globalmoto_kveten





Téma: 300 ZGH
 
21.5.2023 v 19:08
Letošní 300 ZGH opět potvrdil, že pokud dojde k přerušení závodů díky pádu jezdce, nejsou pořadatelé schopni zajistit rychlé pokračování závodů. Vrcholem byl letošní ročník, kdy pauza trvala neskutečné více než dvě hodiny.... Co se to tam tak dlouho upravovalo a ošetřovalo, je záhada, protože tam byl jen jeden zraněný jezdec s podezřením na zlomenou nohu. Ono je to vlastně každý ročník podobné. Po skoro každém pádu se zastavuje závod, pak se Jury radí většinou půl hodiny a další půlhodinu se zase nic neděje. Po těchto zbytečných prodlevách se pak šetří časem, kdy se dalším závodům zkracují dvě i tři kola, jako by se tim mohl ušetřit čas který se zbytečně ztratí dlouhým a zbytečným přerušením závodů. Jezdím do Hořic už dlouhá léta, ale po loňském nedojetí závodů a letoším roce, to bylo asi naposled.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH

11.7.2023 v 12:56 | Nahoru | #1
Rolda89> Roldo je super,že jsi to napsal tak jak to je a ještě z pohledu mechoša. Bohužel si myslím,že to tady ty bafuňáři z Hořic vůbec nečtou ani nesledují a dál si to budou šušnit furt stejně,takže se nic nezmění. To by se musel stát zázrak.
Jezdím do Hořic víc jak polovinu mého života a to dřív jako nosič vody a poslední roky jako čumil a každý rok si říkám,že se z minulých průserů poučí a doufám,že to bude jiný a zase je to stejný a nic se nemění a zase nesmyslný prostoje,neinformovanost a bohužel i traťáci většinou taky nic neví.
No,ale zas do Hořic pojedu i když vím,že tam budu zase stát jak kokot 1-2 hodiny zbytečně. Jo když to jde dobře. No,uvidíme v srpnu jak se pochlapí,zda to nebude zase jen posunutí pásek a zakázaných úseků. A kolikrát dost nesmyslně.

(reakce na) 300 ZGH

11.7.2023 v 15:43 | Nahoru | #2

LAJWEC píše: Rolda89> Roldo je super,že jsi to napsal tak jak to je a ještě z pohledu mechoša. Bohužel si myslím,že to tady ty bafuňáři z Hořic vůbec nečtou ani nesledují a dál si to budou šušnit furt stejně,takže se nic nezmění. To by se musel stát zázrak.
Jezdím do Hořic víc jak polovinu mého života a to dřív jako nosič vody a poslední roky jako čumil a každý rok si říkám,že se z minulých průserů poučí a doufám,že to bude jiný a zase je to stejný a nic se nemění a zase nesmyslný prostoje,neinformovanost a bohužel i traťáci většinou taky nic neví.
No,ale zas do Hořic pojedu i když vím,že tam budu zase stát jak kokot 1-2 hodiny zbytečně. Jo když to jde dobře. No,uvidíme v srpnu jak se pochlapí,zda to nebude zase jen posunutí pásek a zakázaných úseků. A kolikrát dost nesmyslně.



LAJWEC - Zdravím! Neboj se, oni to Hořičtí bafuňáři čtou a podle ohlasu se jim ta kritika vůbec nelíbí, ale oni jsou bytostně přesvědčeni, že to dělají všechno nejlépe a jak asi správně píšeš, budou to "šušnit" pořád stejně, protože si myslí, že tomu nikdo jiný než oni nerozumí! Ona se kritika v Hořicích NIKDY nebrala, naopak, vždy na ni funkcionáři Hořických závodů reagovali podrážděně a uraženě, že si vůbec někdo dovolil něco kritizovat. Při jejich způsobu myšlení, budou dál zastavovat závody i při lehkých pádech, dělat minimálně hodinové nebo i dvouhodinové přestávky a opětně při třech a více pádech to nabere takové zdržení, že se závody ZASE nedojedou. Komentátoři jako obvykle nebudou skoro nic vědět, co se vlastně stalo a kdy se pojede, to už vůbec ne. Možná jim někdo včas řekne na kolik kol se ty restarty pojedou, aby se jako při 300ZGH nemuseli ptát startéra. V tom srpnu by byla šance to nějak s tříhodinovým zpožděním dojet, pokud by byly maximálně dva pády za celý den. Já jsem byl v Hořicích na závodech včetně veteránů víc než 50x, ale díky neschopnosti pořadatelů, se kterým se dá počítat jako s faktem, tam už nepojedu, jedině, že by se bafuňáři PŘECE JEN chytli za nos a něco s tou bídou, co tam předvádějí za poslední roky něco udělali, ale to se očekávat asi nedá!

Naposledy editováno 11.07.2023 15:51:35

(reakce na) 300 ZGH

17.7.2023 v 21:20 | Nahoru | #3
LAJWEC> Asi by ti moje komunikace tady mohla stačit jako důkaz, že je to tu čteno a sledováno.
Funguju v Hořicích, ale v minulosti i jinde v republice i zahraničí už asi 35 let, takže myslim můžu porovnávat a zodpovědně můžu říct, že se fakt nemáme za co stydět.
O umístěni a velikosti zákázaných prostor i ochranných bariér rozhoduje Safety komise z řad jezdců a delegovaní činovníci AČR a IRRC a rozhodně to není nesmyslně, ale naopak se znalostí a vyhodnocením rizik pro jezdce i pro diváky. Určitě to není práce nějakého "bafuňáře z Hořic".
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist