globalmoto_kveten





Téma: 300 ZGH
 
21.5.2023 v 19:08
Letošní 300 ZGH opět potvrdil, že pokud dojde k přerušení závodů díky pádu jezdce, nejsou pořadatelé schopni zajistit rychlé pokračování závodů. Vrcholem byl letošní ročník, kdy pauza trvala neskutečné více než dvě hodiny.... Co se to tam tak dlouho upravovalo a ošetřovalo, je záhada, protože tam byl jen jeden zraněný jezdec s podezřením na zlomenou nohu. Ono je to vlastně každý ročník podobné. Po skoro každém pádu se zastavuje závod, pak se Jury radí většinou půl hodiny a další půlhodinu se zase nic neděje. Po těchto zbytečných prodlevách se pak šetří časem, kdy se dalším závodům zkracují dvě i tři kola, jako by se tim mohl ušetřit čas který se zbytečně ztratí dlouhým a zbytečným přerušením závodů. Jezdím do Hořic už dlouhá léta, ale po loňském nedojetí závodů a letoším roce, to bylo asi naposled.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH

17.7.2023 v 21:06 | Nahoru | #1
Rolda89> Konečně zase někdo svéprávnej, kdo umí zformulovat svý myšlenky, ne jako ten kolovrátkovej AKRO.
Věř že se průběhy závodů každej rok pečlivě zabýváme, ale prostor pro zkrácení vzniklých zpoždění prostě není.
Vstupenky jdou úplně mimo mě, ale co se tak pohybuju po světě, půldenní vstupenky na dromu, natož na neuhlídatelnym přírodním okruhu, fakt nikde nepamatuju.
Můžu to zkusit předložit, ale nevidim to příliš nadějně, tohle funguje víceméně všude stejně.
Joska je fenomén motorkářský komunity, fakt nevidim žádnýho případnýho nástupce, nakonec "mladý pušky" na Nova Sportu jsou zatím jen reklamou na to, jak se to dělat nemá, velmi rádi jsme letos viděli zpátky i Karla.
Zlepšení předávání aktuálních informací ke komentátorům je určitě námět na zlepšení, už o tom psal Miki83, na druhou stranu vtažení dalších účastníků do děje, v tomhle případě startmaršálů, je prostě způsob komentování speakrů.
Restart šestek probíhal po zásahu záchranářů, dlouhém úklidu a opravě rozházených ochranných bariér. Když už bylo vše připraveno, zkolaboval na úseku divák, což bylo okamžitě vyhlášeno rozhlasem a procedura se musela opakovat.
Pitlane je krátká a delší opravdu nebude, ale před časem se alespoň rozšiřovala.
Otevírání trati po přerušení je problém. V úseku postiženém pádem není žádoucí trať otevírat, za úsek s pádem se zase mnohdy přes vozy záchranářů otevírací vůz nebo motorka nemusí dostat.

(reakce na) 300 ZGH

18.7.2023 v 00:33 | Nahoru | #2
Demon3> Poloviční vstupenky mě celkem moc nezajímají. S hlasateli jsem spokojený dělají co mohou, Je sice hezké, že se zabýváte po závodech jejich průběhem, ale stejně je to s těmi zpožděními rok od roku horší. Je blbost tvrdit, že prostor pro zkrácení vzniklých zpoždění, prostě není! Máte v Hořicích dost velmi dobrých traťáků, schopných velmi rychle připravit trať, ale co je to platné, když vaše organizační parta pomalých a nerozhodných bádalů, to stejně zdrží aspoň o dalších půl hodiny po každém přerušení závodu i když je trať dávno připravená! Kromě toho se v Hořicích zastavují závody i při lehkých pádech, kdy by stačilo odvézt jezdce i motorku z trati, ale stejně vám ten restart trvá zase minimálně hodinu, než se poradíte a rozhodnete co dál. Ostatně o vaší "organizační" ne"schopnosti" hovoří i to, že nejste schopní za celý den odjet všechny sobotní tréninky a v neděli za deset a půl hodiny ani šest závodů. O tom, jak každý rok ubývají dobrá místa na sledování závodů asi ani nemá cenu mluvit. Kdo za to může, je celkem jasné. Jediné, co se s těmi přestávkami dá dělat, je méně bádat a nezastavovat závody zbytečně a když už, rozjet ty zastavené závody co nejdříve!

Naposledy editováno 18.07.2023 18:31:38
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist