poslední odstavec, vlastně i větu. Jasný, že v první řadě je nejdůležitější bezpečnost jezdců, diváků, i traťáků. Dost mě ale překvapilo to množství batriéry na vnitřní straně před zatáčkou U borku. Vždy obdivuji lidi, kteří to tam navozí a pak zas odvozí a uskladní. Po celé trati je to obrovské množství. Bývalo tam hodně diváků (předtou zatáčkou) a byl i krásný výhled až nahoru ke garážím. Dnes tam nikdo není, pže by nic neviděl a myslím, že to místo bylo relativně bezpečné.

fomax - LAJWEC,
ano, kdysi jsme se setkali v Hořicích u Lukaveckého vracáku. Fomax tě poznal dle řeči, podobně jsi tam mluvil jak jsi psal sem na M.cz. Byl tam s námi i čtvrtý, snad DavaCh, ale nejsu si jistý. Foto nemůžu najít, asi jsem ho omylem smázl.

Naposledy editováno 13.07.2023 05:59:48

300 ZGH

13.7.2023 v 06:06 | Nahoru | #138
Ještě jeden pohled na zatáčku před borkem. V roce 2017 ji měli Holanďané na svém hospitality jako plakát - kalendář

Když jsem přistoupil blíž, tak jsem se tam našel, na tom plakátu.

A zde Didier z téhož roku ještě jednou

300 ZGH

13.7.2023 v 06:20 | Nahoru | #139
No a tuto propisku mě Didiera tenkrát věnoval a i když ji nepoužívám, tak píše, viz datum.

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH

13.7.2023 v 14:27 | Nahoru | #140
Josef58 - Ahoj! Pamatuji se na naše setkání dobře, byl tam i Lajwec a ten čtvrtý byl Blackblues. Pokud jde o zabezpečení tratě, jsou Hořice špička a občas to s těmi zakázanými prostory přehánějí, všiml jsem si, že pokud je někde poblíž diváků havárie, tak příští rok tam obvykle bývá zakázaný prostor a to i v místech, kde by mohli diváci bez problémů stát. V Hořicích jsou i velmi dobří traťáci, ale co je to platné, že i když po havárii velmi rychle připraví trať tak to zkostňatělým pořadatelům stejně pak trvá skoro hodinu, než si poschůzují a pobádají a konečně udělají restart závodu, pochopitelně na podstatně méně kol. Vůbec jim nedojde, jak je v tom vedru závodníkům, které nepustí do parkoviště a drží je hodinu a někdy i víc v depu. A je to i neúcta k divákům. kteří tam trpělivě čekají až se páni bafuňáři rozhoupou a znovu pustí jezdce na start.

Naposledy editováno 13.07.2023 14:36:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH

13.7.2023 v 16:14 | Nahoru | #141
fomax> ,
taky mě ještě dopoledne napadlo, že to nebyl DawaCh, ale Blackblues. Teď jsem se dostal k pc a dívám se, jsi rychlejší. Mám s ním a jeho ženou foto z roku 2016. Ta společná s tebou a Lajwecem je už asi bohužel nenávratně fuč.

(reakce na) 300 ZGH

13.7.2023 v 18:16 | Nahoru | #142
josef58> To nevadí, zase se někde na závodech potkáme, ale v Hořicích to už asi nebude. Tamní pořadatelé mi svou neschopností vzali chuť tam jezdit. V každém případě tě zase moc rád uvidím! Ještě fandíš biatlonu jako tenkrát?

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH

13.7.2023 v 23:27 | Nahoru | #143
Lajwec - Ty obvykle zbytečné zakázané úseky nejsou jen v Hořicích, ale i jinde. Třeba v Dymokurech se dalo stát na vnějšku tratě na poli, pár metrů od trati na té rovině kolem startu. Nějaký ustrašený funkcionář to "aktivně" posunul o dalších asi 30 metrů dál do pole, takže se sledování závodů hodně zhoršilo. Ono se vůbec na většině tratí se dělá pro diváky hodně málo a jen ubývají dobrá místa na sledování závodů. Pro pořadatele je divák důležitý hlavně, aby zaplatil vstupné a jinak je moc nezajímá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH

14.7.2023 v 02:29 | Nahoru | #144
Josef58 - Josefe, v Hořicích už je to s těma dobrejma místama čím dál víc velký špatný. Kamoš co do Hořic jezdil fotit,tak teď už asi třetí rok nejezdí,protože se tak nesmyslně upravily některý divácký úseky,že už to nemá pro něj smysl a zařekl se že už nepojede. Jezdil jsem na celý víkend a obcházel celý okruh,ale co některý místa tak dodrbali,tak už to pro mě nemá smysl a jezdím jen na neděli na to jedno poslední místo a pokaždý se modlím aby nějakýho horlivýho aktivistu nenapadlo to dokurvit i tady i když pokusy už nějaký byly,ale zatím je ještě něco vidět. Ale jak to dojebou i tady,tak končím,protože nevím kam bych se šel jinam dívat. Nakonec to zachrání poláci každý rok jich jezdí čím dál víc.a těm je to jedno.
Tak jak ve Staráku,tak tam to taky pěkně dojebali. Od začátku jsme chodili za most do vinglu aletos mě málem jeblo už tam nebyla jen páska,ale i kovový plotový zábrany a tak nesmyslně o dobrých 20metrů uzavřený. Nikdy se tam nic vážnýho nestalo jen lehký pády a to zřídka. No,ale do toho plotku bych to napálit nectěl,to by bylo likvidační. Tak uvidíme co to přinese za výhody. Ale bez nás už do Staráku nejedem,protože jinam nevím kam bychom šli. Škoda byl to dobrej flek scházela se tam pořád stejná parta nadšenců,takže příští sezónu mám o jednu neděli víc volna.
fomaxi, tak s těma ustrašenejma bafuňářema máš pravdu a bohužel jak to tak vypadá bude to horší a velký špatný.

Naposledy editováno 14.07.2023 02:34:14

(reakce na) 300 ZGH

14.7.2023 v 12:53 | Nahoru | #145
LAJWEC> Máš bohužel pravdu, na skoro každém přírodním okruhu se to zhoršuje a nejhorší na tom je to, že si ti ustrašení bezpečnostní aktivisté z řad pořadatelů myslí, že tím likvidováním dobrých míst na sledování závodů dělají NĚCO pro bezpečnost diváků! Je to trochu podobné jako v politice, tam taky člověk nevěřícně zírá, co vymýšlejí za kraviny a kde se tolik pitomců bere a na přírodních okruzích je to podobné! Hlavně vybrat vstupné, diváky posunout co nejvíc od trati a po závodech se plácat po ramenou, jak jsou dobří!

(reakce na) 300 ZGH

14.7.2023 v 13:08 | Nahoru | #146

Kohlstein píše: Southern 100 znáte? Že letos na IOMTT nebyl smrťák (pouze jeden nezkušený cizinec, to se u nich snad ani nepočítá), beru jako zázrak. Tak teď Southern 100 zrušili ještě před prvním závodem, když se v tréninku zabil jeden jezdec a vzal sebou i jednoho maršála. Nechci to přivolávat, ale pravděpodobnost, že se to stane i v Hořicích, se s každým závodem jen zvyšuje.



Ani se nedivím, je to nebezpečný okruh s mizerným zabezpečením jak tam v tom kraji bývá zvykem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH

17.7.2023 v 21:06 | Nahoru | #147
Rolda89> Konečně zase někdo svéprávnej, kdo umí zformulovat svý myšlenky, ne jako ten kolovrátkovej AKRO.
Věř že se průběhy závodů každej rok pečlivě zabýváme, ale prostor pro zkrácení vzniklých zpoždění prostě není.
Vstupenky jdou úplně mimo mě, ale co se tak pohybuju po světě, půldenní vstupenky na dromu, natož na neuhlídatelnym přírodním okruhu, fakt nikde nepamatuju.
Můžu to zkusit předložit, ale nevidim to příliš nadějně, tohle funguje víceméně všude stejně.
Joska je fenomén motorkářský komunity, fakt nevidim žádnýho případnýho nástupce, nakonec "mladý pušky" na Nova Sportu jsou zatím jen reklamou na to, jak se to dělat nemá, velmi rádi jsme letos viděli zpátky i Karla.
Zlepšení předávání aktuálních informací ke komentátorům je určitě námět na zlepšení, už o tom psal Miki83, na druhou stranu vtažení dalších účastníků do děje, v tomhle případě startmaršálů, je prostě způsob komentování speakrů.
Restart šestek probíhal po zásahu záchranářů, dlouhém úklidu a opravě rozházených ochranných bariér. Když už bylo vše připraveno, zkolaboval na úseku divák, což bylo okamžitě vyhlášeno rozhlasem a procedura se musela opakovat.
Pitlane je krátká a delší opravdu nebude, ale před časem se alespoň rozšiřovala.
Otevírání trati po přerušení je problém. V úseku postiženém pádem není žádoucí trať otevírat, za úsek s pádem se zase mnohdy přes vozy záchranářů otevírací vůz nebo motorka nemusí dostat.

(reakce na) 300 ZGH

17.7.2023 v 21:20 | Nahoru | #148
LAJWEC> Asi by ti moje komunikace tady mohla stačit jako důkaz, že je to tu čteno a sledováno.
Funguju v Hořicích, ale v minulosti i jinde v republice i zahraničí už asi 35 let, takže myslim můžu porovnávat a zodpovědně můžu říct, že se fakt nemáme za co stydět.
O umístěni a velikosti zákázaných prostor i ochranných bariér rozhoduje Safety komise z řad jezdců a delegovaní činovníci AČR a IRRC a rozhodně to není nesmyslně, ale naopak se znalostí a vyhodnocením rizik pro jezdce i pro diváky. Určitě to není práce nějakého "bafuňáře z Hořic".

(reakce na) 300 ZGH

18.7.2023 v 00:33 | Nahoru | #149
Demon3> Poloviční vstupenky mě celkem moc nezajímají. S hlasateli jsem spokojený dělají co mohou, Je sice hezké, že se zabýváte po závodech jejich průběhem, ale stejně je to s těmi zpožděními rok od roku horší. Je blbost tvrdit, že prostor pro zkrácení vzniklých zpoždění, prostě není! Máte v Hořicích dost velmi dobrých traťáků, schopných velmi rychle připravit trať, ale co je to platné, když vaše organizační parta pomalých a nerozhodných bádalů, to stejně zdrží aspoň o dalších půl hodiny po každém přerušení závodu i když je trať dávno připravená! Kromě toho se v Hořicích zastavují závody i při lehkých pádech, kdy by stačilo odvézt jezdce i motorku z trati, ale stejně vám ten restart trvá zase minimálně hodinu, než se poradíte a rozhodnete co dál. Ostatně o vaší "organizační" ne"schopnosti" hovoří i to, že nejste schopní za celý den odjet všechny sobotní tréninky a v neděli za deset a půl hodiny ani šest závodů. O tom, jak každý rok ubývají dobrá místa na sledování závodů asi ani nemá cenu mluvit. Kdo za to může, je celkem jasné. Jediné, co se s těmi přestávkami dá dělat, je méně bádat a nezastavovat závody zbytečně a když už, rozjet ty zastavené závody co nejdříve!

Naposledy editováno 18.07.2023 18:31:38

300 ZGH

18.7.2023 v 14:47 | Nahoru | #150
Myšlení a následné činy pořadatelů v Hořicích se asi nikdy nezmění, jen přestávky po přerušených závodech se budou stále prohlubovat víc a víc. Já už do Hořic asi nikdy nepojedu, ale docela mě zajímá, jestli se dojede aspoň ten srpnový závod! Přeji všem divákům, aby měli konečně to štěstí a hlavně tak maximálně dva pády za celé závody, protože pak je tady šance, že se to možná nejméně s asi dvouhodinovým zpožděním dojede. Chce to ovšem krásné počasí, protože v případě, že by bylo zataženo, je tady nebezpečí, že by pořadatel usoudil, že okolo šesté hodiny, by bylo v lese špatně vidět a zase by se to nedojelo, jak se to už jednou na závodech v Hořicích stalo. On je vůbec čas velkým nepřítelem Hořických pořadatelů, protože většinou po třech závodech už bývá dvouhodinový skluz, protože ustrašení "bafuňáři" zastavují závody i při lehkých pádech a to každé zastavení závodu znamená, že se pak minimálně hodinu nic neděje, než se páni pořadatelé dohodnou, že by se mohlo pokračovat se zkráceným závodem Takže hodně štěstí ať se to zase jednou dojede!

Naposledy editováno 18.07.2023 14:54:51
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist