2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH
Vstupenky mi příjdou dcla blbě nakombinovaný, celkem nás překvapilo, že už v pátek by se mělo platit do depa, takže jsme museli čekat na kámoše než přijede a pak jsme museli s ním dodávkou, jinak by musel jít ještě vyzvednout nejdřív vstupenky pro doprovod.. Navíc si myslím, že by spousta lidí uvítalo třeba aspoň na sobotu nějaký půl denní vstupenky (odpolední). Vím o lidech co nejsou zarytí motorkáři, přišli by se rádi podívat co znamená RR ale prostě na celý den nechtějí.
Co opravdu nefunguje je celková informovanost a mě osobně nebaví komentář Kubíčka, což je kolem trati slyšet od hodně lidí. Jako lidi kolem trati by měli vědět co se kde děje, ale když ani komentátor nemá žádný informace od pořadatele a co snad ještě horší, tak ani závodníci. Jako když se davá po depu nějaký info závodníkům, tak by se ten komentář komentátora v depu měl ztlumit, protože fakt nebylo většinou slyšet vůbec nic. A ten restart šestek byl teda taky tragédie, kluky naženete před bránu a pak tam stojíme bez jaký koliv informace co kde jak, člověk letí pro stojan a nahříváky, protože si snad nikdo nedovolí závodníka pustit na vychladlých gumách a to by neměl dovolit ani pořadatel.
Moc jsem ani nepochopil situaci v pit lane, už tak tam je hrozně málo místa, ale v zadu museli být předvádečky a ještě se mezi nás musí cpát safety car, vážně to nejde nastavět někam jinám.. přeci jen ty větší týmy už nemají jen bágl s nářadím jako já a je dost problém se tam naskládat, nemluvě o tom, když si borec v půlce tréningu řekne, že už mu to stačilo a prostě tam postaví motorku na stojany a čus.
Průtahy z pohledu bezpečnosti chápu, ale chtělo by to trochu zrychlit rozhodování, pro tenhle případ by nebylo špatný vymyslet nějaký doprovodný program a myslím si, že otevírání trati, třeba jen jednotlivých sektorů, kde neni problém, by taky spousta účastníků uvítalo.
Naposledy editováno 11.07.2023 00:08:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH
Věř že se průběhy závodů každej rok pečlivě zabýváme, ale prostor pro zkrácení vzniklých zpoždění prostě není.
Vstupenky jdou úplně mimo mě, ale co se tak pohybuju po světě, půldenní vstupenky na dromu, natož na neuhlídatelnym přírodním okruhu, fakt nikde nepamatuju.
Můžu to zkusit předložit, ale nevidim to příliš nadějně, tohle funguje víceméně všude stejně.
Joska je fenomén motorkářský komunity, fakt nevidim žádnýho případnýho nástupce, nakonec "mladý pušky" na Nova Sportu jsou zatím jen reklamou na to, jak se to dělat nemá, velmi rádi jsme letos viděli zpátky i Karla.
Zlepšení předávání aktuálních informací ke komentátorům je určitě námět na zlepšení, už o tom psal Miki83, na druhou stranu vtažení dalších účastníků do děje, v tomhle případě startmaršálů, je prostě způsob komentování speakrů.
Restart šestek probíhal po zásahu záchranářů, dlouhém úklidu a opravě rozházených ochranných bariér. Když už bylo vše připraveno, zkolaboval na úseku divák, což bylo okamžitě vyhlášeno rozhlasem a procedura se musela opakovat.
Pitlane je krátká a delší opravdu nebude, ale před časem se alespoň rozšiřovala.
Otevírání trati po přerušení je problém. V úseku postiženém pádem není žádoucí trať otevírat, za úsek s pádem se zase mnohdy přes vozy záchranářů otevírací vůz nebo motorka nemusí dostat.